.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:34:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A3 '98 Immobiliser problem
PostNapisane: 09.wrz.2006 13:38:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2004 22:55:45
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
Witam
Mam wielki problem :(
probuje odpalic samochod wkladam oryginalny kluczyk a tu miga mi kontrolka iz nie rozpoznal kluczyka taka pomaranczowa z kluczykiem. Tak samo dzieje sie z drugim kluczykiem.
Nic nie pomaga, odpialem akumulator, podpialem ponownie i dalej zonk...
Najpozniej do jutra musze uruchomic samochod obojetnie jakim sposobem.. a jest sobota 15 godzina i serwis audi tez juz zaraz nieczynnny bedzie...
Ktos ma jakis pomysl?:) Nawet na rozwiazanie bardzo tymczasowe byle tylko uruchomic go.. :)
Samochod to Audi A3 1.8 98 rocznik.

_________________
http://tinyurl.com/cswvf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 15:41:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
potrzebny jest VAG[-COM] i Secret Key Code [w Twoim przypadku czterocyfrowy]. skoro masz oryginalny kluczyk, SKC tez zapewne posiadasz...

[+]
tak na marginesie: jak do tego doszlo?
musisz miec wiele odwagi zadajac takie pytanie publicznie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 15:49:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2004 22:55:45
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
meszrum napisał(a):
tak na marginesie: jak do tego doszlo?
musisz miec wiele odwagi zadajac takie pytanie publicznie.


Rozladowal sie aku i po tym takie cos wystepuje, a zawsze oba kluczyki dzialaly.
Dlaczego odwagi? Moj samochod, moje kluczyki... oco chodzi?:) przeciez nie pytam jak go ukrasc bo to moje autko:)

_________________
http://tinyurl.com/cswvf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 15:54:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
musisz zakodowac na nowo obydwa kluczyki.
potrzebny bedzie jednak SKC (byl z reguly na plastikowym czyms dolaczonym do kluczykow).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 13:01:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Meszrum niekoniecznie tak jak mówisz.
Jeśli immo zapisało kod błędu 1177 to wystarczy dostroić na nowo Immo do ECU.
Trzeba wejść w zegary, podać login, następnie adaptacja na kanale 00 i wpisać wartość 0.
To kasuje stare ustawienia i na nowo przyucza immo do ECU.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 13:55:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
szogun0 napisał(a):
Meszrum niekoniecznie tak jak mówisz.
Jeśli immo zapisało kod błędu 1177 to wystarczy dostroić na nowo Immo do ECU.
Trzeba wejść w zegary, podać login, następnie adaptacja na kanale 00 i wpisać wartość 0.
To kasuje stare ustawienia i na nowo przyucza immo do ECU.


racja. tez jest [a moze przede wszystkim] taka mozliwosc.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 17:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2004 22:55:45
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
dzisiaj sie dowiedzialem iz wystepuja czesto problemu z wiazka ktora idzie od stacyjki do zegarow i ze kabelki od immo sa zle izolowane i nalezy w aso kupic nowa wiazke i stara zamienic...
juz kiedys mialem z tym problemy ale pomoglo kilka przekrecen kluczykiem, ale teraz juz lezy :(

od tego jutro zaczne i zobacyzmy czy pomoze :)

_________________
http://tinyurl.com/cswvf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 17:33:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
nie rozwiaze to twego problemu ale mialem identyczna A3 kiedys i mialem te same problemy z immobiliser'em, naprawil mi to elektryk ale juz go nie pytalem co zrobil.
ja nie 'dopuscilem" do momentu az immo padl na amen, zawsze po kilku probach odpalal.

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: