.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 18:29:02

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4] 2.3 AAR Wstawiłem blosa
PostNapisane: 17.maja.2006 15:16:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Wreszcie zablosowane

Zdjęcia poniżej:


http://etorrent.info/audi/1.jpg
http://etorrent.info/audi/2.jpg
http://etorrent.info/audi/3.jpg
http://etorrent.info/audi/4.jpg
http://etorrent.info/audi/5.jpg


Przejechałem dopiero 5 km, zaraz pędze na zajęcia, jeszcze czeka ją ustawienie na analizatorze wiec narazie jakos kulawo jedzie, zobaczymy co bedzie dalej.

kolo podpioł mi kompensacje czy to dobrze??

Co do attunatora to podobno jest pusty w srodku, zamontował go zeby przeglady podbijali

Dobra mykam, zobaczymy jak sie spisze w trasie

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 19:31:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
Witam
Gdzie zakładałeś tego blosa ?? bo ja jestem zainteresowany tylko nie wiem gdzie zakładają. Może macie jakieś adresy?? Najlepiej z wielkopolski
:D

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 22:39:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
W Olsztynie, 250 zł za założenie, za tydzien bede jeszcze dostrajał, jak ktos jest zainteresowany moge dac mu namiary na warsztacik

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 07:57:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...wywał attuator, nawet jak jest pusty w srodku, bo dziala jak zwęzęnie i bedzie sie to odbijało na wysokich obrtotach w postaci zubażania mieszanki. Rura gazowa od reduktora do blosa musi(!) być jednolita, bez zadnych łączówek, takze powinienes wymienić ją całą.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 09:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
dzięki za tydzien powiem mu to wymieni :]

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:53:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kiedys bylo dosc spory wątek o blosie na technicznym. Jest tam duzo pozytecznych informacji praktycznych.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 22:05:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Zrobiłem trase (200 km) i powiem tak, na benzynie zapierdala jak szalony wreszcie odżył, no na gazie ni h... nie widze poprawy praktycznie żadnej, co więcej jakby od dołu jest bardziej zamulony, już sam nie wiem co jest grane, wątpie aby ten atenuator powodował iż auto turla się :/

Mam jedno pytanie:

Jade prostą drogą pedał gazu trzymam w tym samy położeniu i np jede 130 na prostym odcinku a nagle czuje ze cos go hamuje predkosc spada do ok 120 i potem jakby sie odwiesza i znow wraca do 130, czesto zdarza sie to podczas przyspieszania od 60 - 90 to przyspiesza xxx sekund, na obrotomierzu widac ze podnosi sie troszke stoppuje i znowu podnosi do wyzszych i stopuje i tak wkolko, silnik wyje a nie jedzie i występuje tylko na gazie na benzynie jest ok, sam nie wiem co to moze byc?? Czy to moze sonda sie zawiesza i podaje do pseudo-kompa złe wskazania, czy parownik sie zawiesza czy to wina układu mechanicznego wtrysku ????? HELP, moze ktos ma podobne objawy LOL :zly: :(: Instalacja Landi-Renzo zrobione tylko 7000km

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 11:30:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
cos masz zchrzanione z blosem. Bo chyba tylko u ciebie niedomaga blos w 2,3.

sprawdz i wyeliminuj wszystkie mozliwe bledy instalacji.

Jak ci pisze, ze nie ma być attuatora, to go ma nie być, nie moze być ŻADNEGO elementu ktory powodowalby zakłócenie przeplywu gazu. Sam blos ma praktyczną charakterystyke, ona moze być tylko zachwiana.

