.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=134055
Strona 3 z 4

Autor:  karol89 [ 17.lip.2015 20:07:12 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Dzieki
Dwa filty oleju hmmm mysle ze to podobnie sprawa bedzie wygladac jak w czerwonym kapturku co babcia miala wieksze uszy by lepiej slyszec :mrgreen: :-P
Turbo 10v jest pieknie slychac :->

[ Dodano: 2015-07-11, 22:33 ]
Powoli zaczyna coś przypominać.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2015-07-17, 21:05 ]
Kilka nowości, Audi 200 odpalone wtrysk mechaniczny wymaga regulacji.
W miarę możliwości czasowych będzie reszta powoli ogarniana
https://www.youtube.com/watch?v=Upk0GDq3VMs
Obrazek
Reflektory przednie przed / po czyszczeniu
Obrazek
Obrazek
Wyciągnięte są fotele aktualnie i schną po praniu.
Jeszcze jakieś tam detale do polakierowania pod maską zostały ale to kiedy indziej :)
Obrazek
W rolach głównych wystąpiły:
-uszczelniacze Corteco
-uszczelki Elring/Reinz
-filtry Mahle/Filtron
-olej Valvoline VR1 Racing 5W-50
-płyn chłodniczy G12
-termostat Wahler
-nowe węże studzenia turbo
i inni :P

Autor:  Blt [ 20.lip.2015 22:43:19 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Fajnie, że kolejny złom znów będzie się toczyć na drogach :peace:
Masz już plany na kolejnego klamota?
Na tym filmiku zanim wkręci się na obroty to brzmi jak czajnik Marcin_89 doskonale wie o co chodzi :D
potem już ładnie gra. Z tyłu to prawie jak diesel :):

Autor:  karol89 [ 21.lip.2015 14:25:39 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

10v turbo tak specyficznie slychac z wydechu :D
200 dopiero uruchomionyma silnik i kilka nowych rzeczy.
A chcac by to wszystko dzialalo w nje jak nalezy to jeszcze duuuzzo pracy jest.
Moze do zimy bedzie sprawna mechanicznie :) braki czasowe sa najwieksza przeszkoda.

Autor:  karol89 [ 29.lip.2015 22:29:02 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Witam po małej przerwie kilka nowości
W 200 wyjęty został środek czyli fotele i dywaniki po stronie kierowcy było ładne bagno, ktoś nieudolnie składał wspomagacz siły hamowania i wywaliło simmering i cały płyn ze wspomagania poszedł na podłogę a że 200 stał trochę czasu to płyn od wspomagania zdążył rozpuścić maty na podłodze od strony kierowcy. Musiałem wszystko wyskrobać i wymyć do gołego następnie pokryta została podłoga od nowa masą kauczukową i na to nowe wygłuszenia i dopiero świeżo wyprane wykładziny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zdjęcia z koleżankami 90 2.2KV 89'
100 C3 83' 2.1 KF
Obrazek
Obrazek
Trochę przód poskładany
Obrazek
Obrazek
I najważniejsze :D popsuje teraz humor wszystkim "znafcom tematu że fabryki się nie poprawia i innych chorych spiskowych teorii " :fuckyou2: :fuckyou2:
Wtrysk K-Jetronic ma się dobrze po długich mękach
https://www.youtube.com/watch?v=ILJvPsgTtuM

Autor:  karol89 [ 08.sie.2015 21:51:34 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

