.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 15:45:40

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [SWAP 2.2T] Dywagacje n/t upychania osprzętu pod maską
PostNapisane: 25.lip.2006 22:38:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Obrazek
Króciutka - taka akuratna :):

Edit by mechitro
Wcześniejszy temat wątku: Od czego ta guma na przepływomierzu (foto) ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Ostatnio edytowano 26.lip.2006 20:30:58 przez mechitro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 22:58:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Idzie do intercoolera ( albo w plener :P )

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 23:12:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
ZiPi napisał(a):
Idzie do intercoolera ( albo w plener :P )

Chyba nie zrozumiałeś pytania...
Inaczej: jakie Audi posiada taką krótką, niezakręconą gume przepływomierza..?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 23:20:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
To teraz ja ide w plener :D

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 23:27:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 16:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Michał, wije sie jak Biebrza po mazowszu :P Ale żeś ja poukładał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 00:01:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 12:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Piotr, zaraz tez bedziesz musial isc w plener :):
Mechitro dlaczego myslisz ze guma nie jest rezana?przy montazu Blosow w roznych k-jetach chlopaki-montazysci nie takie jaja z tymi gumami wyprawiaja :P Wyglada jak przerezana guma od NG ;)
(rozumiem ze to nie jest Twoje coupe) :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 00:07:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Emte no właśnie nie wiem, czy nie jest rezana (choć nie wygląda) - dlatego ten topik. Hmm jeśli miałby ktoś jakieś fotki swapów z podobnymi rozwiązaniami (czyli przepływomierz obok kolektora) to będe wdzięczny za linka albo podesłanie na mechitro@gazeta.pl
A aktualne fotki 2.2T pod maską mojego ACQ są w innym wątku ;-)

P.S. Ale się uśmiałem z tych "plenerów" :D

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 11:57:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
No to teraz chyba jarze ! Chodzi Ci o ta co przykrywa klape spietrzajaca ?
Widzialem w Fordzie Eskorcie 1.6 K - Jetronic, Audi 100 Cygaro 1.8 K- Jetronic; tyle ze to 4 cylindrowki, wiec srednica troche mniejsza, ale da sie zalozyc. Saaby i niektore Volvo ma podobne gumy, ale te z kolei sa niewymoarowe moga nie wejsc pod mache.
Ps. Ta na zdieciu napewno jest dorabiana - z reszta widac tam, ze jeden otwor jest zaslepiony jakas rozowa zaslepka.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 12:14:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wyglada jak polowa takiej jak ja mam w MC. Ktos chyba ucial kawalek i przykrecil tam waz. Do tego jest troche przekrecona zgodnie ze wskazowkami zekara (tak o jakies 5-10 min. U mnie tez jest ta zolta zaslepka.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 13:55:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Gdyby uciął gumę od MC średnica wylotu byłaby o wiele większa raczej...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 14:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Zauwaz, ze rura nie jest zalozona na cala ta gume, tylko tak mniej wiecj na polowe przekroju a reszta jest czyms rozowym zaslepiona. Nie upieram sie zo to tak guma jak moja, ale takie mam wrazenie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 20:42:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Oto aktualne foto mojej dziecinki :D
Obrazek
Tylko, że w rzeczywistości jest jeszcze ciaśniej niżby się mogło ze zdjęć wydawać. I tak gość w swapie ze zdjęcia u góry pociągnął tą rurke do turbiny tylko dlatego, że nie ma do rozdzielacz przykręconych od boku przewodów... Między rozdzielacz i kolektor można włożyć co najwyżej dłoń.
W tej chwili zastanawiam się, czy by nie puścić rury dołem, pod kolektorem :!: :?:
Nie ukrywam, że licze na Was - od niedawna interesuje się tym tematem, a wiem, że co niektórzy mają zgromadzonych sporo stron i fotek - także czekam na jakieś sugestie.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 22:30:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
łooo matko ty nawet silnika nieumyłeś :zly:
żadnych przewodów pod kolektorem bo będzie problem z temperaturą powietrza i samego przewodu.
Przewody od wtrysków możesz puścić inaczej.
kolektor z 2.2 kv np.

tak się nie robi swapa, czystość na pierwszym miejscu ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 26.lip.2006 22:37:16 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 23:11:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Mauzer napisał(a):
łooo matko ty nawet silnika nieumyłeś :zly:
żadnych przewodów pod kolektorem bo będzie problem z temperaturą powietrza i samego przewodu.
Przewody od wtrysków możesz puścić inaczej.
kolektor z 2.2 kv np.

tak się nie robi swapa, czystość na pierwszym miejscu ;-)

heheh
No nie ja go przekładałem - nie mam niestety ku temu warunków.
Ale jak skończe podłączać osprzęt (tu wszystko czyszcze :D ) i po podłączeniu wiązki ładnie odpali to go w nagrodę umyję :diabel:
Nie bardzo chcę kolektor od KV, ponieważ ma przepustnice z drugiej strony, co odbije się większą długością przewodu z IC, a to z kolei będzie skutkowało większą turbodziurą.
Puścić inaczej... tzn. jak ? Bardziej obrazowo proszę.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 08:28:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Nie sprawdzalem tego, ale moze jest mozliwość obrócenia o 180st calego przeplywomierza z glowica rozdzielającą, tak zeby przeplywka byla z przodu samochodu a glowiczka i wyjscia na tryski z tylu? > cos jak w urq 10Vt.

Obrazek

i reszta fotek: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... l#mbengine

wtedy trzeba bedzie wymalezc/wyrezac prostą gumę (w golfach 2 na kjet chyba takie są) albo zrobic czajnik :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 10:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 22:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Przyznam się, że też nad tym myślałem wcześniej ale mocowania pokrywy obudowy filtra nie są identyczne po obu stronach. Jakby nie patrzeć jednak dalej wydaje się to najbardziej rozsądnym rozwiązaniem - najwyżej całość okręci się drutem i będzie trzymać :D
A czy średnica przepływomierza w golfie jest identyczna ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 10:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mechitro napisał(a):
A czy średnica przepływomierza w golfie jest identyczna ?


dzisiaj zmierze, jezeli nie zapomne.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 10:23:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Lukasik, jakby Mechitro mial graty z urki to nie musialby miec zdiec jak to zamontowac a ty mu zdiecia z urki dajesz ... osprzet z 100ki nijak sie ma do osprzetu z urki i rozdzielacza nie odwrocisz.
rure gumowa proponuje puscic w blotnik i rure metalowa puscic po stronie blotnika czyli za komora silnika. bardzo latwo to zrobic tylko trzeba jeden otworek machnac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 17:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Możesz wyciąś miejsce na przepływkę w błotniku. To dość często spotykany sposób. Przepływka schowa się pod błotnik i będziesz miał tyle samo miejsca co w C3. NIe osłabi to konstrukcji przodu i będzie dobrze wyglądać. I dodatkowo będziesz miał szansę doprowadzić chłodniejsze powietrze do obudowy filtra.

Nie bój się odkręcić przewodów paliwowych z rozdzielacza. Będziesz mógł je wtedy inaczej obrucić.

Ja zdecydowałem się na kolektor z KV. Jest zbliżony do wyczynowych kolektorów (pojemnością i kształtem). Pozwala na dobre zagospodarowanie komory silnika. A długość układu nie będzie mocno odczuwalna. Można przy tym, zastosować ICka o większym rozmiarze i nie walczyć z miescem pod lewą lampą. Jedyną zaletą tego kolektora z MC jest napis "turbo"
:D

p.s. Nie mam teraz netu (piszę ze sklepu) i nie mogę Ci pomóc z fotkami. Może jutro.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: