.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 08:06:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: re: gaśnięcie
PostNapisane: 14.paź.2003 09:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 15:14:38
Posty: 34
Lokalizacja: Kętrzyn
witam
to /ponoć/ bardzo zdrowy objaw.
Jeszcze zdrowszym byłoby gaśnięcie przy wyjmowaniu bagnetu.
Podejrzewam, że dzieje się tak z powodu dostarczenia pośrednio tą drogą "lewego"powietrza do cylindra.
W silniku jest tak zwane odgazowywanie komory olejowej.
Gazy /mieszanka paliwowo powietrzna/, które dostają się do komory olejowej poprzez pierścienie na tłokach są zasysane przez cylindry gdzie są dopalane. Można to nazwać obiegiem wtórnym mieszanki.

_________________
Audi 100 '90 2.3 NF Automat, ale żagle też są fajne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2003 10:02:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
to jest tak zwane odpowietrzenie komory korbowej ... a ze wzgledu na ekologie gazy i opary powstale w wyniku rozgrzewania oleju sa ponowni eprzez odme olejowa doprowadzone do kolektora ssacego i dopalane w silniku ... jak wiadomo komora spalania jest pomiedzy glowica a tlokiem ... i jak tlok idzie do gory to wytwarza cisnienie ...ale jak idzie do dolu to tez wytwarza cisnienie ... ale ze kiedy idzie do dolu to j3st to jego najbardziej efektywny cykl pracy to tego cisnienia trzeba go pozbawic i dlatego ta komora pod tlokami nie moze stawiac oporow ... dlatego sie to odpowietrza a w zasadzie doprowadza wolny doplyw powietrza
a to ze po odkreceniu korka silnik gasnie to dobre ... silnik ma swoje stabilne srodowisko pracy ... jezeli zostanie ono zachwiane to zgasnie ... wlasnie silniki 2.3 sa na tym punkcie czule (NF i NG)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2003 12:45:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
hans bys mógł mi wyjasnic czym sie ruzni silnik ng od nf ?? bo jeszcze jest jeden rodzaj ale to w c4 i to aar czy jakos tak i tam jest inna pompa od wspomagania ?? tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2003 15:04:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rozwiazania dotyczace chlodzenia AAR sa inne niz NG

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2003 19:27:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Mialem kiedys bmw 520 e-28,silnik zajeb...,nie palił na 1 gar,oleju brał 1 l na 500km ale po odkreceniu korka oleju odrazu gasł,czyli co silnik był chyba jeszcze zdrowy?? :509:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: