.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Audi 200 C3 Sedan Quattro
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=132601
Strona 2 z 2

Autor:  Sprinter [ 12.lut.2015 22:07:35 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Tak Adaś, gdzieś już był ten temat kiedyś.

I faktem jest, że w pewnym momencie nie można ich było już zarejestrować. Z tymi przeszkodami co było puszczone i jak mocno rozebrane, to w zasadzie kwestia załatwienia u celników lub nie. Celnik był wtedy grubą postacią. Albo się znało albo nie, a im mniej się znało, tym więcej trzeba było włożyć do koperty.

Mnóstwo aut wtedy odcięli rocznikami, nie pamiętam już dokładnie mechanizmu, ale sporo tego się pałętało i nie można było w Polsce zarejestrować. Za grosze na części szły.

Autor:  GomeZ [ 15.lut.2015 21:52:24 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Powodzenia w modach, wytrwałości. (ramki 5000 c3 mam!!!!- ostatnie w Polsce na sprzedaż ;))

Autor:  antyp11 [ 16.lut.2015 10:09:24 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

GomeZ napisał(a):
Powodzenia w modach, wytrwałości. (ramki 5000 c3 mam!!!!- ostatnie w Polsce na sprzedaż ;))


Dzieki Gomez, Pw poszło. Wytrwałośc napewno się przyda widząc co tam się dzieje z instalacja elektryczną :( , ale dajemy sobie rade pomału...

Poprawiłem bolączki 7a zeby jakoś normalnie chodził przyszły mrozy i to nie duże i zaczeły się kłopoty z paleniem, wkurzyłem się i silnik wyleciał z auta

Obrazek
Trzeba było wypruc wiązke po starym silniku zapewne po Ng lub NF. Ogolnie to i wyleciala deska z fotelami i wykladzina bo stala kałuza wody.
Obrazek
Ogolnie wiazka byla juz poprzypalana miejscami kabel plusowy od aku to wogóle ulep z 5 różnych kabli o różnych grubościach...
Obrazek
Obrazek
Brak nagrzewnicy od klimy i wogóle osprzętu klimatyzacji
Obrazek
Z dobrych rzeczy jakie były to nowe sprzegło Sachs z silnika MC2
Obrazek
Silnik Powędrował do komory, póki co bedzie na k-jet pozniej bede wkładał Vemsa lub EMU. Wlozylem nowe łożysko prowadzace bo starego wogóle nie bylo,
Obrazek
Obrazek
Obrazek

w Sobote Audi Odpalilo można rzec ze ze strzała :) krótki filmik na samym Downpipie
http://youtu.be/hDOJG-HGFso

Zostało jeszczedo zrobienia:
- poukładac wiązki sensownie
- polożyc nowy kabel plusowy
-zamocowac wiekszą chłodnice oleju
-poskładac środek do kupy i front

pozdr

Autor:  f16mysliwiec [ 16.lut.2015 10:57:31 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Osprzęt klimy :

http://allegro.pl/klimatyzacja-nagrzewn ... 03591.html

Autor:  Blt [ 16.lut.2015 21:52:20 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Czy mi się wydaje czy widzę ramkę na filtr kabinowy w C3? CHCĘ GO! :D

Autor:  guciothebest [ 21.mar.2015 15:11:48 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Z tymi danymi w dowodach i briefie to często były jaja.
Sam miałem 2.4D wpisane w 1T, wystarczyło podjechać do okręgowej stacji diagnostycznej i za 60 zł bodajże poprawili odczytali dane "z natury" i w nowym dowodzie było już wszystko tak jak miało być.
Co ciekawe dostałem brief w którym wszystko było ok, więc nie wiem skąd brali te wszystkie dane.
Miałem inną pojemność, moc, masę własną, dmc, nacisk na oś i jeszcze coś z przyczepą, hak był w ogóle nie wpisany, a jest oryginalny Audi/Westfalia.
W Polsce mieszkając trzeba mieć wszędzie "znajomości" albo dużo cierpliwości i umiejętność przekonywania innych do swoich racji :naughty:

Autor:  antyp11 [ 26.kwi.2015 10:53:09 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Sedan Sport Quattro

Audi miało się dobże aż do Świat Wialkanocy, Zaczeły puchnac przewody wodne co wnioskowało tylko jedno uszczelka głowicy :/ Po świętach zabrałem sie za Audi silnik według zapewnień poprzedniego właściciela byl po remoncie, ale Sruby głowicy odkrecałem jedna reką.
Po zdjęciu glowicy 3 cyl mial wzdłuzne rysy po calej długości, tłok zmasakrowany przez jakies odlamki metalu :/ z Ciekawosci zajżalem w panewki i tez nic milego glowne zostały ori a zmienione były tylko korbowodowe i to mialy rysy itd

Pare fot po rozbiórce
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z fajniejszych rzeczy ktore zrobilem/dokupilem:
Felgi RH Porsche 17''
Obrazek
Amorki Bilstein B8 tylne juz sie przerabiaja na gwint :) a przednie regeneruja
Obrazek
Wieksze hamulce przód 4-tlok i tarcza 330mm na zwrotnicach HP2, tyl bedzie 269mm i zacisk z s4c4
Obrazek
Obrazek
Ramki z Audi 5000 podziekowania dla Gomeza za nie
Obrazek
Skrzynia CBD z s4c4
Obrazek
Troche tuleji z Alu i poliuretanu mojego wykonania:
-Wachacze belka stabilizator
Obrazek
-Tylna tuleja dyferencjału
Obrazek
-Przednie tuleje mocowania dyferencjału
Obrazek
Obrazek

Reszta rzeczy wkrotce silnik składam na nowo pod wieksze moce, sprzeglo spiek itd wkrotce wiecej fot z prac

Pozdrawiam

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/