Musi być odpowiednia regulacja i sprawdzone wszystkie mozliwe robaczki:

- sprawny reduktor, z wydajnością z zapasem 200KM (140KW) lub wiecej
- filtr gazu czysty
- No i inne mniej mozliwe rzeczy, chociazby tak jak u mnie byla przytkana miedziana rurka doprowadzajaca gaz , ale to przy przebiegu na gazie ponad 50tys km. mopzna dla pewnosci wymienic całą, koszt nieduzy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 19:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[pytanie do lukasika mam takie objawy na gazie pojezdze dłuzej np 50 km i auto mi zaczyna kulec na wolnych obrotach nie chodzi rowno,utyka ,przełocze na bp na sekunde i potem na gaz i chodzi elegancko czego moze byc wina kable wn wymienione ,kopułka,palec ,filtry , oleje ,jak to po zimie sprawdzałem cisnienie po 13 na kazdym cylindze co to moze być ,i mam takie objawy jak przejade ponad 50 km na krutkich odcinkach jest okej ,jak bys cos pomyslał co to moze byc to bym był wdzieczny szczelnosć sprawdzałem blos w porządku chciałem przeczyscić gwizdek ale czysciutki na bp chodzi idealnie ,a jeszcze jak utyka na jałowym to jak jade,to jak spuszcze noge z gazu to szarpie silnikiem

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 19:35:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
hmm, pierwsze co mi na myśl przychodzi to, ze przylewa gazem i przez to telepie silnikiem na wolnych. Czuć w spalinach, że jest mocno bogato jak sie rozgrzeje i zaczyna telepać ?? - mozna sprobować minimalnie przykręcić dawke na wolnych i sprawdzić co sie stanie.

Druga sprawa, to coś z zapłonem, może świeczki juz mówią papa? Benzyne jest łatwiej zapalić.

P.S. Te dwa założenia to pomijając, że przelaczasz na benz i spowrotem na gaz i jest ok, bo nic mi nie przychodzi na razie na myśl. Dla spokojności sprawdzić, czy w reduktorze nie ma syfu z gazu i zlac.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 19:44:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Schiedel napisał(a):
W Olsztynie, 250 zł za założenie, za tydzien bede jeszcze dostrajał, jak ktos jest zainteresowany moge dac mu namiary na warsztacik
CZeść! Podaj namiar na ten warsztat w olsztynie .

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 20:11:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
swieczki tez nówki ngk wszystko wymieniłem w tedy ale przed wymianą to samo było zapłon jak w ksiązce pali ładnie wkrecałem mu na blosie ale bardziej wtedy telepie a jak odkrece to wtedy jest ok ale na kompie od gazu co mam go w kabine od gazu to jest bogato jak wykrece srubke od jalowych

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 08:17:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Oto namiary na warsztat:

Andrzej Banul
towarowa 14
10-417 Olsztyn

tel:
89 532 04 41
606-277-633

pozdro

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 09:32:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 23:33:12
Posty: 1207
ja zapłaciłem 280 zł za blosa i montaż ale na likusach w olsztynie auto eco gaz .w przeciwieństwie do innych zakładów w olsztynie chłopaki mają pojęcie i są otwarci na klienta polecam

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 21:50:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
enduro7777 napisał(a):
ja zapłaciłem 280 zł za blosa i montaż ale na likusach w olsztynie auto eco gaz .w przeciwieństwie do innych zakładów w olsztynie chłopaki mają pojęcie i są otwarci na klienta polecam



Razem ?? Czy sam montaż?? Blos kosztuje ponad 300zł :]

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 22:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2006 20:04:09
Posty: 12
Lokalizacja: Krosno / Kraków
Schiedel - nie wiem czy czytales instrukcje do BLOS-a ale proponuje abys ja przejzal i zastosowal sie do wszystiego co tam pisze
po pierwsze - wywal koniecznie wszystkie niepotrzebene zwezki - attuator tak jak ci pisal Lukasik
po drugie po co kompensacja ? ona tylko przeszkadza - kompensacji przy blosie sie nie stosuje! - wslasnie przez to masz go zle wyregulowanego

po trzecie dolot gazu bez zadnych srub zlaczek itp - jednolity waz od samego reduktora po sam blos

po czwarte reduktor odkrecasz z zapasem tak aby na blos szla duzo wieksza dawka gazu bo przeciez to on teraz bedzie sobie dawkowal ile mu bedzie trzeba i nie fajnei gdyby byl ograniczany przez reduktor (mozesz na reduktorze odkrecic srube na maksa jesli chcesz miec pewnosc)

Podczas regulacji tez trzeba wiedziec jak postepowac - w BLOS-e masz w sumie 3 sruby. regulacje przeprowadzasz za pomoca tylko dwoch z nich. jest tam jakby jedna duza sruba w krorej jest mniejsza. ta mala regulujesz wolne obroty a duza sklad mieszanki przy obrotach wyzszych 2,5 - 3 tys. sprawdzajac jeszcze sklad dla np 5 tys obrotow ale ze wzgledu na liniowa ch-ke blosa powinno byc w calym zakresie tak samo
na wolnych obrotach ustaw sobie lambde na 1 badz deczko wiecej aby bylo lekko ubogo (nie bedzie zalewac przy paleniu - bedzie mu latwiej odpalic)
na wyzszych obrotach staraj sie juz uzyskac rowne 1 jesli sie nie da lepiej aby byla deczko bardziej mieszanka bogata (lepiej jak wyjdzie lambda 0,98 niz 1,02) - chociaz to juz raczej czepianie sie szczegulow


jest jeszcze jedna od polozenia przepustnicy - najlepiej jej nie ruszac i zostawic w fabrycznym polozeniu chyba ze nie da sie wyregulowac tamtymi dwoma wtedy nalezy uztawic mozliwie jak najlepiej tamte po czym dopiero ta regulowac

nie ma prawa lepiej nie chodzic niz na zwyklym mikserze. zakladalem badz bylem przy zalozeniu kilku blosow i wszystko co pisze pisze na podstawie zebranych doswiadczen
za kazdym razem auto jakby dostawalo skrzydel i az chce sie cisnac powyzej 3 tys :) a spalanie jak nie spadalo to w najgorszym wypadku pozostawalo bez zmian

kuki23 - proponuje zajrzec do reduktora - przez filtr gazu przeplywa ci jeszcze gaz zimny po czym w reduktorze jest podgrzewany co skutkuje wytracaniem sie z niego zwiazkow parafiny. bardzo czesto jesli jest brudny gaz lubi wytracac sie osad ktory przeszkadza membranom otwierac otwory z dolotami gazu. odlanczajac gaz od reduktora powodujesz jakby zejscie z miejsc wrazliwych na membranach tego dziadostwa ktore zbiera sie z reduktorze i po ponownym przzelaczeniu na gaz juz wszystko jest niby ok. po porstu cisnienie gazu jakby trzyma wytracajacy sie osad w miejscach z ktorych odlanczajac go chocby na chwilke splynie na dno parownika

mam nadzieje ze choc troche mnie zrozumieliscie - pisze usypiajac nad klawiatura wiec wybaczcie zawilosc tekstu :)
ide spac :)
powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 22:48:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2006 20:04:09
Posty: 12
Lokalizacja: Krosno / Kraków
jeszcze co do blosa podsumowujac - odkrec kompensacje zaslep ja jakas sruba w reduktorze i zaslep otwor w dolocie powietrza do blosa zaloz jednolity waz (ja kupuje w sklepie z mat budowlanymi - jako waz do kompresora olejoodporny za 10zl metr) pomiedzy reduktorem a blosem.

jedz na jakas stacje diagnostyczna i wyreguluj na analizatorze

ja mam zaufana na ktora jade zakladaja mi analizator na rure a ja sobie krece
kosztuje mnie takie cos 15 zl :)

popytaj a napewno znajdziesz kogos kto pojdzie ci na reke a jak sobie sam zrobisz to nie dosc ze sie nauczysz to bedziesz mial pewnosc ze masz zrobioone dobrze

dobra tym razem juz naprawde lece spac :)

_________________
AUDI 90 2.3 20V 170KM + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 13:07:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Lupus - dzięki, dzięki, dzięki :] Wykonam to co napisałeś

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 13:39:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tylko nie zaślepiaj kompensacji od strony reduktora jak juz ją usuniesz. i pamietaj ze podłączenie kompensacji w niektórych samochodach pomaga, przynajmniej na forum kilku osobom pomogło.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 14:56:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Odpiełem kompensacje zaslepiłem od strony dolotu na redukorze zostawiłem otwarta i kupa samochód na wolnych odrazu gaśnie :(:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: