.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 04:02:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2004 19:01:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
miałem ten sam problem, rozumie że pompka nie bangla :?: , niestety musisz ściągnąć butle inaczej się nie dostaniesz (zresztą nie jest to jakaś wielka tragedia jak się przekonasz) , a naj bliżej możesz znaleźć kable zasilające pod tylnim siedzeniem i podać napięcie na krótko, jeżeli nie wstanie to na 99% pompka, co niestety jest normą przy gazie :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2004 19:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Tutaj masz nz przykladzie A200 kefira ale uklad butla zbiornik jest podobny, wiec mozna sie wzorowac na tym.

>Moje naprawy i przerobki>Czyszczenie wyjacej pompy paliwa i zbiornika.

http://www.audi200.plakietki.pl/index1.html

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 10:07:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ludzie z gazem czy wy nie zapalacie na benzynie? Nie przeganiacie czasem fury na benzynie? Caly czas na gazie? A jesli to robicie to mimo tego dalej pompka pada? Ja juz 80 tysia na gazie zrobilem....i jest cichutka, ladnie tloczy paliwo.

W.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 16:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Odpalacie i przeganiacie :)

pzdrw

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2004 09:35:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
:D .... ja tez nie wierzylbym w czary .... lepiej wymien szczotki w tej pompie to beda dociskaly do komutatora i nie bedziesz musial w nia pukac zeby pompa ruszyla ;) ...albo najzwyczajniej w swiecie gdzies cos innego w pompie jest luzne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2004 11:40:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
pargrze napisał(a):
Ta pompa jest nierozbieralna, przynajmniej formalnie

juz kilka osob z forum formalnie je rozebralo i formalnie zlozylo do qpy :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2004 13:46:39 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Pompa jest rozbieralna..... np szlifierką.
Największy problem podczas jej składania to odpowiednie jej uszczelnienie.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: