.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=134055 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | karol89 [ 17.lip.2015 20:07:12 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Dzieki Dwa filty oleju hmmm mysle ze to podobnie sprawa bedzie wygladac jak w czerwonym kapturku co babcia miala wieksze uszy by lepiej slyszec :mrgreen: Turbo 10v jest pieknie slychac [ Dodano: 2015-07-11, 22:33 ] Powoli zaczyna coś przypominać. [ Dodano: 2015-07-17, 21:05 ] Kilka nowości, Audi 200 odpalone wtrysk mechaniczny wymaga regulacji. W miarę możliwości czasowych będzie reszta powoli ogarniana https://www.youtube.com/watch?v=Upk0GDq3VMs Reflektory przednie przed / po czyszczeniu Wyciągnięte są fotele aktualnie i schną po praniu. Jeszcze jakieś tam detale do polakierowania pod maską zostały ale to kiedy indziej W rolach głównych wystąpiły: -uszczelniacze Corteco -uszczelki Elring/Reinz -filtry Mahle/Filtron -olej Valvoline VR1 Racing 5W-50 -płyn chłodniczy G12 -termostat Wahler -nowe węże studzenia turbo i inni |
Autor: | Blt [ 20.lip.2015 22:43:19 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Fajnie, że kolejny złom znów będzie się toczyć na drogach Masz już plany na kolejnego klamota? Na tym filmiku zanim wkręci się na obroty to brzmi jak czajnik Marcin_89 doskonale wie o co chodzi potem już ładnie gra. Z tyłu to prawie jak diesel |
Autor: | karol89 [ 21.lip.2015 14:25:39 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
10v turbo tak specyficznie slychac z wydechu 200 dopiero uruchomionyma silnik i kilka nowych rzeczy. A chcac by to wszystko dzialalo w nje jak nalezy to jeszcze duuuzzo pracy jest. Moze do zimy bedzie sprawna mechanicznie braki czasowe sa najwieksza przeszkoda. |
Autor: | karol89 [ 29.lip.2015 22:29:02 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Witam po małej przerwie kilka nowości W 200 wyjęty został środek czyli fotele i dywaniki po stronie kierowcy było ładne bagno, ktoś nieudolnie składał wspomagacz siły hamowania i wywaliło simmering i cały płyn ze wspomagania poszedł na podłogę a że 200 stał trochę czasu to płyn od wspomagania zdążył rozpuścić maty na podłodze od strony kierowcy. Musiałem wszystko wyskrobać i wymyć do gołego następnie pokryta została podłoga od nowa masą kauczukową i na to nowe wygłuszenia i dopiero świeżo wyprane wykładziny. Zdjęcia z koleżankami 90 2.2KV 89' 100 C3 83' 2.1 KF Trochę przód poskładany I najważniejsze popsuje teraz humor wszystkim "znafcom tematu że fabryki się nie poprawia i innych chorych spiskowych teorii " Wtrysk K-Jetronic ma się dobrze po długich mękach https://www.youtube.com/watch?v=ILJvPsgTtuM |
Autor: | karol89 [ 08.sie.2015 21:51:34 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
200 jezdzi juz normalnie bo czasami przy maksymalnuym obciazeniu zapalal sie check engine, powod- zbyt uboga mieszanka myslalem ze nikt nie grzebal przy K-Jetronic-u ale jednak...ktos wczesniej tam krecil. Problem byl z poczatku bo silnik kulal na jeden garnek dokladnie 2 ale mniejsza z tym. Ktos przykrecil regulacje na 2 wtryskiwacz i na wolnych wcale nie podawala. Trzeba bylo odkrecic doslownie pol obrotu by zaczal rowno podlewac paliwem. Nastepnie byl problem za malo podnosila sie klapa przeplywki, za duzy opor stawiala iglica w rozdzielaczu, dlawila sie przy gwaltownym otwarciu przepustnicy. Wszystkie podcisnienia caly dolot przed/za turbo sprawdzone, blokady napedow sprawne wiec nie bylo mowy o nieszczelnosci. Wiec zostal do sprawdzenia nagrzewacz fazy paliwa. Wykrecilem go rozebralem go bo podcisnienie czesciowo z niego ucielako z membrany po rozebraniu rozpadl sie termostat w nim na czesci. Nagrzewacz na zlom, mialem drugi sprawny z jezdzacego auta na podmiane dawca nagrzewacza to Audi 90 2.2 KV Po podmianie nagrzewacza 200 zaczela reagowac normalnie na otwarcie przepustnicy. Cisnienie nadtloczkowe w rozdzielaczu zmniejszylo sie. Wyjechalismy sie przejechac znow 200 kawalek ale widac bylo ze za ubogo z paliwem przy wiekszym obciazeniu lekko przerywala i zaswiecal sie check. Wyregulowalem dawke paliwa sruba w przeplywomierzu. Teraz 200 ciagnie normalnie nie muli nie, szarpie, nie swieci sie check engine. Tyle co tak z grubsza |
Autor: | emcior [ 29.wrz.2015 20:39:04 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
dawaj wiecej |
Autor: | karol89 [ 29.wrz.2015 23:30:42 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Będzie więcej tego W tym tygodniu ma dojść oczekiwany zestaw naprawczy pompy hamulcowej jeszcze, znalazłem w garażu skrzynkę bezpieczników z audi 80 B3 jest identyczna jak ta w 200 jest w idealnym stanie te same numery na obu skrzynkach na tej z 200 i tej z 80 B3 Jak się będzie coś dziać z elektryką to będzie na zapas. Powoli małymi krokami przybliża się dwuseta do tego by przeszła przegląd którego nie ma od 2008 roku do teraz Jak ja się nie mogę doczekać aż sobie nią normalnie pojeżdżę. |
Autor: | Blt [ 30.wrz.2015 20:05:21 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
A nie możesz pojechać samym dowodem na przegląd? Zdziwiłbyś się ile części pasuje zamiennie w Audi Działaj dalej, czekam na finał! |
Autor: | karol89 [ 01.paź.2015 00:01:41 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Nie, nie mogę chcę wiedzieć czy nadaje się do poruszania po drodze czy nie Jak 200 dostanie przegląd to C4 sobie postoi w garażu bo zaczęła strzelać fochy ostatnio chyba zazdrosna Ja wiem że dużo części pasuje zamiennie ale nie podejrzewałem że skrzynka również |
Autor: | karol89 [ 01.paź.2015 20:38:50 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Dzisiaj podmieniłem czujnik prędkości od golfaIII jest identyczny jak w 200 poza wymiarem kostki kolega przyprowadził by zdjąć mu czapkę więc chwilowo sobie pożyczyłem czujnik Po raz pierwszy zobaczyłem na liczniku jak 200 nawija kilometry na bęben i wskazówka idzie na blacie w 200 Nagrałem filmik jak wanna przyspiesza, filmik nagrywany był na drodze pod sporym wzniesieniem na prostej powinno być trochę szybciej https://www.youtube.com/watch?v=phgnx6Xh13k |
Autor: | Blt [ 02.paź.2015 20:56:27 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Większego chwilowego już nie pokazuje? Całkiem całkiem to jedzie, nawet lepiej jak 1.9TDI |
Autor: | karol89 [ 03.paź.2015 08:07:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Wiekszego nie da rady A powaznie zle ustawiony jest potencjometr w przeplywce i dlatego pokazuje takie wartosci. Akurat w K-jetronicu to tylko podaje wskazanie dla AC a nie dla ECU o dawce paliwa wiec na to nie patrze Saam jestem zaskoczony jak to sprawnie sie porusza, jak na tamte czasy na drogach to bylo bardzo szybkie auto |
Autor: | karol89 [ 04.paź.2015 22:32:06 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
W sobote byla chwila to troche sie pogrzebalo w 200 Kupilem zestaw naprawczy pompy hamulcowej bo byl problem z blokujacymi sie hamulcami po wcisnieciu pedaalu hamulca mocniej kilka razy. Znow "siacher-macher" rece tam dotykal. Zle zlozona pompa hamulcowa jedna sekcja byla zablokowana, dodatkowo uszczelniacze juz mialy dosc i przepuszczaly plyn. Po wymianie wszystkiego pompa dziala jak nalezy. A hamowac to hamuje niezle teraz na zacisku z S2 Dokupiony czujnik predkosci w skrzynie i zalozony, licznik dziala Powoli zmniejsza sie lista rzeczy do zrobienia z mechaniki w wannie. |
Autor: | GomeZ [ 05.paź.2015 09:24:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Fajnie oby tak dalej, powodzenia |
Autor: | karol89 [ 05.paź.2015 20:50:21 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Dzieki |
Autor: | karol89 [ 12.paź.2015 20:26:14 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Śnieg się pojawił więc wyprowadziłem na chwile wannę niech sobie przypomni jak to było za czasów świetności https://www.youtube.com/watch?v=Zo2XcgR ... e=youtu.be |
Autor: | audi_cygaro [ 13.paź.2015 17:43:37 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
na filmie nic nie widać ale obejrzałem do końca bo słychać świetny akcent na koniec hehe. |
Autor: | Blt [ 13.paź.2015 20:55:40 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Ale przegubu strzelają! słuchać jak skręca Jak to tak tyyyyle śniegu?! Dawaj go tu do mnie bo bokiem bym polatał audi_cygaro jak to nic nie widać, quattro na końcu i tyle wystarczy |
Autor: | karol89 [ 13.paź.2015 22:54:46 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro |
Tak przegub strzela jeden prawy przedni reszta jest nowa wiec jest cicho Filmik nagrał bym jak było widno ale cóż praca nie pozwalała wcześniej, ale ważne że słychać dobrze W tym tygodniu powinna być reszta potrzebna części. Mianowicie -tarcze hamulcowe tył -łożyska kół przód -łożyska Mc Phersona przód -przegub na przód -osłona lewego przegubu przód Dzisiaj założone nowe amorki KYB na tył niby po katalogu do quattro ale mają o wiele grubsze lagi od tych co w 200 i same obudowy amortyzatorów są sporo grubsze osadzenie sprężyny również niżej niżej niż na tych fabrycznych, Przy okazji założone sprężyny sport od A6 które zdjąłem ze swojej na rzecz H&R Te mają jeden zwój mniej niż te ori z 200 i zwoje zwijane gęściej i są twardsze. Efekt tył usiadł 4cm i jest beton Wrzucę zdjęcia jak już będzie przód gotowy, myślę że na następny weekend 200 już będzie poruszać się po drogach normalnie (z ważnymi badaniami technicznymi) a C4 będzie sobie zimować. Mechanika w 200 będzie puki co ogarnięta a blacharkę i lakier się będzie działać wiosną. |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |