.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.cze.2025 11:15:07

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 16:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 23:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Nie wiem czemu ale jak kercisz w te czy w te strone to sie uchyla tylko z róznej strony ta przepustnica(tzn robi sie wieksza dziura) Jak krecisz w jedno strone to jest dobrze ale sie przydławia a jak krecisz w drógą to tez jest dobrze ale sie nie przydławia. Podejrzewam ze jak wykrecasz to komp jeszcze podczas spadku obrotów jest w stanie troche przeregulowac te obroty i nie jest to spadek taki drastyczny ze sie przydławi jak wkrecisz to komp nie da rady przeregulować i wtedy spadna do tego stopnia ze sie przydławi i znowu sie ustabilizuja.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 18:44:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Panowie a jak spisuje sie wam BLOS w waszych AAR??? warto inwestować? Pytam klubowiczów krórzy mieli problemy z gazem i falującymi obrotami, gaśnięciem silnika itp. w silnikach AAR a założyli BLOSa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 13:55:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.gru.2004 12:03:06
Posty: 33
Lokalizacja: B100K
ja tylko dodam tyle ze mialem ten sam problem przy niskich obrotach jedynym i skutecznym lekarstwem okazalo sie odlaczanie silnika krokowego wraz zz zalaczaniem LPG co skutkuje zerowa iloscia zgasniec ...do tego zamiast kata jest stumiennica i ocz wymontowana lambda,odlaczana przy gazie pompa paliwa i dobrze dopasowany mikser (zmieniany byl na 3 rozne az do skutku)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 14:13:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zamiast kombinować, założyć nowe membrany w parowniku i będzie OK.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 22:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2005 12:51:01
Posty: 15
Lokalizacja: Brzeg, woj opolskie
U mnie sytuacja była podobna również w czasie jazdy lub podczas stania w korku nagle na gazie zaczynał gasnąć ( spadał z obrotów ). Musiałem przełanczać na benzynę i zpowrotem na LPG. W końcu wnerwiony pojechałem do gazowników, podłączyli mnie pod kompa i stwierdzili że sonda ledwo zipie. Wymieniłem sondę i wszystko hula pięknie teraz. Dodam że instalka jest chyba drugiej generacji, aż tak się nieznam, a motorek mojej Niuni 2.0 ABK
POZDRAWIAM


Było:
Audi B3 1.8 golas
Ibiza 1.4 prawie golas

Jest:
Audi B4 2.0 ABK;PRAWIE FULL WYPAS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2006 18:09:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[blosik chyba najlepiej sie spisuje ja mam wszystkie problemy z głowy na blosie

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 12:23:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
panowie a gdzie kupię BLOSa po przystępnej cenie, na Allegro to wiem 330zł kosztuje, ale może gdzieś jeszcze można dostać taniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 12:40:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ni dostaniesz taniej ja mam znajomego co u niego kupuje i ta sama cena ,ja dawalem pół roku temu prawie 400zł

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 13:57:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
OK dzięki za info...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 14:39:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Ja mam bllosa i nadal mi gasnie, mialem mixer tez gasl, wylaczam krokowy na dlugie trasy i tyle

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 12:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
musisz wyregulować na analizatorze spalin to musi mieć związek z gaśnięciem....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 12:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
musisz wyregulować na analizatorze spalin to musi mieć związek z gaśnięciem....zły skład mieszanki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: