.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 01:36:21

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4/C4-2,2T/AAN]-dławi przy załączaniu sie turbiny
PostNapisane: 02.sie.2006 20:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 12:30:54
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź/Wawka
Witam,mam ostatnio problem z moją eSką,mianowicie dławi sie przy załączaniu turbiny,jeśli jadę spokojnie wszystko jest ok.jeśli chce "przybutować" zaczyna szarpać powyżej 3500 tys.Ładowało mi niedawno ciś. na wskaźnikach do 2,a teraz tylko do 1,6.Niemam pojęcia co może być przyczyną?

Dziś byłem u speców,podłaczyli go pod VAS-a i pokazał 3 -błędy:

00544 027-przekroczone do maks.ciś.doładowanie,niezrozumiały sygnał,sporadycznie

00561 013 dopasowanie mieszanki,nie osiągnieta granica adaptacji

00513 003 czujnik obrotowy silnika- G28 brak sygnału

Czy ktoś potrafi coś z tych kodów zdiagnozować?Fachowcy powiedzieli ze musze zostawic auto do całkowitej diagnozy silnika( punkt po punkcie )

Czy to może być powazna rzecz.

Zastanawiam sie jeszcze aby pojechac do Legionowa(polecane warsztaty elektryk AKP)-tylko nie wiem czy on podoła w silnikach turbo.

Please-doradzcie.

_________________
Audi B3-2000-2001
Audi C4-2001-2003
Audi Coupe-2003-2005
Audi S4-2005-2006
Audi A8-2006-2006
Audi A6 3.0 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 21:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nieszczelność łapie. Gdzies masz dziurę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 21:22:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 12:30:54
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź/Wawka
Wszystkie połączenia patrzyłem,nic nie dmucha,ale rzeczywiście świst jest taki jakby odkurzacz przemysłowy.

_________________
Audi B3-2000-2001
Audi C4-2001-2003
Audi Coupe-2003-2005
Audi S4-2005-2006
Audi A8-2006-2006
Audi A6 3.0 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 21:23:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nie dmucha tylko zasysa :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 22:03:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=28053 - dokladnie ta sama historia tylko nie wiemy z jakim zakonczeniem.
wszysko wskazuje na nieszczelnosc w dolocie.
niedawno sam to przerabialem i....
masz w sumie do sprawdzenia 3 elementy gumowe:
1 - wyjscie z turbiny z odejsciem do DV
2 - lacznik elastyczny przed IC
3 - rura od IC do przepustnicy
proponuje zdemontowac wszystkie 3 i bardzo dokladnie sie im przyjzec - u mnie zlokalizowalem niesczelnosc w 1 i 2.
photokom napisał(a):
Nie dmucha tylko zasysa :-)

... ale przy depnieciu to raczej dmucha ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 22:12:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 12:30:54
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź/Wawka
Dzieki Bilu-przynosisz mi nadzieję,że w tym miesiącu bedę miał na chleb,a nie puszczę kaskę w auto,jutro zlece wskazówki mech.lub sam się wezme po przyjściu z tyrki.Pozdro

_________________
Audi B3-2000-2001
Audi C4-2001-2003
Audi Coupe-2003-2005
Audi S4-2005-2006
Audi A8-2006-2006
Audi A6 3.0 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 22:20:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Artii napisał(a):
Dzieki Bilu-przynosisz mi nadzieję,że w tym miesiącu bedę miał na chleb,a nie puszczę kaskę w auto,jutro zlece wskazówki mech.lub sam się wezme po przyjściu z tyrki.Pozdro

nadzieja?
czesc nr 1 w ASO to koszt okolo 850,- pln a czesc nr 2 to okolo 230,- pln.
u mnie 1 udalo sie naprawic (miejsce wskazane strzalka na ponizszym rysunku), ale 2 juz musialem zamowic.
http://images4.fotosik.pl/57/c1b49d33054c3603.jpg

ps. wymienisz samemu bez problemu :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: