.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 00:47:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 14.gru.2019 10:33:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2018 18:45:35
Posty: 20
Auto: Audi 90 B3 quattro
Witam! Projekt zaczynamy ruszać do przodu po przerwie.

Wał okazał się skrzywiony, jedna korba tez. Blok zostaje AFN, tłoki s2. Wał 1.8 KR już do nas jedzie, także zostajemy przy pojemności 1.8 :)

Obrazek

Dodatkowo chcemy osadzić na wale uszczelniacz z czujnikiem położenia, taki jak poniżej i zupełnie zrezygnować z aparatu zapłonowego (dzięki hubos21!)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 14.gru.2019 10:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jest EMU będzie sygnał z tiggera to aparat aż się prosi do kosza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 14.gru.2019 11:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2018 18:45:35
Posty: 20
Auto: Audi 90 B3 quattro
Nie jestem tylko do końca pewny czy ten uszczelniacz siądzie bez problemu w bloku AFN, muszę go zamówić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 15.gru.2019 10:30:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
możesz mieć problem ze zmieszczeniem czujnika na tym zimeringu , zresztą blok z afn-a ma dziurę na czujnik, tylko przykręć tarcze do walu, natomiast czujnik walka zostaw do synchronizacji.

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 15.gru.2019 11:09:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jak jest dziura na czujnik to najlepiej dać wał z ABFa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 15.gru.2019 13:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2018 18:45:35
Posty: 20
Auto: Audi 90 B3 quattro
Wał ABFa zwiększy mi pojemność, a tłok z s2 wyjdzie z cylindra także średnie rozwiazanie. Musiałbym wiercić blok pod inne tłoki, generalnie duże koszty. A tez słyszałem o rozwalających się koronkach w ABF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 15.gru.2019 14:50:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jak sprawa wygląda z wałem od 1.8T, bo wały z ABFa brali na storkery do 1.8T to w drugą stronę może pasuje? Jest już z koronką


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B4 Competition Turbo
PostNapisane: 15.gru.2019 21:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2018 18:45:35
Posty: 20
Auto: Audi 90 B3 quattro
A cholera go wie, internet nie widzi nic takiego, a nie mam już sił i czasu żeby teraz sprawdzać, bo mam już kupiony wał z KR. W teorii wykorbienie jest jak w 1.8 KR... jak nie uda się z uszczelniaczem to dorobimy koło 60-2 na koło pasowe


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: