.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2024 21:12:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2004 13:26:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
po co wymieniac cale zegary?
sprawdzic trzeba poprawnosc polaczen instalacji/kostek
ps. dzien dobry!!!

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2004 13:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
hmmm dziwna sprawa... :galy:

ale mi to wygłąda bardziej na elektrykę... a dokładniej problemy z prądem... sprawdż bezpieczniki, przekaźniki i połączenia przewodów - zobacz czy któryś przewód nie jest przełamany bądź zaśniedziały... ewentualnie może gdześ jest zimny lut na ścieżkach przy zegarach (miernik i próbówka w rączki i heja...)

zegary zmieniać ... hmmm to już ostatecznie - jak już wszystko sprawdzisz i będziesz pewny że to ich wina - to jak najbardziej... no chyba że masz nadmiar gotówki.... :P :diabel: hehehe

z klimą to tak czasami się dzieje ;) (ale miarowe udeżenie otwartą dłonią w okolice zegara - tu na tunelu...daje czasami nieoczekiwane efekty...) :P - a związane jest z niedokręconymi (poluzowanymi) śrubkami... czasami całkowicie gaśnie podświetlenie i nie tylko temp. w stopniach Calwina... - przerabiałem to parę razy u siebie... jak jeździsz często po dziurach (czyt. nasza Autostrada) to efekt murowany i regularnie poluzowane śrubki - mały śrubokręcik i podokręcaj wszystko - problem powinien ustąpić... no chyba że to gróbsza sprawa - wtedy VAG prawdę powie...

hehehe a puki co odwiedź szybko dział NEWBIE bo zaraz ktoś po tobie pojedzie... :P ;) :diabel:

pozdrawiam i witam nowego użytkownika właściwej marki... :diabel:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2004 14:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem... ale po włożeniu kluczyka robią się cyrki...?

jeśli tak to poruszaj nim delikatnie na boki - w każdym kierunku...może kość się wyrobiła lub któryś przewód przy niej nie łączy...

a poza tym na jakiej podstawie stwierdzili że są zrąbane... skoro piszesz że przez pewien czas działały po usunięciu błędów (przynajmniej tak zrozumiałem z tego)...

wyciągnięcie bezpiecznika od kompa spowoduje odłączenia napięcia od nich ... może przez to komputer jakieś błędy łapie i stąd masz choinkę w aucie.... a rozłączałeś akumulator???

gdzieś mi się obiło o ucho że przez to właśnie komp się resetuje i czasami błędy łapie - dlatego trzeba troszkę odczekać aby się znowu zaprogramował... ktoś już to przerabiał na tym forum wcześniej... użyj fynkcji "szukaj" i kto wie może trafisz na to co potrzeba... ;)

w ostateczności można kupić te zegary - ale najpierw warto wykluczyć wszystkie inne podejrzenia, a przy okazji może uda się dogadać z kimś kto ci je sprzeda aby je najpierw przetestować - bo może być tak samo jak teraz albo i jeszcze gorzej...

pozdrawiam... :peace:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2004 15:27:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
czy te zegary byly biale od poczatku czy to sa zegary z eski?
czy zawsze byl problem czy chodzilo kiedys ok?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2004 16:18:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
myslelem ze chodzi ci o biale tarcze a nie podswietlenie.
jakie bledy wyrzuca vag?
moze trzeba usunac przyczyne a nie ograniczac sie do ich kasowania?
ps. wylacz CAPSA!

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: