.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Audi 80 B4 Competition Turbo
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=148312
Strona 2 z 2

Autor:  TurboMati [ 14.gru.2019 10:33:17 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

Witam! Projekt zaczynamy ruszać do przodu po przerwie.

Wał okazał się skrzywiony, jedna korba tez. Blok zostaje AFN, tłoki s2. Wał 1.8 KR już do nas jedzie, także zostajemy przy pojemności 1.8 :)

Obrazek

Dodatkowo chcemy osadzić na wale uszczelniacz z czujnikiem położenia, taki jak poniżej i zupełnie zrezygnować z aparatu zapłonowego (dzięki hubos21!)

Obrazek

Autor:  hubos21 [ 14.gru.2019 10:49:42 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

Jest EMU będzie sygnał z tiggera to aparat aż się prosi do kosza :D

Autor:  TurboMati [ 14.gru.2019 11:10:33 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

Nie jestem tylko do końca pewny czy ten uszczelniacz siądzie bez problemu w bloku AFN, muszę go zamówić.

Autor:  Arthur [ 15.gru.2019 10:30:21 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

możesz mieć problem ze zmieszczeniem czujnika na tym zimeringu , zresztą blok z afn-a ma dziurę na czujnik, tylko przykręć tarcze do walu, natomiast czujnik walka zostaw do synchronizacji.

Autor:  hubos21 [ 15.gru.2019 11:09:19 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

Jak jest dziura na czujnik to najlepiej dać wał z ABFa :)

Autor:  TurboMati [ 15.gru.2019 13:35:38 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

Wał ABFa zwiększy mi pojemność, a tłok z s2 wyjdzie z cylindra także średnie rozwiazanie. Musiałbym wiercić blok pod inne tłoki, generalnie duże koszty. A tez słyszałem o rozwalających się koronkach w ABF

Autor:  hubos21 [ 15.gru.2019 14:50:59 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

Jak sprawa wygląda z wałem od 1.8T, bo wały z ABFa brali na storkery do 1.8T to w drugą stronę może pasuje? Jest już z koronką

Autor:  TurboMati [ 15.gru.2019 21:39:59 ]
Tytuł:  Re: Audi 80 B4 Competition Turbo

A cholera go wie, internet nie widzi nic takiego, a nie mam już sił i czasu żeby teraz sprawdzać, bo mam już kupiony wał z KR. W teorii wykorbienie jest jak w 1.8 KR... jak nie uda się z uszczelniaczem to dorobimy koło 60-2 na koło pasowe

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/