| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/  | 
|
| moje audi po drobnych modyfikacjach https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=89703  | 
	Strona 1 z 2 | 
| Autor: | sero c4 [ 19.lut.2009 01:02:03 ] | 
| Tytuł: | moje audi po drobnych modyfikacjach | 
Pierwsza próba przyspieszenia 0-200 niestety problem ze skrzynią i dwójka wchodzi z sekundowym opóźnieniem    no i bardzo mokro więc na jedynce długi poślizg. http://www.youtube.com/watch?v=xcxM5dwTofE
		
		 | 
	|
| Autor: | Niki20 [ 19.lut.2009 18:24:58 ] | 
| Tytuł: | |
No depnięcie to audiana ma  
		
		 | 
	|
| Autor: | TymoOon [ 19.lut.2009 18:45:41 ] | 
| Tytuł: | |
Ty przypadkiem tej eSy nie wyrwałes z Białej Podlaskiej? I ona nie ma w okolicach 300ps? a może raczej miała?  | 
	|
| Autor: | BiLu [ 19.lut.2009 18:55:04 ] | 
| Tytuł: | |
bardzo dobry opis prezentujacy auto okraszony fajnymi fotami  
		
		 | 
	|
| Autor: | sero c4 [ 19.lut.2009 19:14:47 ] | 
| Tytuł: | |
Auto kupiłem ponad dwa lata temu w Rzeszowie ale większosć modyfikacji robiłem sam, co masz na myśli bilu , jakie foty? Na tym filmiku testuję hybrydę , turbina k26 ale roztoczona zimna muszla i większe koło kompresji. Oprócz tego kilka innych modyfikacji.  | 
	|
| Autor: | Simpson [ 19.lut.2009 19:16:21 ] | 
| Tytuł: | |
sero c4 napisał(a): Oprócz tego kilka innych modyfikacji. 
To forum jest własnie po to byś je opisał, a nie tylko wrzucił filmik z wyników testów  
		
		 | 
	|
| Autor: | martab99 [ 19.lut.2009 19:18:06 ] | 
| Tytuł: | |
sero c4 napisał(a):  co masz na myśli bilu , jakie foty? 
Może zauważyłeś że większość osób zakładających tu topic stara się w miarę szczegółowo opisac i pokazać swoje autko   W sumie takie było chyba założenie tego pokoju  
P.S. Simpson- gadzino, pierwszy byłeś  
		
		 | 
	|
| Autor: | Monster [ 19.lut.2009 19:48:27 ] | 
| Tytuł: | |
Pierwszy był Bilu A już myślałem że jakieś fajne C4 będzie do obejrzenia z fot  | 
	|
| Autor: | sero c4 [ 20.lut.2009 21:52:42 ] | 
| Tytuł: | |
Ok to bardziej precyzyjnie!!! Po zakatowaniu poprzedniego silnika , http://www.youtube.com/watch?v=LA52YJkqe7I (umyślnie przed wymiana na drugi) złożyłem drugi, nowe pierścienie , wzmacniane panewki, wzmacniane szpilki do głowicy, zamawiane przez firmę CER która zajmuje się częściami silnikowymi , przede wszystkim do potrzeb sportów motorowych. Koło zamachowe jednomasowe sprzęgło na czterech spiekach, pusty wydech 3" , kolektor wydechowy wyspawany według własnego projektu, turbo k26 po modyfikacji czyli większe koło kompresji, ciśnienie paliwa 6,5 bara, program, duży icek szpecący przód wywalone 150kg z auta, map sensor 3,5 bara , to tyle z grubsza, no i po tych modach właśnie nakręciłem ten filmik a teraz czas na hamownie!    Bardziej zainteresowanych zapraszam na forum audi turbo tam podałem więcej szczegułów     http://img510.imageshack.us/img510/5103/17122008kw9.jpg
		
		 | 
	|
| Autor: | martab99 [ 20.lut.2009 22:17:37 ] | 
| Tytuł: | |
Technicznie zdecydowanie dopracowany i złożony z głową, ale ten przód...  
		
		 | 
	|
| Autor: | Marianb [ 20.lut.2009 22:36:10 ] | 
| Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Technicznie zdecydowanie dopracowany i złożony z głową, ale ten przód...  
![]() Przód przodem, a i tak zazwyczaj każdy widzi ten samochód z tej strony   
http://picasaweb.google.pl/Marianb30/Or ... 9672122306  | 
	|
| Autor: | scob [ 21.lut.2009 11:00:10 ] | 
| Tytuł: | |
ożesz twoja.. ale brzydki przód      
ale przyspiesza ładnie  | 
	|
| Autor: | sebolec [ 21.lut.2009 12:21:32 ] | 
| Tytuł: | |
Rejestracja jak w alfie.  
		
		 | 
	|
| Autor: | marwins [ 21.lut.2009 14:25:54 ] | 
| Tytuł: | |
Przód wogole mi sie nie podoba... Można było wrzucic duży IC i zrobić to dużo dużo ładniej. Dla mnie zrobione troche po najmniejszej linii oporu...  | 
	|
| Autor: | sero c4 [ 21.lut.2009 21:29:13 ] | 
| Tytuł: | |
marwins napisał(a): Przód wogole mi sie nie podoba... Można było wrzucic duży IC i zrobić to dużo dużo ładniej. Dla mnie zrobione troche po najmniejszej linii oporu...    Masz racje ale na wyglądzie mi nie zależy bo to nie tuning optyczny! Wstępny projekt był inny i zajmował cały wycięty zderzak a później była zmiana dlatego takie luki    Nie będę teraz kupował zderzaka tylko ewentualnie ten jakoś obrobię ale na razie pracuję nad silnikiem i osiągami!
		
		 | 
	|
| Autor: | marwins [ 22.lut.2009 13:35:53 ] | 
| Tytuł: | |
Tu nie chodzi o tuning optyczny tylko o troche estetyki...  | 
	|
| Autor: | sero c4 [ 22.lut.2009 18:44:17 ] | 
| Tytuł: | |
marwins napisał(a): Tu nie chodzi o tuning optyczny tylko o troche estetyki...  Może i masz rację ale im bardziej perfidny wygląd tym więcej uwag i dyskusji że brzydki przód itp , wiele ludzi mówi mi jak oni by to zrobili ale dla mnie najpierw auto musi jeździć jak należy a później zadbam o wygląd (może...):peace:
		
		 | 
	|
| Autor: | sero c4 [ 20.mar.2009 21:22:22 ] | 
| Tytuł: | |
Wznawiam wątek po wizycie na hamowni: http://img22.imageshack.us/my.php?image=seros4.jpg  | 
	|
| Autor: | scob [ 22.mar.2009 22:54:43 ] | 
| Tytuł: | |
jak napisałem w zamkniętym wątku z wykresem: absolutnie nie ma sie czego wstydzić. 300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne? to pozwolę sobie tylko spytać : po co to?  
		
		 | 
	|
| Autor: | DeS [ 22.mar.2009 23:27:30 ] | 
| Tytuł: | |
scob napisał(a):  300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne? 
Błagam.... żadne C4 V8 nie ma przy S4 Sero nic do powiedzenia...  | 
	|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 | 
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|