Podbijam wątek
Wzięło mnie wczoraj na robienie fotek, Plusiak był opstrykany, to eSka nie może iść w odstawkę
Kilka aktualnych zdjęć by pokazać, że auto (przynajmniej moim skromnym zdaniem) trzyma fason i ma się u mnie całkiem dobrze po ponad 4 latach posiadania i użytkowania.
Aktualnie na zegarach 263kkm. W międzyczasie auto miało zregenerowany alternator, a ostatnio 2 tygodnie temu dostało nowy kompletny rozrząd (pasek Conti, pasek wielorowkowy Conti, pompa wody HEPU, 2 x rolka INA, napinacz INA, tłumik drgań INA), termostat, simeringi wałków rozrządu, uszczelki dekli rozrządu, uszczelki aparatów zapłonowych - wszystko z ASO, oraz nową chłodnicę (ze starej się sączył płyn od ponad 2 lat, chociaż tragedii jeszcze nie było bym wiadrami musiał lać płyn
). Taki oto zestawik (na zdjęciu niekompletny):
Rozrząd zrobiony trochę na wyrost (bo po 61kkm), ale teraz przynajmniej śpię spokojniej
Auto po sprzedaży C5-tki stało się daily-carem na trasy i w założeniu ma jeździć dalej i cieszyć kierownika
Po kilku przejażdżkach Plusem i zmaganiu się ze sprzęgłem, coraz bardziej doceniam wygodę automatu.
Aaa....i proszę nie traktować tego wpisu jako potencjalnego ogłoszenia
Co prawda był taki zamysł, że po zakupie eSki w manualu, automat pójdzie "na handel". Ale jak pojawiły się dwie, podjęcie takiej decyzji stało się trudniejsze niż przypuszczałem
No chyba, że ktoś ma bzdurną wręcz i przesadzoną propozycję cenową (w tych górnych rejestrach rzecz jasna) to PW