przekładałem silnik w niuni z 1,9 WH na 2,2 KU .1,9 fabrycznie był zespolony ze skrzynią automatyczną 3 biegową.Silnik 2,2 pochodził z manuala.Różnice w nich były takie że 2,2 miał łożysko pilotujące a 1,9 tulejkę z zagłębieniem.
W manualu wałek sprzęgłowy skrzyni centruje się w łożysku a elementem przenoszącym napęd jest tarcza sprzęgła.
w automacie za przeniesienie napędu odpowiada ta duża bańka z olejem(sprzęgło hydrokinetyczne) Z automatu wychodzą dwa wałki jeden napędza pompę olejową a drugi przenosi napęd.
A teraz pytanie .
Czy istnieje możliwość ze skrzynia jest źle wycentrowana z silnikiem poniewarz na tym bańiaku jest "bicie" i chyba kawałek obudowy skrzyni mi urwało i wpadło do środka ale tego nie jestem pewien.W każdym bądź razie przy obrotach ponad 3000 obr/min słyszę staszliwe odgłosy (metal o metal) Wcześniej nie objawiało się to żadnym chałasem.
pozdrawiam
|