.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK K16
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=124380
Strona 9 z 9

Autor:  arekr [ 17.cze.2014 13:07:22 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Za dużo paliwa
ty masz więcej V na nastawniku niż ja gdzie u mnie pow 3800 obr opada napiecie a itak jest dym
hardkor :)

Autor:  Gustav [ 18.cze.2014 11:42:30 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Czy K16 będzie w stanie wygenerować stabilne ciśnienie doładowania 1.4 bar'a do 4000 rpm ? Nie będzie to szkodziło korbowodom ?

Dzwoniłem kilka razy do Spanky'ego w sprawie remapu ale nie odbiera.

Autor:  arekr [ 20.cze.2014 09:12:11 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Korby spokojnie wytrzymają u mnie poddaly się dopiero na GT2260 przy booscie 1.8 bar

Autor:  Gustav [ 05.lip.2014 07:31:31 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

soft poprawiony, czekam na kości wielokrotnego zapisu. Programator mam więc będzie update.

Autor:  arwam [ 14.lip.2014 21:49:55 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Gustav, nie myslałeś nad większym turbo?
co do paliwa to koniecznie zmniejsz napięcie na nastawniku, bo skończy się dziurami w tłokach przy upalaniu..
co do tego że auto nie chce jechać to jeśli masz jeszcze seryjny IC to go zmień na coś większego. no i wydech przelot zrób

Autor:  Gustav [ 21.sie.2014 10:28:43 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Witam po dłuższej przerwie. Miałem torchę problemów z opanowaniem willema ale udało się. kości zaprogramowane. Mniej dymu z nowym softem ale dalej nie możemy osiągnąć docelowego doładowania 1.4 bara. Po raz kolejny jadę w dłuższą trasę, tym razem do Chorwacji i tym razem chce podróżować bez dymu więc zapadła decyzja iż zakładam oryginalne wtryski o rozmiarze 0.210. zobaczymy jakie rezultaty wyjdą z tego.

Dodam że auto załadowane pod sam dach + 3 osoby + full zbiornik + klimatyzacja + prędkość [120-170km/h] dało spalanie 6.9L/100km - co uważam za rewelacyjny wynik jak na quattro i wielkie wtryski, ciekawe jakie spalanie będzie na 0.210....

Do napisania wkrótce ;)

Autor:  newman [ 29.lut.2020 22:32:10 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Czołem Gustav
Masz jeszcze swoje AAT?
Na czym skończyłeś modzenie?

Chciałem podpytać jakie wtryski będą wystarczające do AAT z k016; 216 czy 230?
Mam też na półce szpryce z AEL'a, ale z tego co czytałem to fajne efekty dają min 216
Innych modów raczej nie będzie

Ktoś jeszcze składa takie wtryski? Pisałem do Cowboya, ale już wiem z Twojego wątku, że to historia.

Ps. Wiesz może czy są jakieś róznice między motorami AAT z 100 C4, a A6 (po za turbo)?

Pozdrawiam

Autor:  newman [ 01.mar.2020 08:37:00 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

EDIT: w temacie optymalnych wtrysków znalazłem odpowiedź w innym wątku:

Gustav napisał(a):
K16 + 0.216 , warunkiem jest zdrowa pompa wtryskowa i kompresja na poziomie 29-30 bar.


Czyli 230 mogą być za duże (przelewanie, wibracje?); bo różnica w cenie końcówek w sumie nie duża

Pozostaje pytanie, czy silniki AAT z różnych lat produkcji po za turbo i wizualnie górnym deklem różnią się (chodzi mi głównie o kabelkologie osprzętu)

I w sumie nasunęło się jeszcze jedno pytanie; jeśli 5 cylindrów obsługiwane jest przez wydech z 4 cylindrów (jedna strona V8 3.3tdi), to jest prawdopodobieństwo że wydech się przytyka, a po modach będzie jeszcze gorzej?
Może ktoś zna średnicę wydechu w 2,5tdi?

Autor:  Gustav [ 03.mar.2020 11:28:40 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Temat zapomniany ale ja osobiście uważam że najlepszą opcją jest 0.216.

Strona 9 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/