200 jezdzi juz normalnie bo czasami przy maksymalnuym obciazeniu zapalal sie check engine, powod- zbyt uboga mieszanka myslalem ze nikt nie grzebal przy K-Jetronic-u ale jednak...ktos wczesniej tam krecil.
Problem byl z poczatku bo silnik kulal na jeden garnek dokladnie 2 ale mniejsza z tym. Ktos przykrecil regulacje na 2 wtryskiwacz i na wolnych wcale nie podawala. Trzeba bylo odkrecic doslownie pol obrotu by zaczal rowno podlewac paliwem.
Nastepnie byl problem za malo podnosila sie klapa przeplywki, za duzy opor stawiala iglica w rozdzielaczu, dlawila sie przy gwaltownym otwarciu przepustnicy.
Wszystkie podcisnienia caly dolot przed/za turbo sprawdzone, blokady napedow sprawne wiec nie bylo mowy o nieszczelnosci. Wiec zostal do sprawdzenia nagrzewacz fazy paliwa. Wykrecilem go rozebralem go bo podcisnienie czesciowo z niego ucielako z membrany po rozebraniu rozpadl sie termostat w nim na czesci. Nagrzewacz na zlom, mialem drugi sprawny z jezdzacego auta na podmiane dawca nagrzewacza to Audi 90 2.2 KV
Po podmianie nagrzewacza 200 zaczela reagowac normalnie na otwarcie przepustnicy. Cisnienie nadtloczkowe w rozdzielaczu zmniejszylo sie.
Wyjechalismy sie przejechac znow 200 kawalek ale widac bylo ze za ubogo z paliwem przy wiekszym obciazeniu lekko przerywala i zaswiecal sie check.
Wyregulowalem dawke paliwa sruba w przeplywomierzu. Teraz 200 ciagnie normalnie nie muli nie, szarpie, nie swieci sie check engine.
Tyle co tak z grubsza :)

Autor:  karol89 [ 27.wrz.2015 12:09:22 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Żeby nie było że Audi sobie gdzieś dalej gnije. Jak tylko jest chwila czasu jest przepalana co by pajęczyna w tłumikach się nie robiła wypiła sobie już ok 80litrów :mrgreen:
Wczoraj walczyliśmy z elektryką, zanik prądu na halogeny podświetlanie zegarów i przełączników oraz nie działające szyby elektryczne. Wyciągaliśmy z bratem skrzynkę bezpieczników i rozbieraliśmy na części pierwsze w środku pełno śniedzi i wypalonych styków w złączach. Wszystko wyczyszczone poskładane i działa. :ok:
200 dostała zegar boost byłem ciekaw jak z doładowaniem w niej :-P
Suszarka według wskaźnika dmucha 0.5-0.52bara i trzyma doładowanie do końca obrotów :shock: K26 wstaje dość późno ale jak się rozpędzi :mrgreen:
Nie powiem 200 jedzie dość zdrowo podobnie jak moja C4 z ACK
Jakiś czas temu brat kupił zaciski z S2 i leżały sobie idealnie pasują na tarcze 280mm do 200
Kupiłem nowe tarcze i założtliśmy dwutłoczkówki z S2 do 200 hamuje to ładnie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek :mrgreen:

Autor:  emcior [ 29.wrz.2015 20:39:04 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

dawaj wiecej :!!: :D

Autor:  karol89 [ 29.wrz.2015 23:30:42 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Będzie więcej tego :):
W tym tygodniu ma dojść oczekiwany zestaw naprawczy pompy hamulcowej jeszcze, znalazłem w garażu skrzynkę bezpieczników z audi 80 B3 jest identyczna jak ta w 200 jest w idealnym stanie te same numery na obu skrzynkach na tej z 200 i tej z 80 B3 :galy:
Jak się będzie coś dziać z elektryką to będzie na zapas.
Powoli małymi krokami przybliża się dwuseta do tego by przeszła przegląd którego nie ma od 2008 roku do teraz :sylwester:
Jak ja się nie mogę doczekać aż sobie nią normalnie pojeżdżę.

Autor:  Blt [ 30.wrz.2015 20:05:21 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

A nie możesz pojechać samym dowodem na przegląd? :D
Zdziwiłbyś się ile części pasuje zamiennie w Audi ;)
Działaj dalej, czekam na finał!

Autor:  karol89 [ 01.paź.2015 00:01:41 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Nie, nie mogę chcę wiedzieć czy nadaje się do poruszania po drodze czy nie :P
Jak 200 dostanie przegląd to C4 sobie postoi w garażu bo zaczęła strzelać fochy ostatnio chyba zazdrosna :sylwester:
Ja wiem że dużo części pasuje zamiennie ale nie podejrzewałem że skrzynka również :):

Autor:  karol89 [ 01.paź.2015 20:38:50 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Dzisiaj podmieniłem czujnik prędkości od golfaIII jest identyczny jak w 200 poza wymiarem kostki kolega przyprowadził by zdjąć mu czapkę więc chwilowo sobie pożyczyłem czujnik :P
Po raz pierwszy zobaczyłem na liczniku jak 200 nawija kilometry na bęben i wskazówka idzie na blacie w 200 :D :D
Nagrałem filmik jak wanna przyspiesza, filmik nagrywany był na drodze pod sporym wzniesieniem na prostej powinno być trochę szybciej
https://www.youtube.com/watch?v=phgnx6Xh13k

Autor:  Blt [ 02.paź.2015 20:56:27 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Większego chwilowego już nie pokazuje? :D
Całkiem całkiem to jedzie, nawet lepiej jak 1.9TDI

Autor:  karol89 [ 03.paź.2015 08:07:54 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Wiekszego nie da rady :)
A powaznie zle ustawiony jest potencjometr w przeplywce i dlatego pokazuje takie wartosci. Akurat w K-jetronicu to tylko podaje wskazanie dla AC a nie dla ECU o dawce paliwa wiec na to nie patrze :P
Saam jestem zaskoczony jak to sprawnie sie porusza, jak na tamte czasy na drogach to bylo bardzo szybkie auto :)

Autor:  karol89 [ 04.paź.2015 22:32:06 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

W sobote byla chwila to troche sie pogrzebalo w 200
Kupilem zestaw naprawczy pompy hamulcowej bo byl problem z blokujacymi sie hamulcami po wcisnieciu pedaalu hamulca mocniej kilka razy.
Znow "siacher-macher" rece tam dotykal. Zle zlozona pompa hamulcowa jedna sekcja byla zablokowana, dodatkowo uszczelniacze juz mialy dosc i przepuszczaly plyn. Po wymianie wszystkiego pompa dziala jak nalezy. A hamowac to hamuje niezle teraz na zacisku z S2 :D
Dokupiony czujnik predkosci w skrzynie i zalozony, licznik dziala :)
Powoli zmniejsza sie lista rzeczy do zrobienia z mechaniki w wannie.

Autor:  GomeZ [ 05.paź.2015 09:24:58 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Fajnie oby tak dalej, powodzenia :)

Autor:  karol89 [ 05.paź.2015 20:50:21 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Dzieki ;)

Autor:  karol89 [ 12.paź.2015 20:26:14 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Śnieg się pojawił więc wyprowadziłem na chwile wannę niech sobie przypomni jak to było za czasów świetności :mikolaj: :mikolaj: :mikolaj:
https://www.youtube.com/watch?v=Zo2XcgR ... e=youtu.be

Autor:  audi_cygaro [ 13.paź.2015 17:43:37 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

na filmie nic nie widać ale obejrzałem do końca bo słychać :D świetny akcent na koniec hehe.

Autor:  Blt [ 13.paź.2015 20:55:40 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Ale przegubu strzelają! :D słuchać jak skręca
Jak to tak tyyyyle śniegu?! Dawaj go tu do mnie bo bokiem bym polatał
audi_cygaro jak to nic nie widać, quattro na końcu i tyle wystarczy :)

Autor:  karol89 [ 13.paź.2015 22:54:46 ]
Tytuł:  Re: Audi 200 C3 Typ44 czyli moje pierwsze Turbo Quattro

Tak przegub strzela jeden prawy przedni reszta jest nowa wiec jest cicho :)
Filmik nagrał bym jak było widno ale cóż praca nie pozwalała wcześniej, ale ważne że słychać dobrze :P
W tym tygodniu powinna być reszta potrzebna części.
Mianowicie :P
-tarcze hamulcowe tył
-łożyska kół przód
-łożyska Mc Phersona przód
-przegub na przód
-osłona lewego przegubu przód

Dzisiaj założone nowe amorki KYB na tył niby po katalogu do quattro ale mają o wiele grubsze lagi od tych co w 200 i same obudowy amortyzatorów są sporo grubsze osadzenie sprężyny również niżej niżej niż na tych fabrycznych, Przy okazji założone sprężyny sport od A6 które zdjąłem ze swojej na rzecz H&R
Te mają jeden zwój mniej niż te ori z 200 i zwoje zwijane gęściej i są twardsze.
Efekt tył usiadł 4cm i jest beton :sylwester:
Wrzucę zdjęcia jak już będzie przód gotowy, myślę że na następny weekend 200 już będzie poruszać się po drogach normalnie (z ważnymi badaniami technicznymi) a C4 będzie sobie zimować.
Mechanika w 200 będzie puki co ogarnięta a blacharkę i lakier się będzie działać wiosną.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/