.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK K16
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=124380
Strona 8 z 9

Autor:  Gustav [ 22.maja.2014 20:52:01 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Owy Pan również wspominał o ciśnieniach na wtryskiwaczach. Pójdą do sprawdzenia.
Chcę to zrobić na tip top.
Pytanie zasadnicze :

Da się to sprawdzić zwykłą maszynką czy potrzebny pro sprzęt ?

Nie pamiętam co miałem ustawione ale chyba 190/300 bar.

Pompa jak to Pan określił "przebija" 370 bar więc jest ok.

Autor:  arekr [ 22.maja.2014 21:09:49 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Zwykla pompka sprawdzisz dolne (pierwsze) ciśnienie otwarcia ale jak cos będzie nie tak to i pierwsze się rozjedzie.

Jeżeli robi pan z Nadarzyna to on ustawia zawsze 240/340 cos ok tego.

Autor:  Gustav [ 22.maja.2014 21:50:03 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Wtryski z Nadarzyna, a ciśnienie to nie wiem jakie mam - wstyd mówić.

Jutro zadzwonię do Cowboya i się podpytam, w razie w będzie ponowna regulacja i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Zastanawiały mnie mocno ujemne korekty na wtryskach, czy to może być związane z niewłaściwym ciśnieniem otwarcia ?

Autor:  arekr [ 24.maja.2014 08:49:31 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Na korekty nie patrz pomiar ciśnienia powie wszystko
powiem tylko ze w skrajnych przypadkach lejace wtryski zrobily dziurke w tloku
kumplowi w 1.9 TDI ASV

Autor:  Gustav [ 24.maja.2014 12:42:21 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

arekr wypluj to słowo :P Nie strasz mnie :P.

Z pozytywnych aspektów dojechała kiera z nowym obszyciem :)

Kozak robota z BM Custom :).

Autor:  Monster [ 24.maja.2014 12:57:42 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Gustav napisał(a):
Z pozytywnych aspektów dojechała kiera z nowym obszyciem :)

Kozak robota z BM Custom :).


"Pics or it didn't happen!" ;)

Autor:  Gustav [ 09.cze.2014 08:06:43 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Pompa po sprawdzeniu i przerobieniu. Jak to Pan który sprawdzał pompę stwierdził " spokojnie przebija 360-370 bar. Auto już nie szarpie i pompa wykręca spokojnie 23,5 stopnia.

Rozmawiałem z To_Ja - mówił żeby sprawdzić wtryski.

Cowboy - mówił że to wina wtrysku sterującego - podmieniłem na ten z AAT i niestety ale dalej dymi :(.

Autor:  arekr [ 09.cze.2014 18:19:46 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

wtryski sprawdzisz na zwyklej maszynce u każdego pompiarza pierwsze ciśnienie otwarcia wszystko wyjasni :)

Autor:  Gustav [ 09.cze.2014 18:23:23 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Cowboy i To_JA sugerują żeby nie ruszać wtrysków [Ciśnień na wtryskiwaczach.]

Jak zmieniać ciśnienie to na jakie ustawić ? 230/340 ?

Autor:  arekr [ 09.cze.2014 19:32:35 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Najpierw sprawdz jakie masz ciśnienia

Autor:  Gustav [ 11.cze.2014 09:06:37 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Wtryski zdemontowane i wysłane wczoraj. Czekam z niecierpliwością na rezultaty.

Arek - jak będę mieć 190/300 to zostawić tak jak jest czy zmienić ?

Autor:  arekr [ 11.cze.2014 09:11:23 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Generalnie pan z Nadarzyna w tuningach ustawia 240/330 ale jak będzie 190/300 to tez tragedii jeszcze nie ma

Autor:  Gustav [ 13.cze.2014 07:40:30 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

No ale prosto tłumacząc:

Przy rozmiarze 0.250, dawce 66mg i ciśnieniu 190 bar paliwo będzie dobrze rozpylone ?

Omawiane ciśnienie z reguły CHYBA tyczy się wtryskiwaczy o standardowej wielkości otworka: od 0.180 do 0.216, dobrze mówię ?

Jaka dawka jest na pompce która testuje wtryskiwacze ?

Co jeśli się okaże że ciśnienia i rozpylanie są ok ?


[edit]

Po wstępnej rozmowie z Cowboyem:

Wtryski są ok: rozpylanie dobre, ciśnienia ok czyli [podobno 220/300 bar] - Cowboy ma te słowa potwierdzić w sobotę.


Pytanie: Co robić dalej ?

Chyba będę musiał zrobić remap.

Analizując dawkę paliwa i doładowanie [uznaję że kąt jest ok - ale specjalistą nie jestem] można stwierdzić że dawka w stosunku do doładowania jest za duża.

Maksymalna dawak jaką wyznacza ECU to 66mg/cykl + napięcie na na stawniku wyższe więc teoretycznie dawka może sięgnąć nawet 70mg/cykl !!!!! - logi w następnym tygodniu powiedzą prawdę.

Doładowanie wynosi 1.25 bar'a - wydaje mi się że jest to stanowczo za mało jak na K16.

Proszę o pomoc.

Do kogo się wybrać na konkretne strojenie?

Do To_JA nie pojadę bo mam do niego blisko 500km w jedną stronę. Za daleko.

Czy zmieniać ciśnienie na wtryskiwaczach czy zostawić tak jak jest ?

Autor:  arekr [ 13.cze.2014 13:20:35 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

66 to za dużo ja mam u siebie 49 pow 4000obr i jest 270 hp z dymieniem gdzie mam dużo większy zapas powietrza

Autor:  j@cek [ 13.cze.2014 13:53:12 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Soft/korektę/ zrób u Spanky'ego ;)

Polecam :!!:

Autor:  Gustav [ 13.cze.2014 13:56:24 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

49mg ?

Przecież seryjny AEL tyle ma.

Autor:  arekr [ 13.cze.2014 19:16:24 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Na seryjnych wtryskach :)
ja mam 0.260
AEL seria ma chyba cos pod 45 mg

Autor:  Gustav [ 17.cze.2014 10:38:09 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Wtryski przyjechały od Cowboy'a

Ciśnienie na wtryskach - ok ustawione 220/300 bar
rozpylanie - ok

nowe logi dynamiczne:

Obrazek

Obrazek

Autor:  Sprinter [ 17.cze.2014 11:32:19 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Czarno ? Bo w sumie powinno być.

Autor:  Gustav [ 17.cze.2014 11:55:57 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Czarno to mało powiedzane. Domyślam się iż podkręcone napięcie na nastawniu + dawka wyznaczona 64mg + wielkość wtryskiwacza = 80mg/ cykl - ale to tylko moje domysły. W sumie może tak być bo przy maks bucie paliwo znika w zastraszającym tempie - jak nie diesel. Testów z maks butem odnośnie spalanie nie będę robić bo podejrzewam że motor mógł by tego nie przeżyć.

Korekta programu niebawem.

Strona 8 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/