| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| Kolejne quattro w garażu:) https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=81986 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | gelon [ 14.sie.2008 11:50:12 ] |
| Tytuł: | Kolejne quattro w garażu:) |
Witam wszystkich
Zostałem posiadaczem pięknego klasyka z jedynie słysznym napędem Jest kilka pypciów z rdzy ale narazie pójdą zapraweczki a za jakiś czas bedzie malowane od podstaw wraz ze wzmocnieniem budy pod nowy silniczek
Autko kupione od jednego z użytkowników forum
W planach jest 2.2 T 20V ,większe hamulce,dobry zawias i jakieś tam pierdoły Silniczek narazie jest 1.8 115 PS który niezle sobie radzi z lekka budą,na trasie leciało 150-160 km/h bez problemu.Prędkości max. nie sprawdzałem
Mam nadzieje że się spodoba bo ja już sie zakochałem
Dzieki wielkie dla Simpsona bo to on przeszedł ze mną te trase Aha i wszystkie foty robione telefonem także bez zbędnych wypasów |
|
| Autor: | adamusek [ 14.sie.2008 18:51:45 ] |
| Tytuł: | |
sliczna - mnie sie kiedyś marzy 200 2.2t w avancie ech... |
|
| Autor: | myszon90 [ 14.sie.2008 19:31:08 ] |
| Tytuł: | |
Auto kolegi mechitro.... Mialem na nie chęć, ale wiem ile zabawa w swap-y i restaurowanie kosztuje i na razie jest poza moim zasięgiem..... Czy nie lepiej zapodać tam 1.8T z jakimś mocnym softem?? Wydaje mi się, że trochę mniej zabawy z przebudową komory silnika, ale tylko tak mi się wydaje..... Zazdroszczę, ale tak po koleżeńsku zazdroszczę i życzę super zabawy ........ |
|
| Autor: | Sprinter [ 14.sie.2008 19:50:57 ] |
| Tytuł: | |
Tyle stało na pomorzu za niższą cenę i nikt go nie chciał... |
|
| Autor: | ZiPi [ 14.sie.2008 19:57:17 ] |
| Tytuł: | |
Gratulacje ! Następny klasyk w klubie
Cytuj: Czy nie lepiej zapodać tam 1.8T z jakimś mocnym softem??
Moim zdaniem, lepiej aby siedział tam silnik z tamtych lat np. 2.2 T 20V, kolega z Krakowa ( chyba zuru ) robił juz takiego swapa, zdięcia tez chodzą po necie. Ps. Rudy 102 tez jest niezły
|
|
| Autor: | Simpson [ 14.sie.2008 19:58:38 ] |
| Tytuł: | |
Foty wyszły przednie
Co do wyjazdu to było bardzo sympatycznie. Chętnie pojade jeszcze raz
|
|
| Autor: | jmm [ 14.sie.2008 20:17:27 ] |
| Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): Cytuj: Czy nie lepiej zapodać tam 1.8T z jakimś mocnym softem?? Moim zdaniem, lepiej aby siedział tam silnik z tamtych lat np. 2.2 T 20V, kolega z Krakowa ( chyba zuru ) robił juz takiego swapa, zdięcia tez chodzą po necie. Ps. Rudy 102 tez jest niezły ![]() Tylko, że do budy R5 łatwiej wstawić 2.2T a do budy R4 nie jest to już takie proste Ja bym zostawił oryginał, bo wygląda dziewiczo, ewentualnie swapik na 1.8T |
|
| Autor: | myszon90 [ 14.sie.2008 20:50:03 ] |
| Tytuł: | |
Ano.... Ja pod tym kątem myślałem, że to jest buda z czterocylindówką pod maską... |
|
| Autor: | Simpson [ 14.sie.2008 21:17:05 ] |
| Tytuł: | |
Ze swapem na 1.8T też byłaby masa zachodu, więc jak szaleć to szaleć i wrzucić 2.2T + chip. Zrobi się wtedy niezły odrzutowiec, nie to co 1.8T. |
|
| Autor: | hans [ 14.sie.2008 22:57:22 ] |
| Tytuł: | |
tylko ze zadne quattro b2 nie wystepowalo w oryginale z 4cylindrowym silnikiem
|
|
| Autor: | martab99 [ 14.sie.2008 23:05:25 ] |
| Tytuł: | |
Ależ jak najbardziej występowały: - 1.8 90 km ( NE i JN) od 08.1984 - 1.8 112 km ( PV i DZ) od 08.1984 Pierwsze B2 quattro to 08.1982 ( pięciocylindowe 2.2) |
|
| Autor: | jmm [ 14.sie.2008 23:25:48 ] |
| Tytuł: | |
hans napisał(a): tylko ze zadne quattro b2 nie wystepowalo w oryginale z 4cylindrowym silnikiem
![]() Ale wstyd
|
|
| Autor: | gelon [ 15.sie.2008 11:42:42 ] |
| Tytuł: | |
Silnik musi być 5cio garowy także 1.8T odpada zdecydowanie Jeśli już mam taka bude to wsadze tam klasyczne 2.2T,wieksze heble,lepszy zawias i wzmocni sie bude odpowiednio Narazie zostaje tak wszystko jak jest i zime sie przelata bokami bo razi sobie nawet niezle
|
|
| Autor: | gelon [ 26.sie.2008 22:09:33 ] |
| Tytuł: | |
Panowie odgrzewam kotleta bo nie ma sensu zakładac nowego topicu a mam małe pytanko Jaki rozstaw śrub ma B2? 4x100 czy 4x108? I czy bedzie duża roznica w zime na felgach 14 i 15"? Bo nie wiem jakie kupić a musze sie spieszyc bo auto idzie do lakiernika w nastepnym tygodniu juz na stalowkach bo obecne felgi do piaskowania lecą
|
|
| Autor: | Simpson [ 26.sie.2008 22:13:30 ] |
| Tytuł: | |
4x100, co do felg to musiałbym zerknąć jakie seryjnie koła wychodziły i jaki zamiennik przy 15" wychodzi, ale generalnie może być twardo |
|
| Autor: | Sprinter [ 26.sie.2008 22:52:56 ] |
| Tytuł: | |
A gdzie tam twardo, to będzie idalny kompromis na zimę. Tylko nie szerzej jak 6". |
|
| Autor: | gelon [ 26.sie.2008 22:59:23 ] |
| Tytuł: | |
No dobra czyli wiem już wszystko Można kupować 15" i akurat bede miał zimówki z B4 bo ona w zime nie będzie potrzebna skoro jest 2x quattro:D
|
|
| Autor: | Simpson [ 26.sie.2008 23:09:04 ] |
| Tytuł: | |
Tak teraz zerknąłem i to będzie jakieś 185/55/15 jako zamiennik dla 175/70/13, czyli nie aż tak źle jak myślałem
A jak chcesz coś ostrego na lato, to wejdzie 195/45/16
|
|
| Autor: | scob [ 29.sie.2008 10:00:39 ] |
| Tytuł: | |
Simpson napisał(a): 4x100, co do felg to musiałbym zerknąć jakie seryjnie koła wychodziły i jaki zamiennik przy 15" wychodzi, ale generalnie może być twardo
w 90-ce '85 b2 mialem 14" 4x108. pewny jestes? |
|
| Autor: | Sprinter [ 29.sie.2008 10:37:46 ] |
| Tytuł: | |
scob napisał(a): Simpson napisał(a): 4x100, co do felg to musiałbym zerknąć jakie seryjnie koła wychodziły i jaki zamiennik przy 15" wychodzi, ale generalnie może być twardo w 90-ce '85 b2 mialem 14" 4x108. pewny jestes? Też bym obstawiał 4x108 w wersji quattro. Tak mają na pewno wszystkie b2cq, 90b2q i wersje '83-'84 80b2q, więc podejrzewam, że poliftowa 80b2q '85 też ma większy rozstaw. Ośki miały 4x100. |
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|