.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK K16 https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=124380 |
Strona 9 z 9 |
Autor: | arekr [ 17.cze.2014 13:07:22 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Za dużo paliwa ty masz więcej V na nastawniku niż ja gdzie u mnie pow 3800 obr opada napiecie a itak jest dym hardkor |
Autor: | Gustav [ 18.cze.2014 11:42:30 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Czy K16 będzie w stanie wygenerować stabilne ciśnienie doładowania 1.4 bar'a do 4000 rpm ? Nie będzie to szkodziło korbowodom ? Dzwoniłem kilka razy do Spanky'ego w sprawie remapu ale nie odbiera. |
Autor: | arekr [ 20.cze.2014 09:12:11 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Korby spokojnie wytrzymają u mnie poddaly się dopiero na GT2260 przy booscie 1.8 bar |
Autor: | Gustav [ 05.lip.2014 07:31:31 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
soft poprawiony, czekam na kości wielokrotnego zapisu. Programator mam więc będzie update. |
Autor: | arwam [ 14.lip.2014 21:49:55 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Gustav, nie myslałeś nad większym turbo? co do paliwa to koniecznie zmniejsz napięcie na nastawniku, bo skończy się dziurami w tłokach przy upalaniu.. co do tego że auto nie chce jechać to jeśli masz jeszcze seryjny IC to go zmień na coś większego. no i wydech przelot zrób |
Autor: | Gustav [ 21.sie.2014 10:28:43 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Witam po dłuższej przerwie. Miałem torchę problemów z opanowaniem willema ale udało się. kości zaprogramowane. Mniej dymu z nowym softem ale dalej nie możemy osiągnąć docelowego doładowania 1.4 bara. Po raz kolejny jadę w dłuższą trasę, tym razem do Chorwacji i tym razem chce podróżować bez dymu więc zapadła decyzja iż zakładam oryginalne wtryski o rozmiarze 0.210. zobaczymy jakie rezultaty wyjdą z tego. Dodam że auto załadowane pod sam dach + 3 osoby + full zbiornik + klimatyzacja + prędkość [120-170km/h] dało spalanie 6.9L/100km - co uważam za rewelacyjny wynik jak na quattro i wielkie wtryski, ciekawe jakie spalanie będzie na 0.210.... Do napisania wkrótce |
Autor: | newman [ 29.lut.2020 22:32:10 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Czołem Gustav Masz jeszcze swoje AAT? Na czym skończyłeś modzenie? Chciałem podpytać jakie wtryski będą wystarczające do AAT z k016; 216 czy 230? Mam też na półce szpryce z AEL'a, ale z tego co czytałem to fajne efekty dają min 216 Innych modów raczej nie będzie Ktoś jeszcze składa takie wtryski? Pisałem do Cowboya, ale już wiem z Twojego wątku, że to historia. Ps. Wiesz może czy są jakieś róznice między motorami AAT z 100 C4, a A6 (po za turbo)? Pozdrawiam |
Autor: | newman [ 01.mar.2020 08:37:00 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
EDIT: w temacie optymalnych wtrysków znalazłem odpowiedź w innym wątku: Gustav napisał(a): K16 + 0.216 , warunkiem jest zdrowa pompa wtryskowa i kompresja na poziomie 29-30 bar. Czyli 230 mogą być za duże (przelewanie, wibracje?); bo różnica w cenie końcówek w sumie nie duża Pozostaje pytanie, czy silniki AAT z różnych lat produkcji po za turbo i wizualnie górnym deklem różnią się (chodzi mi głównie o kabelkologie osprzętu) I w sumie nasunęło się jeszcze jedno pytanie; jeśli 5 cylindrów obsługiwane jest przez wydech z 4 cylindrów (jedna strona V8 3.3tdi), to jest prawdopodobieństwo że wydech się przytyka, a po modach będzie jeszcze gorzej? Może ktoś zna średnicę wydechu w 2,5tdi? |
Autor: | Gustav [ 03.mar.2020 11:28:40 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Temat zapomniany ale ja osobiście uważam że najlepszą opcją jest 0.216. |
Strona 9 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |