.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 20:42:28

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:28:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 19:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
Bardzo prosta sprawa...
Z silnika RS 1.8T zrobić silnik TT225, wstawić bardziej wydajny IC i odpowiedni sofcik.
No i masz ze 180KM..... 250KM.


poniosla cie troszke z fantazja ;-)

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:05:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Ameryki nie odkrywałem...

Tu masz dokładniej opisane to co planowałem zrobić a co juz mam rozpoczęte...

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=32579

To co można zrobić "na szybko" i w serwisie VW/Audi/Skoda mam zrobione.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 20:36:31
Posty: 41
Lokalizacja: Frysztak
1.8T odpada, raczej nie interesuje mnie silnik , który bedzie za bardzo wyżyłowany bo niema co ukrywać 1,5t to niemało i taki silnik będzie za bardzo zażynany żeby sobie dawać radę i maks moment obrotowy raczej w górnej granicy nie mówiąc już o elastyczności podczas normalnego użytkowania...więc raczej pozostaje swap, tylko pytanie na jaki? optymalnie byłoby 2,7 bo zbliżona masa i wtedy zawias niebyłby zbytnio obciążony, ale 4,2 też kusi..

_________________
C4 2.6E quattro z 94'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:23:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
raczej kurde nie jeździłeś 1.8T żeby twierdzić , że CI nie odpowiada! Seryjne 1.8T 150- KM ma NIŻEJ moment max położony od Twojego aktualnego 2.6 V6! I czym powinno się jeździć bardziej elastycznie ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
firetomek napisał(a):
1.8T odpada, raczej nie interesuje mnie silnik , który bedzie za bardzo wyżyłowany bo niema co ukrywać 1,5t to niemało i taki silnik będzie za bardzo zażynany żeby sobie dawać radę i maks moment obrotowy raczej w górnej granicy nie mówiąc już o elastyczności podczas normalnego użytkowania...więc raczej pozostaje swap, tylko pytanie na jaki? optymalnie byłoby 2,7 bo zbliżona masa i wtedy zawias niebyłby zbytnio obciążony, ale 4,2 też kusi..


Tak czytam i nasuwa mi sie jedna, fundamentalna rada: sprzedaj 2.6 dołóz 5-8 tys i kup C4/A6 S4 4.2. Bedziesz mial niezawodny samochod ( swapy różnie sie udaja), całóść podzespołów bedzie odpowiednio dopasowana do mocy i wydasz na to mniej kasy. Nie zartuje :!!:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Ostatnio edytowano 22.cze.2006 23:44:48 przez martab99, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:34:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
Tak czytam i nasuwa mi sie jedna, fundamentalna rada: sprzedaj 2.6 dołóz 5-8 tys i kup C4/A6 S4 4.2. Wydasz mniej kasy, bedziesz mial niezawodny samochod ( swapy różnie sie udaja), całóść podzespołów bedzie odpowiednio zestrojona do mocy i wydasz na to mnie kasy. Nie zartuje


Dobrze prawi...... dać mu piwa :D

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:38:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 19:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
Ameryki nie odkrywałem...

Tu masz dokładniej opisane to co planowałem zrobić a co juz mam rozpoczęte...

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=32579

To co można zrobić "na szybko" i w serwisie VW/Audi/Skoda mam zrobione.


nie odsylaj mnie do SR bo jestem tam troche dluzej jak ty tylko pod innym nickiem niz na AKP ;-) i nawet jak nie mialem/nie mam i nie mam zamiaru miec 1.8T to czytam takie posty
nie wiem co odkrywales ale program+IC nie da ci 250km,
a co ty masz tam rozpoczete??program i IC? i porownujesz z projektem"buba6" :D nic dodac........,uczepiles sie tego IC! a wydech jak seria? ;-)
p.s ja ameryki nie odkrywalem ale jak chcesz miec 250km to zmien turbo

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:39:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
eee tam. Najlepsza frajda jest jak samemu zrobi sie rakiete :D Jak masz kasiore to rezaj :D

Taki 2,7BiT ma w podstawie 250KM , chyba byl a A6, allroadzie, chyba w A4. Najmocniejsza wersja chyba w RS4 miała 380KM ?? (mogłem pomotać modele )

masz tu rozpiske i dumaj :D

http://allroadfaq.com/downloads/technic ... nglish.pdf

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
p.s ja ameryki nie odkrywalem ale jak chcesz miec 250km to zmien turbo

mam K04-01....
I doczytaj co wcześniej pisałem.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lukasik napisał(a):
Taki 2,7BiT ma w podstawie 250KM , chyba byl a A6, allroadzie, chyba w A4. Najmocniejsza wersja chyba w RS4 miała 380KM ?? (mogłem pomotać modele )


Tak jak piszesz, 2.7 BT było w :
A6 C5, 230-250 km ( w zaleznosci od rocznika, mocniejsze były po '01)
Allroad, 250 km
S4 ( A4), 265 km
RS4, 380 km :evilbat:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:55:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Heh... tylko ile kosztuje taki silnik 2.7 bi-T ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:55:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
p.s ja ameryki nie odkrywalem ale jak chcesz miec 250km to zmien turbo

mam K04-01....
I doczytaj co wcześniej pisałem.
bezduszny znow piane zaczynasz toczyc a autor tematu nic na tym nie zyska!!!
Ej Prezesy na gorze!!!
Nie spac! zamknac temat bo jad zaczyna sie z niego saczyc!!! :590:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:59:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
bezduszny napisał(a):
Heh... tylko ile kosztuje taki silnik 2.7 bi-T ?


Kolego, chcesz cos jeszcze wnieść rzeczowego do dyskusji? Bo jesli nie masz juz nic wiecej do dodania to proponuje zastosowac sie do sugestii mauzera ( kilka postów wyżej) :!!: :<

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 00:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 19:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
p.s ja ameryki nie odkrywalem ale jak chcesz miec 250km to zmien turbo

mam K04-01....
I doczytaj co wcześniej pisałem.


pierwszy cytat z SR

Tak samo jest ze wspomnianym wyżej K04-01, które jest odpowiednikiem K04-15, tylko do silnika poprzecznego.

Swoją drogą super turbo (i jedno i drugie), 100% plug'n'play, a więc nakłady związane z montażem na poziomie 300zł, i do 230KM da radę

drugi(buba6)

zgadzam sie z Toba, u mnie w TT jest wlasnie teraz sprawa tak rozwiazana, mam zapodane k04-01 i dmucha ladnie 1.4 bara w piku i jest ok, nie trzeba bylo nic zmieniac, nic ruszac, kolektor, dwonpipe i wszystko inne zostalo, podmienione jest tylko turbo. Obenie mam 222 KM na tym turbo

dziwny koles z ciebie.....mozesz sciemiac ale nie wszystkich
jak minie odeslases do SR to i ja cie odesle.....
to tam jak trafi sie sciemniacz i nie do konca wiadomo czy prawde prawi to pisza zrob zdjecie z autem np z pomaraczem w reku lub nagraj przejazd z mandaryka w reku :D i
nagraj pokaz :peace:

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 00:05:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
martab99 napisał(a):
bezduszny napisał(a):
Heh... tylko ile kosztuje taki silnik 2.7 bi-T ?


Kolego, chcesz cos jeszcze wnieść rzeczowego do dyskusji? Bo jesli nie masz juz nic wiecej do dodania to proponuje zastosowac sie do sugestii mauzera ( kilka postów wyżej) :!!: :<


Co widzisz złego, że zapytałem o cene tekiego silnika ? Może Ty ją znasz... ja nie.

Cytuj:
Swoją drogą super turbo (i jedno i drugie), 100% plug'n'play, a więc nakłady związane z montażem na poziomie 300zł, i do 230KM da radę

Po tej wymianie nie byłem na hamowni i nie mam dokładnego wykresu z niej.... dlatego mechanicy co montwali to oszacowali na około ~250KM.
Jak by się okazało, że jest 240... to dla mnie żadna róznica bo działa to super.

Chcesz zdjęcia ?

Zrobie jakies i wstawie... nie widze problemu.

_________________
www.xj-jeep.pl


Ostatnio edytowano 23.cze.2006 00:12:33 przez bezduszny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 00:11:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hola hola tylko mi rzeczową dysputę tutaj prowadzić! Póki co nie śpię i moge poklikać trochę na X

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 00:32:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tutaj mają silnik 2,7BiT http://autos-silnik.otomoto.pl/index.ph ... d=C1276213

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 00:49:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
Hola hola tylko mi rzeczową dysputę tutaj prowadzić! Póki co nie śpię i moge poklikać trochę na X
:peace:
Do rzeczy bo reka boska zrobi KLIK!!!KLIK!!!

PS.
bezduszny napisał(a):
.. dlatego mechanicy co montwali to oszacowali na około ~250KM
a niby co mieli powiedziec ze to o kant d..y rozbic? oszacowali na sluch czy oko? fachowcy bez zhamowania to zestroili? :peace: to musza byc naprawde fachury!!! :peace: :peace: :peace:
...albo raczej kowale

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 08:14:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
AVANT 2.6V6 napisał(a):
Do rzeczy bo reka boska zrobi KLIK!!!KLIK!!!

PS.
bezduszny napisał(a):
.. dlatego mechanicy co montwali to oszacowali na około ~250KM
a niby co mieli powiedziec ze to o kant d..y rozbic? oszacowali na sluch czy oko? fachowcy bez zhamowania to zestroili? :peace: to musza byc naprawde fachury!!! :peace: :peace: :peace:
...albo raczej kowale


Panowie, ciągnijcie sobie dalej dociekania np w nowym watku np bo ten zdaje sie bynajmniej nie był zatytuowany "Jak spycic Skode" :>

Bezduszny, coraz bardziej sie zastanawiam co Ty tu chłopie robisz...

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 08:50:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Lukasik napisał(a):


Ale to chyba goły silnik bez ostprzętu... a ile taki może kosztować ale już kompletny z osprzętem ?


PS
Cytuj:
a niby co mieli powiedziec ze to o kant d..y rozbic? oszacowali na sluch czy oko? fachowcy bez zhamowania to zestroili? to musza byc naprawde fachury!!!
...albo raczej kowale

Potrzebna ta ironia ? Możesz się po prostu zapytać jak czegoś nie rozumiesz....
Wg. ludzi którzy to montowali i składali pozwala to osiągnąć około 250KM. Jest wgrany bezpieczny program do przetestowania. Do końca miesiąca będę na hamowni na zestrojenie tego wszystkiego na właściwą moc. Wyniki w postaci skanu wstawię do wyśmiania przez super wachowców :diabel:
Tak czy siak muszę to zrobić (hamownia) bo samochód będzie od lipca wystawiony w internecie do sprzedania i muszę mieć komplet papierów do niego. Dodatkowo wszelkie info będzie dostępne (tak mam obiecane) w wewnetrznej sieci dealerskiej skodziny. Trzeba będzie jedynie sie pofatygować do najbliższego dealera... i zapytać.

Podejrzewam, że nie ma sensu zapraszanie Ciebie na jazdy testowe taką byle jaką, IV ligową skodziną.... ale jak byś był zupełnie przypadkowo w okolicy to mimo wszystko zapraszam :D

_________________
www.xj-jeep.pl


Ostatnio edytowano 23.cze.2006 09:05:38 przez bezduszny, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: