.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 15:25:57

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.0 ABK napewno coś nie tak! ale czy z olejem?
PostNapisane: 02.sie.2006 19:58:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2006 21:54:51
Posty: 28
Lokalizacja: Lublin
zamontowałem w niuni gaz (co prawda najtańszy BRC Blitz) ale jest git. do tego wymieniłem olej na Mobil niestety go przelałem i wywaliło mi czujnik, po wymianie owego czujnika dolałem do górnej granicy bagnetu i latał. jakoś od tygodnia zaczeło coś "trykać" w silniku. Ciekawostka była traka że bagnet był suchy!!! po przejechaniu jakiś 7000 km musiałem dolać jakieś 1,1L (bo tyle miałem) i oleju jest jakieś 2/3 podziałki, czy zużycie oleju w takiej ilości w samochodzie z inst. gazową to normalne, bo wydaje mi się że nie.

Proszę pomóżcie

_________________
najprostrze rozwiązania są najlepsze!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 20:23:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Mam ten sam silnik i ta sama gazownie, zamontowana przed dwoma miesiacami . To normalne ze zuzycie oleju po zagazowaniu wzrasta, zaobserwowalem to w moich trzech poprzednich samochodach i na obecnym tez. Moj pali ( gubi ) mi ok pol litra na 1500 km ale mam maly wyciek miedzy skrzynia a silnikiem :P Jesli spalil Ci ok. 1,5 L oleju na 7000 km, to daje srednia 0,2 L na 1000 km. Taka ilascia bym sie jeszcze nie przejmowal. Co innego to " tykanie " - zastanawiajace. Moze zalales zbyt rzadki olej ? Jaki olej byl poprzednio zalany ?
Ps. Ile Ci spala gazu ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 20:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 00:19:35
Posty: 55
Lokalizacja: Włocławek
Witam mam ten sam problem tyle tylko ze z silnikiem ABT.
Sprawdz sobie cisnienie na tlokach i o ile bedzie w porzadku to tak jak w moim przypadku uszczelniacze na popychaczach zaworow koszt tych gumek to okolo 20zl z robocizna troche gorzej.Ale znalazlem klijenta co wymienia te gumki bez sciagania glowicy :D . A i jeszcze jedno przed zalozeniem LPG brala ci olej?

_________________
Wojtek Audi 80 B4 94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 20:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2006 21:54:51
Posty: 28
Lokalizacja: Lublin
jaki był olej to tego niewiem ale ja zalałem mobil super s 10w 40 półsyntetyk. skoro mówisz że tak ma być to git. a co do spalania to przy jeździe miejskiej na 2 3,5 tys obrotów to mi spala jakiegoś 14-taka...

_________________
najprostrze rozwiązania są najlepsze!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 20:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2006 21:54:51
Posty: 28
Lokalizacja: Lublin
dzięki za pomoc

_________________
najprostrze rozwiązania są najlepsze!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 20:34:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2006 21:54:51
Posty: 28
Lokalizacja: Lublin
do wdeb12 czy brała olej to niewiem bo załorzyłem gaz jak tylko kupiłem

_________________
najprostrze rozwiązania są najlepsze!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 08:04:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 15:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Witam. Mam u siebie taki sam silnik tzn 2,0 ABK 115 km, instalka BRC BLITZ , olej niestety mineral (bo taki wczesniej ktos lał) wczesniej Mobil M teraz jakis Castrol oba 15W40. Odpalam silnik na benie , chodzi jakies 1-2 min i dopiero na gaz. Oleju nic nie bierze -od wymiany do wymiany jest stan. W tej chwili po 7 tys km olej kolor miodowy. Przebieg na liczniku 200 tys km ( w rzeczywistosci pewnie wiecej :( ) - z tego co sie przyjrzałem silnik wyglada na nigdy nie ruszany. Tak więc kwestia zuzycia oleu pewnie jest zależna od danego "osobnika" :)


Ps. Zuzycie gazu na poziomie 13-15 l miasto (korki /klima ) , trasa około 8,5-10 ( w zaleznosci od tempa) :)

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 10:30:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 22:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
niektóre silniki za wstawienie gazu "odwdzięczają" się rozszczelnieniem uszczelniaczy trzonków zaworowych. Tak samo miałem w swojej B3 1,8 (silnik PM). Brała olej jak cholera ale po wymianie gumek na zaworach jest OK. Tak jak pisał wdeb12 koszt samych uszczelniaczy to śmieszna sprawa ale z wymiana jest już trochę gorzej. Mi mecher robił bez zwalania głowicy i wziął 120 zł.

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 15:48:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
u mnie po zamontowaniu gazu tez zauważyłem większe zużycie oleju. Bierze ok.- 1L na 10 tys. Uważam to za normę .Olej mobil S 10-40
pozdrawiam

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: