Witajcie
Przedstawie tutaj projekt zabawki którą zaczynamy upalać razem ze znajomym
.
Do zalogowania się na forum zachęcił mnie super filmik ze zlotu Toruńskiego BRAWO ! oraz śledzenie auta Cowboy
Audi TT 8n 1.8T 225 quattro ( haldex ) 1999r .
W dniu zakupu ( jesień 2015r )
Zanim rozpoczeliśmy modyfikację trzeba było auto doprowadzić do zdrowej serii .
W następnej kolejności przyszedł czas na "doposażenie" auta w klatkę .....
Aktualna waga Audi z pełnym zbiornikiem 1320 kg . ( przed było około 100 kg więcej )
Co wyleciało :
-klimatyzacja
-wygłuszenia
-audio
-fotele , kanapa
-wszystko z bagażnika
-podsufitka
-itp
Następnie przyszedł czas na hamulce
Zaciski 6 tłoczków z Porsche Cayenne
Tarcza R32 334mm
Przy okazji zmontowałem koła Sparco ( czyli O.Z) z oponami Federal 595 rs-r
Następnie przyszedł czas na silnik
i towarzyszące modyfikację .
Modyfikacje:
Silnik APX 1.8T
Turbo Borg Warner EFR 6258 T25 A/R 0.64
Węże olejowe w stalowym oplocie
Węże wodne
Kolektor żeliwny rurowy
Kute korbowody 2.0 TFSI
Rozwiert bloku pod 11mm śruby do głowicy
Głowica ADR po obróbce
Duży filtr powietrza 76mm
Kocyk na turbo
Panewki główne KING RACING
Panewki korbowe KING RACING
Sprężynki SuperTech kompletny zestaw
Podstawka oleju Mocal
Chłodnica oleju Mocal
Wężyki podciśnień Samco
Wężyki podciśnień ASO
Pomiar bloku i wału + nowe pierścienie
Przeróbka węży od nagrzewnicy
TIP-dolot
Cewki 2.0 TFSI + adaptery cewek
Duży Intercooler + orurowanie MTG
Kolektor ssący sportowy z trąbkami MTG
Mac zawór EBC
Nowy wentylator chłodnicy
Osłona stożka MTG
Wastegate high BOOST Borg + przeróbka +regulacja
Przeróbka listwy paliwa
Układ wydechowy:
Downpipe 3” termoizolowany MTG
Układ wydechowy 3” na 2 tłumikach MTG
Układ paliwowy:
Pompa paliwa fabryczna + VORTECH T-REX
Wtryski 630 siemens deka
Elektronika:
Zegary Autogauge :BOOST, EGT, CIŚNIENIE PALIWA
Strojenie Custom Garage/MTG
WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA CZARKA I PIOTRKA
(MTG Team oraz PIOTRKA Z CUSTOM GARAGE za wystrojenie auta.)
Auto jest na dotarciu więc ograniczyliśmy moc
MOC PO MODYFIKACJACH TO
403KM i 493Nm przy 1.5 bara.
Nie zapominamy też o detalach
Korki z Porsche
Kolejną modyfikacją przybliżającą auto do tego żeby zaczęło jeżdzić było ogarnięcie zawieszenia
Gwint Bilstein b14
Poliuretany
Camber plates + regulowane wahacze
Dołożenie chłodnicy płynu wspomagania kierownicy ( po zabiciu 2 pomp )
Pierwszy wyjazd na Ułęż (trening )
Classicautocup ( czyli moją pierwszą impreza )
JESTEM TOTALNYM AMATOREM jeśli chodzi o jazdę ale zamierzam trenować bo mam ogromny fun
W najbliższym czasie auto wyglądać będzie tak
AUTO JEDZIE TAK
[yt]https://www.youtube.com/watch?v=em5kbyMz5NE&feature=youtu.be[/yt]
[yt]https://www.youtube.com/watch?v=bSmazlhdOwU&nohtml5=False[/yt]
[yt]https://www.youtube.com/watch?v=5bMmeF7AUgs&nohtml5=False[/yt]
Pozdrawiam do zobaczenia na zlotach