Możesz też rozglądać się za A8 2,5 TDI.
Osiągi praktycznie te same bo masy podobne (A8 nawet lżejsze)
Moje zdanie jest takie, że jak A8 to tylko 2,5 180 KM albo 4,2 (z gazem lub bez, ale to oddzielny temat...)
3,3 będzie znacznie droższe w utrzymaniu (części ale i paliwo) a w takim przypadku chyba lepiej brać już znacznie mocniejszą benzynę
W A6 natomiast 4,2 trafiają się troszku rzadziej

a 3,3 jak zapewne wiesz nie ma.
Jest za to 2,5 TDI 163 KM, który ma chyba nawet wyższą kulturę pracy niż 180KM
I ponoć nie ma problemu z wałkami.
Zależy co jest dla Ciebie najważniejsze: osiągi, ekonomiczność, spokój czy chociażby nawet korzystniejsza oferta...
Ja mam AKE, 200 tys przekroczyłem i póki co najmniejszych problemów z tym silnikiem nie mam. Z zewnątrz klekocze, ale tylko z zewnątrz
