.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.cze.2025 00:15:21

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABC] potrzebuje porady jak zyskać pare koni więcej
PostNapisane: 20.cze.2006 21:27:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 20:36:31
Posty: 41
Lokalizacja: Frysztak
zastanawiam się czy jest sens, zaznaczam że niemam zamiaru sprzedawac autka na mocniejsze, a silnik ma 150 000km więc szkoda się go pozbyć w tej chwili...bardzo mile widziane jakieś mądre porady do których niewątpliwie się zastosuję.. :diabel:

_________________
C4 2.6E quattro z 94'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 22:46:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Było o tym tysiąc rady. Nie zrobisz nic co będzie rozsądnie podnosiło moc a jednocześnie nie zrujnuje Cię finansowo w kategorii "wizyta na CPN".
Silnik atmosferyczny o zerowym potencjale tuningowym.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 22:53:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Nie ma na to szans.

Chcesz mieć więcej mocy ? Bądź gotowy za nią płacić...

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 22:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 17:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
A może coś takiego będzie pasować??
:peace:
http://www.superchargersonline.com/prod ... ES-2830VSC

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 23:21:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Ja szczerze odradzam, kasy na to pojdzie kupa a wyniki mierne :zly:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 23:28:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Najprościej i chyba najtaniej wsadzić .......... nitro :peace:

Przyrost mocy będzie odczuwalny.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 08:45:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tuning profesionalny wolnossaka to mniej wiecej 100zł za 1KM.

Jak juz lubisz V6 i lecisz na całego, to szukaj 2,7BiT :) i swapik.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 14:12:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 20:36:31
Posty: 41
Lokalizacja: Frysztak
oki... zastanowię się nad swapem... ale pewnie dopiero w przyszłym roku.. :/ , teraz zawiasy i odpicowanie maleństwa...

_________________
C4 2.6E quattro z 94'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 15:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
bezduszny napisał(a):
Nie ma na to szans.


Nie da sie tylko parasola w d... rozłożyć :!: :>

Firetomek, jedyne tak naprawde co proponuje zrobic to doprowadzic silnik i osprzęt do serii i ewentualnie brać sie za obróbke głowic. Ostatnio był taki topic.
Koszty w przypadku V6 to ok 2-2,5 tys PLn ( dwie głowice). Stadniny koni tym nie obudzisz, ale kilka koni i troche niutonów napewno sie pojawi a i spalanie moze nieco zmaleć a elastycznośc tez sie poprawi. Mysle ze prefesjonalna robota przy założeniu seryjnych paramentrów przed jej rozpoczeciem da Ci mysle max 15 koni i kilkanaście niutków

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 17:25:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
martab99 napisał(a):
bezduszny napisał(a):
Nie ma na to szans.


Nie da sie tylko parasola w d... rozłożyć :!: :>

Firetomek, jedyne tak naprawde co proponuje zrobic to doprowadzic silnik i osprzęt do serii i ewentualnie brać sie za obróbke głowic. Ostatnio był taki topic.
Koszty w przypadku V6 to ok 2-2,5 tys PLn ( dwie głowice). Stadniny koni tym nie obudzisz, ale kilka koni i troche niutonów napewno sie pojawi a i spalanie moze nieco zmaleć a elastycznośc tez sie poprawi. Mysle ze prefesjonalna robota przy założeniu seryjnych paramentrów przed jej rozpoczeciem da Ci mysle max 15 koni i kilkanaście niutków


Owszem, da się...ale czy d... to wytrzyma ?

2-2.5 tyś za kilka koni ? Bez przeady....

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 17:36:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kol. bezduszny proponuje ci się oddelegować na jakieś forum skody bo straszne zamieszanie robisz co mi się tak wydaje ;-)

Kolega Martab99 napisał jak jest bo o takie odpowiedzi chodziło i niepisz jeśli nie masz o czym. EOT zamknąć bo będzie młyn ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 19:02:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
bezduszny napisał(a):
2-2.5 tyś za kilka koni ? Bez przeady....
15KM za 2tys pln'ow, a ciekaw jestem ile kosztowalo Cie podniesienie mocy o szemrane 70KM??? Przed miesiacem twierdziles ze jest ok.220KM
bezduszny napisał(a):
Osobiście mam Octavię RS...."zrobioną" na 220KM

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 19:39:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2006 20:36:31
Posty: 41
Lokalizacja: Frysztak
dzięki chłopaki, na razie silnik jest seryjny. Po wymianie zawieszenia czyli około połowy lipca bo dopiero wtedy amorki przyjdą z holandii zastanowię się nad głowicami, ale chyba lepiej będzie zrobić swap, wtedy inny silnik będzie korzystniejszy do dalszej modyfikacji i wogóle...może jednak dałoby się wsadzić takie 2,7bt.. :diabel: sęk w tym że takie silniki widziałem tylko na foto więc będę musiał najpierw pozbierać trochę informacji co i jak jest założone w takich np. s4 bo jeśli dobrze pamiętam to m. in. tam montowali takie cuda... i co jeszcze pójdzie do podmiany żeby można tym było w miarę jeździć...

_________________
C4 2.6E quattro z 94'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 20:32:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
AVANT 2.6V6 napisał(a):
bezduszny napisał(a):
2-2.5 tyś za kilka koni ? Bez przeady....
15KM za 2tys pln'ow, a ciekaw jestem ile kosztowalo Cie podniesienie mocy o szemrane 70KM??? Przed miesiacem twierdziles ze jest ok.220KM
bezduszny napisał(a):
Osobiście mam Octavię RS...."zrobioną" na 220KM


Bardzo prosta sprawa...

Z silnika RS 1.8T zrobić silnik TT225, wstawić bardziej wydajny IC i odpowiedni sofcik.

No i masz ze 180KM..... 250KM. W tym samochodzie więcej nie będę robił, choć silnik ma spore mozliwości i bez problemu robi się go na 300KM (jak czytałem).

Wypisać więcej danych technicznych ?

A cena.... to już inna sprawa...

Tu masz przykład:
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=69

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 20:46:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Co innego silnik atmosferyczny tuningowac, a doladowany...to chyba jasne.
Poza tym i to tak kij z tego skoro to zwykla paliguma i tyle - inaczej mowiac - inwalida, albo mistrz prostej.....:/
W dodatku moge Ci powiedziec, ze czesci silnikowe z ktorych skladane sa skodoloty przychodza w pudelkach, a te do audi sa dostarczane w mega hermetycznych termosach z czyms zimnym - wiec moze i w TT sie da zrobic 300, ale kto wie co bedzie jak takie mody zapodasz do skodzinki...
Bezduszny, a czy w tej RS jest jakies inne zawieszenie niz w normalnej ? Zapodaj jakies foty zeby bylo widac jak wysoko to siedzi.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:06:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Zawieszenie w stosunku do normalnej octavii jest odrobinie obniżone... około 15mm (kosmos :diabel: ), są seryjnie wstawiane amory o bardziej sportowej charakterystyce.

Tył zawieszenia praktycznie bez zmian w stosunku do zwykłej, przód ma być podobno lepszy.. nie wiem co ma seria.

Hamulce RS:
Przód: tarcze wentylowane 312x35, zaciski 4 tłoczkowe (seria: 288x34, 2 tłoczkowe)
tył: tarcze wentylowane (seria: zwykłe tarcze)


Nowa RS'ka już ma całkowicie zawieszenie wielowachaczowe.

Cytuj:
wiec moze i w TT sie da zrobic 300, ale kto wie co bedzie jak takie mody zapodasz do skodzinki...


Ten sam, dokładnie ten sam silnik co do badziewnej skodziny RS... jest (był) wstawiany do ośki TT180.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:21:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Tak pytam bo w serii TDI 85 KW ASV zawieszenie jest beznadziejne, jesli chodzi o sportowa jazde :/ Zwlaszcza w kombiaku :/ Sedanem da sie jeszcze cos zadzialac.

Heble super.

Niby ten sam silnik, ale normy jakosci odnosnie czesci skladowych to zupelnie inna bajka...nie ma sie co ludzic, to jest poprostu o wiele tansze auto i na czyms goscie sobie musza odbijac :(

Moze zamiast O2 kupisz sobie jakies audi quattro we wrzesniu ?

Nie mowie, ze RS jest badziewny - sam jezdze 16 letnim audi. Napewno to spoko woz, ale jednak do audi mu daleko. Cos za cos. Mam takiego sluzbexa i nasmigalem nim juz 70 tkm. Lozysko padlo od szybkiej jazdy po zakretach, amorki juz bujaja....w audi b4 95' przy 200 tkm zaczelo buczec jedno lozysko, a amorki byly jeszcze calkiem spozo :)

Skoda nie jest badziewna, zobacz jak wygladaja egzemplarze z przed 10 lat - calkiem ok. Badziewne jest dajewo i fiacior...to nieporozumienie.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Pierwsza rzecza zawsze wymieniana przeze mnie to fele i zawiecha, mocy to nie podnosi ale w zakretach mozna smialo walczyc ze sporo mocniejszymi autkami na serii :diabel: i autko pewniej sie porusza oraz prezentuje sie bojowo :503:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:00:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Już wpłaciłem na RS II... Miałem ją na weekend i bardzi mi odpowiadała

Fakt, zawieszenie w RS I nie nadaje się do sportowej jazdy mimo modyfikacji w stosunku do seryjnej Octavi... ale nie ma co ukrywać, TO NIE JEST SAMOCHÓD SPORTOWY (mimo iż ma tradycje jako nazwa RS) a raczej wygodne GT... jak za te pieniądze co kosztuje.

Octavia I to praktycznie pierwszy samochód zrobiony po przejęciu firmy przez VW i sama konstrukcja ma już sporo czasu. Zawieszenie to kopia Golfa IV... i problem ilości miejsca na tylnej kanapie.

Skodzina bardzo zyskała po wykupieniu jej przez VW i jak się patrzy... to nadal jakość jej rośnie w stosunku do tego co było wcześniej.

Jeżeli zauważyłeś, że ten kombiak miał dobre hamulce... to proponuję przejechac się RS na oponach 225/45/17 a nie 195/65/15 jak są dawane w dizelkach. Dizje dodatkowo (po za wersją 130KM) matą na tylnej osi jeszcze bębny..

Cytuj:
Pierwsza rzecza zawsze wymieniana przeze mnie to fele i zawiecha, mocy to nie podnosi ale w zakretach mozna smialo walczyc ze sporo mocniejszymi autkami na serii i autko pewniej sie porusza oraz prezentuje sie bojowo

Fotele są świetne z bocznym trzymaniem, dodatkowo skórzana tapicerka.
W zawieszeniu wymieniłem amory (bo poprzednie coś szwankowały) no i tarcze hamulcowe na Otto Zimmermann'a nawiercane na przód, normalne na tył i klocki Ferrodo Premier na 4 koła. I tyle z zawieszenia.

Ja tym samochodem na codzień się poruszam... Zresztą, sami wiecie jakie drogi są...

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:21:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
bezduszny napisał(a):
Ja tym samochodem na codzień się poruszam...

Sorry ze OT
Znowu cos krecisz twierdziles ze na codzien poruszasz sie 1.9TDi a RSem od swieta i stad ten znikomy przebieg w nim...
Oj nie ladnie, nie ladnie...

PS. :!!: niektorzy uwaznie czytaja posty :!!:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: