.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 21:14:01

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 C4 AAN, odechcialo sie ladowac powyzej 1,5bar
PostNapisane: 04.maja.2005 13:25:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w s4 barta.w cos sie stalo. w sumie nagle. auto stracilo doladowanie. tak jakby weszlo w jakis tryb awaryjny?? max laduje do 1,5bar , przedtem do 2.1-2.2. gdzie zacząć szukać przyczyny?

P.S. w jakich sytuacjach silnik aan przechodzi w tryb awaryjny??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 13:40:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=22215

tryb awaryjny jest gdy auto ładuje powyżej zadanych wartości w programie, kiedy są padnięte czujniki temperatury dolotu, na przykład, gdy jest padnięty czujnik ciśnienia atmosferycznego.... Róznie. Generalnie ->VAG , sprawdzenie wszystkich czujników, WG, rozbierzcie dolot CAŁY i sprawdźcie szczelność.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 12:11:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 23:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Podłanczałem autko do kompa i wszystko ok tylko wyskakuje błąd czujnika halla na odpalonym silniku (czujnik położenia wałka krzywkowego) z tego wniosek że raczej na 99% jest przestawiony rozrząd ,gdy by czujnik halla był uszkodzony to raczej samochodu bym nie odpalił.?.?.
Czy taki objaw jak u mnie występuje przy przestawionym rozrządzie??

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 12:12:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=9004

może to wam troche pomoże.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2005 08:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ten n75 przelacza sie, sprawdzalismy, na wyjetym.

ciekawi mnie ten blad z czujnikiem halla, ktory ciagle wyskakuje. w sumie niedawno byl wymieniany pasek rozrządu, moze majster niechcacy pomylil o jeden ząbek :/ po skasowaniu bledu podczas jazdy, natychmiast sie pojawiał znowu.

nie pamietam numeru, ale w kodach vag byl taki opis: Camshaft position hall sensor G40, signal short to B+ (ja bym tego zwarcia nie bral doslownie, bylo mierzone, nie ma zwarc, typu kabelek przetarty itp). i w sugestiach eliminacji bylo napisane zeby sprawdzić polozenia walkow, jesli ok, wymienic aparat z czujnikiem halla.

Moze to wina tego bledu? moze ktos z was sprawdzić czy ten blad moze wprowadzic motronica w tryb awaryjny itp.?

Tak, czy inaczej trzeba bedzie obejzec, czy zgadzają sie znaki rozrządu, a noz widelec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2005 12:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 23:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
zrobiłem już swoją eske .troche walczyliśmy z Lukasikiem ale sie opłaciło.
Dziwna sprawa u mnie z tym rozżądem bo nie da sie ustawić równo na znak na kole od wałków rozżądu ,jak ustawie znak na kole od wału korbowego to sie niezgadza o pół ząbka a aparat zapłonowy był ustawiony do wałków nie do koła przesunięcie puł zęba powoduje spore odjechanie znaku na kole i impulsy z czujnika położenia wału korbowego
niezgadzały sie do aparatu przestawiliśmy aparat na znak do koła i odzyskał doładowanie ale po przejechaniu sie samochud wydawał mi sie jakiś delikatnie przymulony przestawiliśmy jeszcze rozżąd o jeden zombek (teraz było pół zęba w lewo od znaku) i zaczą jeździć tak jak trzeba.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 10:03:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dziwna sprawa :(
jak ustawialismy znak na kole zamachowym, to nie zgadzalo sie przy walkach rozrządu, tzn. pół ząbka :/ strzalka na pokrywie rozrządu byla pomiedzy dwoma ząbkami. w sytuacji w ktorej brakowalo doladowania, ząbek ze znakiem na rozrządzie był przesunięty lekko w prewo patrząc od przodu. przestawilismy rozrząd tak zeby byl przesunięty w lewo o pol. ale podkreslam ze nie da sie rowno ustawic :/

po tym zabiegu ustawilismy czujnik halla g40 , tak zeby zgadzal sie ze znakiem na kole zamachowym. samochodzik lata jak trzeba :peace:

czy ktos z was spotkal sie kiedys z czyms podobnym??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: