.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 06:23:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemy z obrotami
PostNapisane: 27.sty.2004 15:33:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2004 16:48:21
Posty: 84
Lokalizacja: Bytów
hej pomozcie mam klopot z obrotami :( , jak odpalam maszyne to wskakuje mi od razu 2000 obr. i nkie chce zejsc nizej wszystko wraca do siebie po jakims czasie ale obroty dlugo schodza w dol jezdze 80 B3 z motorem 1.8 na wtrysku z gazownia lpg przelancza sie automatycznie takze zawsze autko odpala sie na benzynce a ztym obrotami to fiksuje mi bez wzgledu czy jadfe na benzynce czy na gazie
Z gory dzieki hej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2004 18:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Silnik krokowy sie zawiesza ....

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2004 21:20:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2004 16:48:21
Posty: 84
Lokalizacja: Bytów
dzieki za odpowiedz ale co mam z tym zrobic :?: czy mozna to wyregulowac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2004 21:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
może nie regulować tylko wyjąć i umyć (wypłukać ) benzynką ekstrakcyjną
podawać na niego 12V i słuchać czy robi cyk cyk cyk
jak robi to założyć i odpalić silnik po jakimś czasie powinno się unormować nie odrazu

nadmienię że u siebie po odpaleniu zimnego silnika czasami mam nawet 1600obr/min ale spada jak należy do 800-900 jak złapie odpowiednią temp.

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2004 21:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
co mam z tym zrobic czy mozna to wyregulowac


Możesz go np. wyjąć i wyczyścić... ( ...załóżmy benzyną ), trzeba troche pokombinować bo to element nierozbieralny... a jesli chodzi o regulacje to w sumie można by było tylko że on sie raczej zawiesza... i chyba to zbędne..

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2004 21:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
....czyli to samo :D ... widze ze sporo osób z tym regulatroem kombinuje... :P

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 12:35:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
stefan napisał(a):
nadmienię że u siebie po odpaleniu zimnego silnika czasami mam nawet 1600obr/min ale spada jak należy do 800-900 jak złapie odpowiednią temp.

To znaczy ze wszystko jest w porzadku.




Cytuj:
dzieki za odpowiedz ale co mam z tym zrobic czy mozna to wyregulowac


Zmierz jego rezystancje zdejmij zlacze i przyloz miernik do dych dwoch blaszek jesli wskarze wiecej niz 10ohm mozesz rozgladac sie za nowym jesli nie, to wyjmij go wlej w miejsca gdzie wezykami doprowadzone jest powietrze WD40 przeplukaj go i zamontuj. Na oslonie jest mala srubka (7) sluzy do regulacji polozenia zerowego przyslony ale lepiej jej nieruszaj.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 16:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2004 16:48:21
Posty: 84
Lokalizacja: Bytów
:D dzieki za pomoc postaram sie tego nie zepsupc ;) jak cos spiprze to znowu cosik napisze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 16:27:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Spowodowane jest to niska temeratura silnika...obroty spadna po osiagnieciu przez silnik odpowiedniej temperatury...ale wyczyscic nie zaszkodzi :)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 18:11:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Witam all.
U mnie jest tak ze jak sciagam noge z gazu to oboroty spadaja prawie do zera i momentalnie ida na 1600 na gazie (na beznyznie spada do 700 i idzie na 1000). Czyli cos z biegiem jalowym bo jak delikatnie wciskam pedal gazu to obroty trzyma rowniutko 900. Wyczyscilem zawor stabilizacji biegu jalowego i to samo. Machanior mowi mi ze to przepustnica powietrza i narazie nie mam kasy zeby zalozyc uzywke ( ok. 300 zł) i sprawdzic czy to napewno to bo nie mam kasy i jest zima. Zamowielm sobie interfejsa z viakena. Jak dostane to moze cos diagnoza pokaze. Narazie.

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: