.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 03:46:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 23:03:07 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Bezpieczne jest ale do pewnego momentu potem już nie :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 23:11:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
czesc , dopoki starcza paliwa i miesci sie to w wyobrazeniu komputera to podnoszenie cisnienia jest bezpieczne i daje pozytywne efekty ...ale w momencie kiedy zaczyna brakowac paliwa , wtedy jest juz mniej wesolo , biorac pod uwage ze rosnie temperatura spalania i w ostatecznosci mozna stopic tloki

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 11:35:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Chyba najlepiej będzie jak skontaktujesz się z jakąś firmą zajmującą się podkręcaniem 1.8T. VTG - oni są chyba najlepsi.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 19:12:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
znam kolesia ktory majstrowal przy turbo w tt ajq 180ps i najpierw fure zatarl a nastepnie ukruszy tloczek- takze ja bym nie najstrowal -jezeli masz ochote podkrecic to oddaj swoja turbine firmie handlujacej turbo i zabierz od nich k04 - 100% satysfakcji :)

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 19:18:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:37:25
Posty: 140
Lokalizacja: wawa
a ja polecam zawirusowac ECU w dobrej firmie i mieć bezpiecznie te 180-190PS a nie bawić się śrubkami przy turbinie, które najczęściej powodują spadki ciśnienia...

k04 wymaga innego kolektora oraz kilku drobnych przróbek i najrozsadniej jest ją założyć razem z wtryskami od TT225PS

_________________
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 19:45:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
......prawda + wydech.....

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2004 21:40:01 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
pawelo napisał(a):
a ja polecam zawirusowac ECU w dobrej firmie i mieć bezpiecznie te 180-190PS a nie bawić się śrubkami przy turbinie, które najczęściej powodują spadki ciśnienia...

k04 wymaga innego kolektora oraz kilku drobnych przróbek i najrozsadniej jest ją założyć razem z wtryskami od TT225PS


A ja gdzieś czytałem że da się założyć KKK K04-01 bez przeróbek.To prawda ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2004 09:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
pdobno :cos, gdzies, ktos robil ale pewne to nie jest - i nie wiadomo czy chodzi o silniki wzdluznie czy poprzecznie ustawione - mysle ze kolektor i wydech trzeba zmienic na 100% ..

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2004 10:35:58 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Piotrek napisał(a):
pdobno :cos, gdzies, ktos robil ale pewne to nie jest - i nie wiadomo czy chodzi o silniki wzdluznie czy poprzecznie ustawione - mysle ze kolektor i wydech trzeba zmienic na 100% ..


Chodzi mi dokładnie o A4 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2004 19:43:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
spoko-w a4 massz wiecej miejsca na turbo bo silnik masz wzdluz powinno cos sie dac zrobic -ja bym probowal sam spwnac kolektor - ale lepiej polec po fachowcach
pozdro

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 00:01:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:37:25
Posty: 140
Lokalizacja: wawa
jasne, ze w A4 jest więcej miejsca tylko że k04 od TTki czy innych poprzecznych ma zupełnie inaczej idące flansze i do A4ki nie podejdzie...
jest sprężareczka KKK k04-15 i ta pasi do wzdłużnych 1.8T i seryjnych kolektorów
w A3 i innych poprzecznych jest K04-20 z tego co pamiętam...

ale ja się na benzynkach aż tak dobrze nie znam ;)

_________________
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 13:11:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
a nie jest przypadkiem tak ze roznia sie tylko kolektorkami wyd???

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 13:41:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:37:25
Posty: 140
Lokalizacja: wawa
niestety...

_________________
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: