.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 01:15:54

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1,8 PM] Hamulce GIRLING a tarcze
PostNapisane: 01.sie.2006 11:33:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 22:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
W moim B3 (1,8 PM 1991r) z przodu mam hamulce GIRLING-a i zwykłe niewentylowane tarcze. Przeglądając ETKĘ zauważyłem że hamulce GIRLINGA były stosowane tylko z wentylowanymi tarczami. Może coś się stać na zwykłych tarczach? Czy te zaciski nie są szersze (na szersze tarcze i klocki) ?

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Ostatnio edytowano 01.sie.2006 12:45:31 przez miszello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:51:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 21:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Orientowalem sie jak jest w C4. U mnie też ponoć były wersje z wentylowanymi tarczami i bez wentylowania, w tym pierwszym przypadku klocek jest ponoć troszke cieńszy - ma mniejszą okładzinę. Ogolnie jezeli nic Ci nie blokuje ani kola sie nie nagrzewaja (przez np delikatne tarcie klocka) to nie zawracaj sobie tym glowy tylko w droge :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 22:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
spoko tylko normalna tarcza ma grubość 13mm a wentylowana 22mm i chyba zacisk GIRLINGA też jest szerszy więc z normalną tarczą klocki mogą nieprawidłowo hamować. Zauważyłem że gdy hamuję z prędkości 140-150 km/h hamulce na lewym przodzie huczą (tak jakby klocki wpadały w drgania). Może to spowodowane jesty tym że mają zbyt dużo luzu przez te szersze zaciski.

P.S.
Klocki idą takie same dla wentylowanych i niewentylowanych - patrzyłem w ETCE

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 23:12:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 21:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
hmm, ja w etce co prawda nie patrzylem, ale w zeszlym tyg orientowalem sie i ponoc do mnie sa dwa typy (do wentylowanej i niewentylowanej tarczy), ale dotyczylo to jakichs podrobek, nie orginalow, wiec tez moze oni jakies swoje udziwnienia robią...

Ja tam dalej uważam, ze jezeli nic Ci nie blokuje - tzn nic sie nie nagrzewa zbytnio, a heble dzialaja dobrze, to nie ma sensu tego ruszac

U mnie też jest takie delikatne huczenie i leeeekkie drgania kierownica przy mocnym hamowaniu z wiekszych predkosci (czytaj: od 120 w gore ;-) )

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: