.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 07:47:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2003 08:53:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Najlepiej podjedź gdzieś, podłącz sie pod kompa, by ci błędy pokazał. Wtedy będziesz wiedział co i jak. Myśle ze to może być sonda lambda, lub coś z wtryskami się dzieje (małe ciśnienie paliwa lub zbyt małe napięcie na wtryskiwaczach).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2003 11:21:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja mam bardzo podobny problem i wszystko wskazuje na cisnienie paliwa w domysle pompe paliwa ...

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2003 13:05:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
U mnie podobnie, ale raczej przy gorącym silniku :-( i przy obrotach około 2800 czuć szarpanie. Powyżej 3000 jest OK. Co to może być? (Ostatnio zdejmowałem kolektor ssący, wcześniej było wszystko OK)
WOWO, gdzie w Łomży można się zdiagnozować?

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2003 13:19:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pompa paliwa przynajmniej u mnie odpada (siedzi nowiutka i jest to samo). Dwóch znajomych ma podobnie tyle że w C4. Posprawdzali wszystko tylko nie wtryski, tzn chodzą wszystkie, ale czy dają wystarczające ciśnienie?
Właśnie jakie powinno być ciśnienie i napięcie na wtryskiwachach.
U nas zdiagnozować sie można:
- elektromechanik na ul. Sosnowej 10-20zł
- punkt montażu gazu u Walusia na ul. Senatorskiej ok 20zł
- serwis Skody i Seata, ale jest drogo i z moim kompem nie mogli sie połączyć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z 2.8 V6
PostNapisane: 05.gru.2003 11:56:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
PLIXON napisał(a):
Otóż wspomniany juz silnik ma nieporzdane odruchy w postaci "dławienia się"
Szczególnie gdy jest zimny lub przy niewielkich predkosciach dławi sie, nie reaguje na pedał gazu...Trzeba go troche przegazowac zeby było ok, a potam znów to samo. Po przejechaniu paru kilometrów wszystko jest ok...

U mnie jest podobnie jeśli np. po dłuższym jeżdżeniu na gazie zgaszę silnik na gazie i uruchomię na benzynce to na początku jazdy mam podobne objawy, ale ustępuje to po około 0,5 do 2 km
;)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 18:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2004 14:01:53
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Jezeli temat nierownej pracy jest nadal aktualny, to proponuje zaczac od samych swiec, znajac upodobania niektorych osob do zbednych modyfikacji silnikowych moge zalozyc ze to swiece

_________________
Audi Coupe 2.8v6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 21:16:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Świece i przewody WN ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2004 09:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Wreszcie zrobiłem to u siebie :D Problem był taki - nierówna praca, zdarzało mu się zgasnąć na dojeździe do skrzyżowania, szarpanie, dławienie przy próbie przyspieszenia. Byłem u kilku mechaników, wszyscy w sumie mówili to samo... wymienić świece, przewody, może lewe powietrze... Wymieniłem świeczki - nie pomogło. W końcu sam w garażu przyjrzałem się silniczkowi dokładnie i znalazłem!
Był pęknięty przewód z podciśnieniem chyba do sterowania przepustnicą... taka cieniutka rurka podłączona tuż przed wlotem do kolektora ssącego.
Teraz maszynka chodzi jak marzenie, ale myślę że może będzie jeszcze lepiej, tylko muszę sprawdzić lambdy i chyba będą do wymiany...

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: