.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 08:29:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 00:51:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2492
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Na poczatek szczegolna uwage moglbys zwrociic na zasady panujace na forum audi czyli przedstawic sie.

Odnosnie samochodu mysle ze niedlugo pojawia sie odpowiedzi od uzytkownikow tego modelu i pokrewnego mu czyli 100.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 01:12:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
jak ktos ci za normalne pinadze sprzeda takie auto w polsce w dobrym stanie powedzmy nadajacym sie do urzycia i nie rozbijania skarbonk po kupnii to masz brahu fart nad farty jezlei zalatwisz sobie euro 2 na takie auto ?????? (ale podobno da rade) to wyjezdzasz do zahodnih sasadow i 1,500 euro do 2,500 za te z 90 z ful opcja , nie wiesz w niskie przebiegi puznej jedzesz do np pana koszarweskiego na na grunowny przeglad i jezlei zgrubsza wszysto bylo okej (czyli cos jednak bylo) to jestes posadaczem Pieknej bryki ktura z raci wieku ma jaies nie domagania (zart bardzo zadko sie psuja zeczy jedynie pompa byle byla sprawan to co 2 letnia regeneracja 150-300 zl + wadomo koszty filtrow itp a moja rada w takiej furze polecam otworzenie baku i doklade wyczyszczenie przez lata ekspatacji napewno zebral sie brud i osad Pozdrawiam

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 09:12:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Postów na ten temat było już bardzo wiele i proponuję użyć wyszukiwarki :lol:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 14:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Hmm...ja polecam sprawdzić czy pełne wyposażenie dodatkowe jest nadal pełne, czy ABS nadal działa w pełnym zakresie prędkości, czy poprzedni właściciel jeździł na odpowiednich świecach i przewodach WN, czy lał zielony olej do wspomagania kierownicy, czy nie cieknie układ kierowniczy (maglownica)jeżeli to silnik z turbo, to czy za głośno go nie słychać i czy nie jest z wierzchu zaolejone, czy nie stukają przeguby przy maksymalnym skręcie...
Jeżeli auto nie szlifowało drzew i karoseria trzyma się kupy, to bierz to auto...Nie zrażaj asię cieknącą pompą wspomagania, bo to się da zrobić. Sprawdź czy silnik ciągnie do czerwonego pola (po nagrzaniu silnika :) ), jeżeli ciągnie i nie wyje w ni pompa paliwa, to może masz jeden wydatek mniej...

Ale co najważniejsze zobacz czy poprzedni właściciel zainwestował w orginalne przewody i świece (w silnikach 20V szczególnie) i zielony olej do wspomagania. Jeżeli tak, to masz duże szanse, że auto będzi dostarczało Ci więcej uciechy niż brudu pod paznokciami...Jeżeli ktoś oszczędza na podstawowych materiałach eksploatacyjnych, to źle wróży.

Jeszcze jedno...niech poprzedni właściciel ostro pociśnie auto (jeżeli to turbo) i jak skończy przejażdżkę i wyłączy silnik od razu i nie pozwoli wystudzić się turbosprężarce...to raczej kat nie kierowca Audi.
Powodzenia!

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2003 14:51:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
kefir200 napisał(a):
Hmm...ja polecam sprawdzić czy pełne wyposażenie dodatkowe jest nadal pełne, czy ABS nadal działa w pełnym zakresie prędkości, czy poprzedni właściciel jeździł na odpowiednich świecach i przewodach WN, czy lał zielony olej do wspomagania kierownicy, czy nie cieknie układ kierowniczy (maglownica)jeżeli to silnik z turbo, to czy za głośno go nie słychać i czy nie jest z wierzchu zaolejone, czy nie stukają przeguby przy maksymalnym skręcie...
Jeżeli auto nie szlifowało drzew i karoseria trzyma się kupy, to bierz to auto...Nie zrażaj asię cieknącą pompą wspomagania, bo to się da zrobić. Sprawdź czy silnik ciągnie do czerwonego pola (po nagrzaniu silnika :) ), jeżeli ciągnie i nie wyje w ni pompa paliwa, to może masz jeden wydatek mniej...

Ale co najważniejsze zobacz czy poprzedni właściciel zainwestował w orginalne przewody i świece (w silnikach 20V szczególnie) i zielony olej do wspomagania. Jeżeli tak, to masz duże szanse, że auto będzi dostarczało Ci więcej uciechy niż brudu pod paznokciami...Jeżeli ktoś oszczędza na podstawowych materiałach eksploatacyjnych, to źle wróży.

Jeszcze jedno...niech poprzedni właściciel ostro pociśnie auto (jeżeli to turbo) i jak skończy przejażdżkę i wyłączy silnik od razu i nie pozwoli wystudzić się turbosprężarce...to raczej kat nie kierowca Audi.
Powodzenia!


Dobre rady ale wierz mi że i tak wszystkiego nie sprawdzisz i musisz zdać się na własną intuicję. Jeżeli auto jest we w miarę dobrym stanie to sprzeda się naprawdę szybko więc nie ma czasu na wybrzydzanie.
PS
Nie ma audi 200 bez silnika z turbo, jeżeli takie trafisz wyprodukowane po 84 roku to napewno jakiś wynalazek

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2003 13:17:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
no i niestety licz się z kosztami.... szczególnie przy 3B.....

nie jest to tanie auto w utrzymaniu.... ale poza tym: REWELACJA!!!
resztę napisali koledzy... :D

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2003 13:20:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
popatrz na podpis piotra i... rozbijaj skarbonki :wink:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2003 13:24:57 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Albo popatrz na podpis Bila. Ja ciągle patrzę i nie mogę oderwać wzroku..... :wink:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: