.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 01:34:38

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 13:46:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Czyli jak rozumiem absolutnie twierdzisz, że wycięcie katalizatowa i wstawienie rury czy strumiennicy nie ma absolutnie żadnego wpływy na pracę silnika, na pracę sondy lambda i na to jaka mieszankę będzie robił ECU ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 14:06:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bezduszny napisał(a):
Czyli jak rozumiem absolutnie twierdzisz, że wycięcie katalizatowa i wstawienie rury czy strumiennicy nie ma absolutnie żadnego wpływy na pracę silnika, na pracę sondy lambda i na to jaka mieszankę będzie robił ECU ?


nadinterpretujesz. Przeciez nie napisalem, że nie bedzie miało ABSOLUTNIE zadnego wpływu. Coś tam moze i wpłynie, ale ten wpływ nie bedzie nawet zauwazony, nie jest istotny. Zostało to juz sprawdzone, mieszanka normalnie jest regulowana, spalanie wcale nie wzrosło, ECU nie wywala zadnych błędów.

Z kolei za to ty jestes chyba przekonany, że wyciecie kata spowoduje, że silnik zaraz wybuchnie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 21:00:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Silnik to by wybuchł, a może szybciej popłynął jak by wstawł emulatory bezdusznego zamiast sond. Przcież to paranoja. Proponuje bys je zastosował w swojej dłubniętej skodziance, a po kilkudziesięciu tysiącach km opisał jaki to miało wpływ na jednostkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 02:49:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2006 18:38:00
Posty: 28
Lokalizacja: SZCZYTNO
:621: Siemka ja u siebie w 2.6 wywaliłem katy i zamiast nich wstawiłem strumienice łuskowe. Niunia odrazu zrobila się żywsza a dzwięk z wydechu bardziej rasowy.jeżdzę już tak ze 40tyś km. i nic mi się nie dzieje.i jedno co mogę poradzic to nigdy nie zostawiajcie wyprutych katów bo dzwięk będzie taki jak w poldku, chyba że ktoś lubi :582:

_________________
A4 AVANT B6 AWX -JEST
B4 V6 ABC quattro - BYŁO --PJĘKNIE ŚMIGAŁO--
B4 1Z - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:51:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2003 18:17:51
Posty: 191
Lokalizacja: Podlaskie - Bielsk Podlaski
Artur Szczepaniak napisał(a):
ja tam do swijego zetora wstawiłem strumiennice i dla mnie bomba. Może w beznynie lepsze bedzie wstawić przelotówke...


Podobnie jak Artur wstawiłem strumienice (łuskowe, bardzo podobne do katalizatorów). Do 2 tys. obr/min ma ciekawy dźwięk na wydechu, powyżej zanika. Autko jakby lepiej zbierało się na wolnych obrotach (do 2 tys., a tak najczęściej jeżdżę). Z tego co kiedyś wyczytałem, to wstawienie rury zamiast katalizatora niekorzystnie wpływa na tłumiki środkowe i końcowe. No, i jeśli wstawiać, to najlepiej wspawać rury od innego audi. Proponuję porównać dźwięk jaki wydaje taka rura rzucona na beton z dźwiękiem rury z wydechu innego auta. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 09:56:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2006 09:28:10
Posty: 10
Lokalizacja: Chojnice
Najtańszym rozwiązaniem jest wspawać rurę przelotową w katalizator ale nie zwykłą tzw. czarną ale aluminiowaną a najlepiej nierdzewną,ze względu na wysoką temperaturę spalin, jeżeli będzie dobrze czytaj szczelnie pospawane to nie będzie głośniej w kabinie bo jeszcze nie słyszałem aby rury były głośne :) co innego na zewnątrz bo jak by nie było to brakuje jednej puszki absorbującej dzwięk.
A tak naprawdę to każdy sposób jest dobry byle nie zostawiać pustej puszki po katalizatorze bo brzęczy i nie zmiejszać znacznie średnicy bo będzie spadek mocy.
A najważniejszy jest przegląd auta bo na analizatoże spalin nie może za dużo pokazać.

_________________
Audi 80 1.8 81r z gazem - było
Audi A6 Q 2.6 95r Avant gaz
VW Sharan VR6 97 aut.
Audi A6 2.8 30V gaz IV Limuzyna Tiptronic
Avensis III 1.8 15r.
A6C7 2.0 TDI Ultra sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: