.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.maja.2025 00:46:16

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH] - vag = adapter status: 0 - found, ready
PostNapisane: 06.wrz.2005 19:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
grrrrrrrr

panowie kolejny problem, ktos mi powie jak z tym sie uporac???

ryje po necie i znalazlem cos po wlosku jedynie ;/

interfejs z viaken na opto

COM ustawiony (2400/fifo OFF itp), kompa mam jakiegos Pentium PRO :)

przeczylem czyba all posty o vag i c4 i o tym status:0 nie bylo nic

"Una raccomandazione: il piedino 5 della RS-232 è denominato
GND ed indica la massa del computer, ma anche il piedino 7 quadro (ma non avviate), lanciate VAG-COM, andate su “options” selezionate
la porta seriale a cui avete connesso il cavo e premete “TEST”.
Se il cavo funziona avrete in risposta “ADAPTER STATUS 0
FOUND, READY FAST-SYNCH COMPATIBLE: NO”. Non vi preoccupate
per fast-synch, sembra sia solo per i cavi fatti esplicitamente da rosstech.
Se il messaggio che vi appare è differente...potete procedere
al paragrafo successivo."

moze ktos wie co makaroniarze pisza ???

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 19:59:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 16:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Coś mi się wydaje, że będziesz musiał zadobyć interfejs na max-ie 232. Słyszałem, że na "opto" nie każde autko chce się komunikować. :(

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 20:03:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
a ustawiałeś na 9600?

mostek lini K i L jest?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:01:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
ustawialem na 2400 wg tego posta

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ie%B3znana

ustawialem tez na 9600 wg posta na pm

mostkowalem KiL i nie mostkowalem ....

zawsze ten sam komunikat

ADAPTER STATUS: 0 - found, ready

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:34:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no i OK ... teraz podlacz do auta i powinno hulac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
no wlasnie po podlaczeniu nic sie nie zmienia ;(

dalej taki sam komunikat, jak kiedys bylem u elektryka pamietam ze koles wpial K i L i zczytal byki bez zadnego problemu, ale jaki interfejs mial tego nie wiem ;/

a łudze sie ze zobacze kurde w błedach co dolega autku z ta przepływka (lub nie)

pozdrawiam

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:54:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2004 14:38:26
Posty: 111
Lokalizacja: wawa
[quote="dolph"]jak kiedys bylem u elektryka pamietam ze koles wpial K i L i zczytal byki bez zadnego problemu, ale jaki interfejs mial tego nie wiem ;/

miał na opto.ja swoje AAH tez tym czytam i Spankyego furke tez czytało .pozdrawiam

_________________
było audi 100 c4 avant 2,8v6 Aut
czekam na lepsza cene Q7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
ehhhhh no ja mam tez na opto

dokladnie ten:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=28

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2004 14:38:26
Posty: 111
Lokalizacja: wawa
a podłączałes z rysunku? moze być wydrukowany na odwrót. podłącz po kolorach przewodów.

_________________
było audi 100 c4 avant 2,8v6 Aut
czekam na lepsza cene Q7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:09:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 23:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
jesli masz duzo peryferiów to tez mogą zaklucac ktos kiedys pisal zeby odlaczyc wszystko oprocz kabelka z silnika chyba czerwony i wtedy mu zadzialalo..

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:16:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 09:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A stacyjkę przekręciłeś w aucie?? Tak aby kontrolki były zapalone??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:31:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
do lini K i L sa podlaczone po 2 kabelki (do tych srub) nie przypominam sobie zeby elektryk je odkrecal zeby zostawic tylko po 1 wiec powinno dzialac w takim stanie jak jest


stacyjka: przekrecona, kontrolki sie pala

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:35:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 09:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Miałem na opto i też nie łączyło, a robiłem wszystko co możliwe. Wymieniłem na maxa zmostkowałem linie i pod VAG 2.9 DOSowym działa jak należy
:peace:

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
Zamówiony towar:
VAG K-line(max 232) +kabel piny

55zl jakos przezyje :D :D :D jak sie viaken spisze jak poprzednio, pojutrze paczka bedzie w domu ;) i wtedy zobaczymy dalej ;)

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 00:22:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 09:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zoltar napisał(a):
Miałem na opto i też nie łączyło, a robiłem wszystko co możliwe. Wymieniłem na maxa zmostkowałem linie i pod VAG 2.9 DOSowym działa jak należy
:peace:


Zoltar, Ty masz 2.6 a tam był komp Hella -> z nimi było sporo problemów z łączeniem się...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 07:38:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 16:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
dolph napisał(a):

zawsze ten sam komunikat

ADAPTER STATUS: 0 - found, ready


No tak ma być. :!: Nawet po podłączeniu fejsu do auta.
Komunikat oznacza, że soft widzi interfejs. Teraz tylko trzeba ustanowić komunikację w aucie. :peace:

Napisz cały komunikat, który jest wyświetlany w czasie testu. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 20:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
yessssssssssssss...... ;)

jak napisalem tak tez zrobilem :)

viaken sie spisal i mam przed soba fejs na max i zadzialalo ;) po zmostkowaniu k i l

a wiec tak:

4 DTC's Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
00540 - Knock Sensor 2 (G66)
03-10 - No Signal - Intermittent
00521 - CO Fuel Trim Pot. (G74)
30-00 - Open or Short to B+
00516 - Closed Throttle Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to B+

00521 i 00553 - to wynik odpietej przeplywki, wiec tego nie biore pod uwage

wlozylem wtyczke do przeplywki i zrobilem reset

bledy zniknely ale nadal autko zachowuje sie nie tak jak trzeba - jak przeplywka wlozona - po 3-4sek dusi sie i gasnie

przejechalem sie na odpietej przeplywce i bledy inne nie pojawily sie

a moze ktos mi powie cos o tych:
00540 - Knock Sensor 2 (G66)
03-10 - No Signal - Intermittent
00516 - Closed Throttle Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to B+

bede bardzo wdzieczny!!!

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 09:47:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 16:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Widać, że albo siadł czujnik spalania stukowego albo coś z kabelkami. :/
A drugie, to w potencjometrze przepustnicy jest krańcówka zamknięcia przepustnicy i najwyraźniej ECU ma z niej zły sygnał i tu albo coś z samym przełącznikiem albo też z kabelkami (lub z wtyczką). :/
Czy przypadkiem nie ruszałeś potencjometra przepustnicy? Bo może tylko jest źle założony (przekręcony w osi) i pracuje w złym zakresie, oraz przy złej pozycji także wtedy krańcówka jest źle. :/

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 10:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 16:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
skasowalem te co byly wczoraj, jak wroce z pracy zobaczymy, czy i jakie sie pokaza.

btw. postaram sie wrzucic na www opisy bledow z VAG, kurde wczoraj sie troche naczytalem :)

jak ktos pamieta lub i nie ;) program ALLDATA ? z danymi do audi? kazdy blad jest rozpisany pieknie, jakie symptomy, co sprawdzac, jakie rodzaje kazdego bledy itp ;)

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: