.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 13:05:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 07.gru.2017 19:50:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Lukas007 napisał(a):
Patrząc na wartości otwarcia i zamknięcia zaworów, można wywnioskować, że w AAH zawory są otwarte przez 38*, a w AFC przez ok. 35*.


ojoj, tak sie tego nie liczy. na ssacych otwarcie przed TDC, potem 180st, i jeszcze zamkniecie po BDC. w skrocie AFC na ssacych jest o 9,95st dluzej otwarty od AAH.

Jesli silnik ma zostac seryjny to nie ma co dlubac. jego zaleta jest to, ze przepali paliwo zza wschodniej granicy.

dice111 napisał(a):
Lukasik napisał(a):
Mówisz o swoim V8 w S6 ?

mowie o swoim plusiaku. tam jest mocniej doprezony silnik. jeden raz zdazylo mi sie wlac slabej benzy, to byla porazka, wrazenie jakbym przyczepke 0,5t ciagnal.

na czesciowym gazie nie ma roznicy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 07.gru.2017 21:45:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1440
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Dyć to bliźniaczy silnik z moim. Pewnie zalałeś coś trefnego a nie to, że PB95

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 08.gru.2017 00:47:48 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ja w A8 ABZ nie czuję różnicy między 95 a 98, a silnik niby jest zaprojektowany na 98.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 08.gru.2017 08:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
to, ze sie nie czuje roznicy, nie znaczy, ze jej nie ma. ale i tak samo to, ze ja czuje roznice, nie znaczy, ze jest :) bez hamowania nie ma dowodu.

Zawsze zwraca moja uwage deklaracja producentow w danych technicznych, ze do samochodu nalezy wlewac paliwo np 98, dopuszczalne jest wlanie o nizszej liczbie oktanowej, ale zwiekszone zostanie zuzycie i zmniejszone osiagi.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 12.gru.2017 20:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Ja nie kumam jednej rzeczy - we wszelkich danych, które znajdowałem, stoi, że A80 AAH powinno jeździć na Pb98, a A100 AAH na Pb 95...

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 13.gru.2017 08:55:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10289
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Starsze auta na rynek USA są przystosowane do paliwa o mniejszej liczbie oktanów, tu nie chodzi o różnicę w silnikach, tylko wahnięcie w zapłonie na mapie. Jak nie wierzysz, niech kolega zrobi Ci zdjęcie z pod klapki wlewu paliwa co tam fabryka karze nalewać ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 13.gru.2017 08:56:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
98 to raczej pomylka, ale rozbieznosci moga zalezec od normy w jakiej podaja.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 09.kwi.2018 07:20:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2016 12:56:18
Posty: 11
Kilka zmian ;)

- lampy tył USA
- podkładka pod rejestracje USA
- tablica na wymiar USA
- przednie kierunkowskazy Hella USA
- nowe szkła reflektorów przednich DJAuto
- wymienione amortyzatory przód
- nowe linki od hamulca ręcznego
- uszczelniony dół silnika - obie miski
- nowe uszczelniacze w tylnym moście
- portki ze stali T304 fi 2,5" od kolektorów do katalizatorów

Wkrótce większa sesja ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 10.kwi.2018 16:42:29 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Krok w dobrą stronę ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 28.sie.2019 14:57:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2016 12:56:18
Posty: 11
Czas nieco uaktualnić temat.

Po pierwsze wykonałem sobie w przydomowym garażu mały remont góry silnika. Szczegóły poniżej

1. Obróbka głowic
- czyszczenie
- płaszczyzny
- nowe uszczelniacze zaworowe
- nowe simmeringi wałków
- dotarte gniazda i zawory

2. Wymiana uszczelek (ERLING)
- pod głowicą
- obie uszczelki miski
- pod kolektorem ssącym
- pod wtryskiwaczami
- pod przepustnicą
- pod kolektorem ssącym
- pod EGR
- oringi doprowadzenia płynu chłodniczego z magistrali

3. Czyszczenie
- kolektor ssący góra i dół
- przepustnica
- silnik krokowy
- zawór EGR + kanały w kolektorze i czujnik

4. Nowy pasek rozrządu + napinacz Gates
5. Nowy napinacz paska klinowego SKV
6. Nowy pasek klinowy Gates
7. Nowa cewka zapłonowa BERU
8. Nowe przewody zapłonowe BERU
9. Nowe świece NGK 3045


10. Silnik zalany olejem Liqui Molly 5w50 Molygen
11. Wymiana płynu chłodniczego G13

12. Nowy napinacz paska klinowego SKV
13. Nowy pasek klinowy Gates
14. Nowy silnik krokowy VDO Simens
15. Nowe wtryskiwacze Pb 4-otworowe
16. Nowe sondy lambda Bosch


Dodatkowo wymienione sprzęgło na komplet LUK'a.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na koniec doszła kosmetyka komory silnika. Wyczyszczona, odmalowana przepływka. Pomalowane pokrywy silnika, ogólne czyszczenie

Obrazek

Kilka fotek na koniec :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 28.sie.2019 16:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Podchodzi mi strasznie ten egzemplarz. W LBL zrobiłeś wszystkie foto?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 28.sie.2019 20:04:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2016 12:56:18
Posty: 11
Większość na swojej posesji. Dwie fotki na tle czegos w rodzaju opuszczonej fabryki były robione na śląsku (tam obecnie pracuje). Betonowe płyty między drzewami - okolice Zamościa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 30.sie.2019 23:18:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1440
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Teraz fajna, wrzuciłbym większą felgę i "pozbył się" przedniej tablicy montując tam pełną blendę US.

jak ponizej

Obrazek

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 02.cze.2023 10:14:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2016 12:56:18
Posty: 11
Mała aktualizacja. Auto nadal w moich rękach, jeździ bezproblemowo. Co prawda jako trzecie w domu nie robi dużych przebiegów (~ 8000km rocznie),
ale dostało kilka nowych części. Ostatnio wymieniona maglownica na regenerowaną (pociła się), poduszki silnika na Febi (wszystkie 3szt), nowe serwo
TRW z A4 B7, oraz świece, filtry i olej (nadal Meguin SuperLeichtlauf 5w40). Dodatkowo przeszedłem na małe tablice rejestracyjne.

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 03.cze.2023 06:41:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:33:43
Posty: 309
Lokalizacja: Piła
Auto: 90
Jeszcze nie widziałem tego tematu ale wnętrze tego auta robi robotę. Pomijając że wnętrze C4 chyba jest najładniejsze jakie Audi zrobiło to stan jasnej skóry i dwukolorowa deska petarda. No ale aż sie prosi o ładniejszą felgę, przynajmniej jakieś Bolero jeżeli chcesz zostać w serii.

_________________
Audi 90 2.2 10VT Quattro jest
Audi A6 C5 2.4 Quattro jest
Opel Omega Bfl 2.6 było
Mazda 323f BG 1.6 było
Audi 80 1.8 Comfort edition było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 04.cze.2023 22:58:38 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Dżejkob napisał(a):
Jeszcze nie widziałem tego tematu ale wnętrze tego auta robi robotę. Pomijając że wnętrze C4 chyba jest najładniejsze jakie Audi zrobiło to stan jasnej skóry i dwukolorowa deska petarda. No ale aż sie prosi o ładniejszą felgę, przynajmniej jakieś Bolero jeżeli chcesz zostać w serii.

Nie każde C4 musi jeździć na Bolero czy innym Avusie, a ta skromna 15tka jest najbardziej seryjna z seryjnych w A6 C4.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 C4 2.8 AFC quattro USA
PostNapisane: 11.cze.2023 09:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2628
Lokalizacja: EPWA
Zostaw ori.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: