Słuchajcie wątek techniczno-tuningowy, bardzo podobają mi się takie felgi a generalnie w 4x108 kół ładnych nie ma dużo. Chciałbym rozsądny rozmiar wiec myśle nad 18-stkami:
http://www.koraszewski.com/grafika/rajdygal/jacek/zdj5.jpg
http://www.koraszewski.com/grafika/rajdygal/jacek/zdj4.jpg
i myśle nad ich montarzem w B4. Jak wiadomo wyjścia mam dwa albo zmienic tarcze, piaste, jażmo hamulcowe itp i przerobić na 5x112 albo kupić dystanse ze zmiennym rozstawem śrub i mieć także 5x112.
Przy pierwszym rozwiazaniu:
- niby wszystko w oryginale
- lepszy juz hamulec bo wentylowany
- mniejsza masa nieresorowalna na kole
- pozostaej to samo ET auta
Przy drugim rozwiazaniu:
- prawdopodobnie mniejsze koszta
- ET które sie zmnieni pewnie o 20-25mm
- może mi to bic ?? (chyba nie za zrobie to z głową)
Kwestię wysokości całego koła pozostawiam na drugim planie bo:
195/65/15 - 63 cm
205/60/15 - 62.25cm
225/45/17 - 62.92 cm
235/40/18 - 63.98 cm
Teraz kolejna sprawa - ta felga (od A8) ma ponoć ET48 jak zapodam dystans dobre 20mm to zrobi mi się automatycznie ET 28 - czy to nie będzie za bardzo wystawać i obcierać o rant błotnika

. Jakie macie ET felg zastosowanych w waszych B4-kach

.
Chciałbym żebyście wyrazili swoje opinie, może teź ktoś z was ma coś podobnego na furze, albo sprzedaje takiego typu dystanse i może coś doradzić itp itd. Nie interesują mnie teksty typu, że bede miał mało opony i będzie mało komfortowo

bo jeździłem po warszawie na 18-stkach i było git
