.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 16:28:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 13:51:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
nie chcesz w ciemno wydawac na nowy czujnik, to znajdz kogos kto ma taki sam silnik i przelozyc aparaty zaplonowe i bedzie wiadomo,moze tez byc cos innego cewka itp,zaprowadz samochod do warsztatu niech popatrza

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 17:52:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 19:20:43
Posty: 22
Lokalizacja: Olsztyn
Widzisz Jankes7, ja mam te same objawy,ale to dziwna sprawa.tez mi wskaznik temperatury wariuje, tez mi gasł na cieplym i odpalic nie moglem do czasu az ostygnie, ale dziwne dlatego, bo dzis go prowokowalem wzdłuż i wszerz, i nic, nie zgasł, nawet nie zatrząsł, jedyne co teraz dziwnego obsrewuje to na ciepłym obroty nie wyższe niż 500, czasem nawet niżej. Byłem sprawdzic czy kompa podłączą, no i tu lipa, nie da rady, brak oprogramowania do ng, no i złącza tez podobno brak, nie wiem czy im ufac, czy szukac dalej, ale co do tematu to tak jak pisałem, dzis nei ma problemu , rozgrzalem go do max, i poza tymi niskimi obrotami na jalowym nic nei wskazuje na jakeis wady. Jutro jade jeszcze w jedno miejsce, to dam znac co wymyslili.pozdrawiam

_________________
AUDI COUPE 2.3
http://images4.fotosik.pl/282/66d8e97f6bb8b067med.jpg
http://images14.fotosik.pl/3/c752a2e179bb3eacmed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 19:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 16:35:07
Posty: 11
Lokalizacja: Gdańsk
witajce mam bardzo podobny problem w silniku JN jak u was z tym ze nie chce mi odpalic bez nacisniecia gazu trzeba strasznie dlugo krecic zeby zeby bez "pomocy" odlpalil i te obroty tak ledwo ledwo wchodza. Ale jak juz odpali i lekko przygazuje to trzyma obroty.
Jest jeszcze taki motyw ze obroty skacza od 500 do 1000 i tak sie wahaja poki sie nie nagrzeje i kurde nie mam pojecia co to moze byc ;/;/;/

_________________
Policyjne B3 90r. JN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 21:18:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Jesli popekaly kable i to dostatecznie daleko od halla zeby mozna bylo je polutowac to jest szansa.Jesli pekl sam czjnik halla to zero szans.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2006 07:21:59 
Usek ale mi nie gasnie jak jest cieply ja go sam gasze jak gdzies dojade i jesli chce zapalic to juz sie nie da i trzeba czekac az ostygnie sam mi nigdy nie zgasl i jak zapali to sie nic nie dzieje silnik pracuje rowno problem jest tylko z zapalaniem gdy zgasze i jest rozgrzany


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2006 17:39:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
można sprawdzić czy to czujnik HALLA,włączyc stacyjke , do przewodu od cewki podłączyć świece ,odłączyć kostke od czujnika HALLA ido jej srodkowego kabelka podłączyć próbnik prądu tzn : bo w AUDI impuls dochodzi plusem a wraca masą.
disiaj stwierdziłem to u siebie

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2006 21:48:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 19:20:43
Posty: 22
Lokalizacja: Olsztyn
jeżeli tobie Jankes sam nie gasnie, to pewnie masz jakis czujnik dodatkowego (u mnie VI) wtrysku padnięty, czyli leje Ci tak jakby silnik byl zimny, i przy tym zalewa za mocno(podobno mozna go odpiąć całkowicie i będzie ok, tyle ze wtedy na zimnym pali jak bez ssania, ale mozesz to sprawdzic), ale słuchjcie co u mnie było. Pojechalem dalej probowac podpinac pod kompy, i nic, nie da rady. Zajezdzam na stacje benz. , odkrecam korek a tu ssssyk, i wszystko stalo się jasne. Ja myslalem ze to gasnie jak cieply, a w rzeczywistości, cieply, owszem, ale gasnie bo do zbiornika paliwa powietrze nie dochodzilo, napowietrzacz sie zablokował i robiło się podciśnienie w zbiorniku. Po paru minutach od zgasniecia<ja interpretowałem to jako czas na ostygniecie-błędnie:P> cisnienie sie wyrównywało i jechałem dalej, czyli podsumowując, korek paliwa, a dokładnie brak napowietrzania dawał u mnie objawy jak te które występują u wiekszosci z Was, sprawdzcie to, zycze Wam zeby to taka błachostka wasze autka dopadła, ja z niedokreconym korkiem jezdze juz 2 dni i objawy ustąpiły,naprawie napowietrzacz i bedzie spokój.

PS. Jak nie macie książek do audi 80 i 90 , to mam w pdfie, i jpg-ach książkę Korpa "budowa i eksploatacja audi 80-90", pozdrawiam.

_________________
AUDI COUPE 2.3
http://images4.fotosik.pl/282/66d8e97f6bb8b067med.jpg
http://images14.fotosik.pl/3/c752a2e179bb3eacmed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 01:13:02 
ok usek masz racje tylko jak sprawdzalem iskre jak mi nie zapala i jej nie ma na zadnej swiecy tak ze wykluczone to z wtryskiwaczem bo wtedy by iskra byla tylko by go zalewalo a co do tych pdf. to gdybys mogl to podeslij mi na mail yankes7@autograf.pl dzieki pozdro;]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 11:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 19:20:43
Posty: 22
Lokalizacja: Olsztyn
Hmm, to w sumie lipa, nawet nie wiem jaki system zasilania ty tam masz, wogóle nie znam tego silnika, jezeli podobny do VR6 golfa, to troche elektroniki tam jest, nie to co w moim, smutna wiadomosc to taka ze w książkach ktore mam nie ma twojego silnika (są do aut 86-92 rok), moje jest nowsze,ale silnik ng to taki sam jak w starych, wiec mi wystarcza. Najmniejszy plik (pdf) ma 19,5 mb, sprobóje wyslac, zawsze to jakieś pierdółki mozna podpatrzeć. jak mi sie nie uda to spróbójemy przez Skapea. Pozdrawiam, musisz znalezc kogos z tym silnikiem , moze on podpowie Ci gdzie szukac.Daj znać jak naprawisz, czego Ci życze. H@#$$ka jak nie mozna autka ożywić.

_________________
AUDI COUPE 2.3
http://images4.fotosik.pl/282/66d8e97f6bb8b067med.jpg
http://images14.fotosik.pl/3/c752a2e179bb3eacmed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 11:22:38 
ok dzieki moze da rady wyslac to jest silnik aah na wielopunkcie elektronicznym troche pierdulek jest ale damy rade hehe dam znac jak poszla naprawa pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 11:31:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 19:20:43
Posty: 22
Lokalizacja: Olsztyn
właśnie zrzucam plik na maila, elektroniczny wtrysk to juz nie na mój zakres wiedzy, jakkolwiek uwazaj komu dajesz auto, bo moze byc pierdółka jak u mnie, a nie powiedzą ci tylko skasują tak jakby poł silnika naprawili, jezeli nie musisz jezdzic autem na codzien, to tak jak jak ja, uzbrój się w cierpliwosc, pytaj, szukaj, a moze sam znajdziesz co i jak.

_________________
AUDI COUPE 2.3
http://images4.fotosik.pl/282/66d8e97f6bb8b067med.jpg
http://images14.fotosik.pl/3/c752a2e179bb3eacmed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2006 20:59:46 
szukalem troche na allegro i znalazlem wlasnie takie cos tylko cos mi sie wydaje zo to na zdjeciu to nie jest czujnik halla tylko modul zaplonowy poprawcie mnie jak zle mysle


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2006 21:04:41 
Zapomnialem dodac link :P:P:P
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 14:45:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
tak to jest moduł zapłonowy ,
w B-3 znajduje się w środku po stronie pasazera.

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 16:53:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
to jednak był czujnik HALLA, moja niunia chodzi teraz jak szwajcarski zegarek :D :D

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 18:58:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Witam mam podobny objaw i na vagu wyskakuje mi tylko blad czujnika halla

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 21:45:38 
problem juz dawno rozwiazany to jednak byl czujnik halla kuplem zalozylem i jak reka odjac dodam ze nowy oryginalny czujnik w moim miescie dostepny byl tylko na zamowienie i kosztowal bagatela 255 euro ale znalazlem sam impulsator bosha dokladnie taki jak ten moj tylko bez obudowy od jakiegos volvo zanitowalem nowy impulsator do starej obudowy i terqaz wszystko jest ok dodam ze ten impulsator od vovlo kosztowal 125 zl :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: