.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2025 08:48:31

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 12:16:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dwa tygodnie to ja na nowych klockach i tarczach tez mialem spokoju

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 12:36:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 09:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
A ja mam nowe tarcze i klocki od trzech miesiecy, nic sie nie dzieje chodzi cacy, zestaw Brembo+Textar :peace:, Textary sa tanie (80 zł) i bardzo szybko się scierają, nie piszczą, po 15 tys. wyrzucam nie czekam aż dojdzie do metalu ;) ale jeszcze polowa klocka jest :P

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 13:13:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 10:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Normalnie jakbyście opisywali objawy pochodzące z mojego samochodu. Koła wyważone, nowe tarcze, klocki, nowe opony zero luzów w zawiasie. Po tygodniu bicie kiereszki od 100 gdzieś do 80 km tylko przy hamowaniu. Toczenie tarcz nic nie dało :(

Czekam na wyjaśnienia MQ co zrobiłeś bo zaczyna mnie to wk..... :zly:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 13:28:03 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Czy mi się wydaje czy czy to tylko w B4 występuje z tego co widzę.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 14:12:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 02:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Zacisk plywa na 2 takich satalowych kolkach. W moim przypadku poprostu te kolki sie slabo ruszaly bo byly wyschniete i sie blokowaly od czasu do czasu, w zwiazku z tym przy delikatnym hamowaniu hamowal tylko zewnetrzny klocek, tarcza sie grzala z jednej strony bardziej i to prowadzilo do jej wichrowania. Wiec wyczyscilem kanaly prowadzace te kolki, same koli i nasmarowalem to takim zlotym sarem odpornym na wysoka temp. WIec w tej chwili chodzi to jak w maselko i klocki po obu stronach tarczy biora rownomiernie. Generalnie ze wzgledu na konstrukcje zacisku moim zdaniem trzeba to poprostu czesto smarowac zeby sie sytuacja nie powtarzala.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2004 18:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2003 22:12:22
Posty: 60
Lokalizacja: Koszalin
Na pewno nie tylko B4 ma ten problem, moje cygaro '87 zachowuje się identycznie. Ale teraz sam to rozbiorę i przyjrzę się uważnie tym tłoczkom :)

_________________
2.3NF Cygaro 87 + GAZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2004 12:07:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
generalnie przy każdym rozbieraniu, czyszczeniu hamulców zawsze smaruję prowadnice i te kołki, ale po jednej zimie w cygarze zdziwiłem się że pomimo tego na wiosnę jeden kołek od prowadnicy stanął (winna była pęknięta osłona gumowa - a resztę już można sobie dopowiedzieć: śnieg, lód, sól, piasek itp.) :|

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2004 15:29:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zuru testuje nowy zestaw :)

zobaczymy co bedzie, wszystko zostało oczyszczone dokładnie
do żywego przed założeniem, posmarowane, zaciski jak sie okazało
chodzą leciutko... dam znać za dwa tygodnie (lub wcześniej jak się
cos spierdzieli :) )

http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?p=31088#31088

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2004 13:34:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
dzis wymienilem lewy sworzen i zniknelo niewielkie bicie kierownicy przy hamowaniu :):
wentylowane tarcze dalej maja sie dobrze ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: