.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 01:20:06

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [LPG] Landi Renzo se-81 - Jak regulowac?
PostNapisane: 01.sie.2006 20:57:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Czy ma ktos instrukcje do parownika Landirenzo se81 TURBO do 200KM? Moze chociaz wiedze ktora srubka jest do czego? Ktora sruba krecic i w ktora strone zeby rozkrecic ten reduktor pod BLOSa?

Oto link do zdjecia i opisu tego reduktora:
http://www.landi.pl/strona_glowna/produ ... e81sic.htm

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 10:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
polska instrukcja blosa
http://rapidshare.de/files/27829858/blos_instrukcja500.pdf.html

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mam ta instrukcje. Wiem z niej, ze reduktor trzeba rozkrecic na maksa. Tylko ktora sruba w moim reduktorze to zrobic? W ktora strone krecic?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:58:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 10:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
nie wiem jaki masz reduktor, ale zazwyczaj najwieksza sruba...

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 07:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Parownik to Landi Renzo se81 TURBO do 200KM
Oto jego zdjecie:
Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 11:08:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zazwyczaj reduktory mają dwie regulacje.

Jedną do ustawiania napięcia membrany, czyli do ustawiania tzw "czułości".prawdopodobnie jest to na zdjęciu ta duża na dole. > tylko nie jestem pewny, czy to przypadkiem nie jest do spuszacznia syfu (jesli tak to szukaj z drugiej strony, zazwyczaj jest rownolegle do osi z reduktorem). odkrecasz > zwiekszasz dawke w calym zakresie obciazeń. (w blosie duza sruba ma taką samą rolę).

A druga regulacja jest do dostrajania dawki na wolnych obrotach. Jest to nic innego jak dodatkowy zaworek ktory puszcza gaz niezaleznie od wychylenia membrany. na zdjeciu to jest ta srubka po boku, po prawej str zdjecia (najprawdopodobniej). Odkrecasz > puszczasz wiecej gazu, odczuwalnie jest to szczegolnie na wolnych obr. Nie mozna z tym przeszadzac. Pomaga w odpalaniu na gazie. (w blosie mala srubka w tej duzej ma taką samą rolę)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 11:32:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Sa tylko te 2 sruby o ktorych pisales. Przynajmniej innych nie znalazlem. Czyli ktora sruba krecic, zeby ustawic reduktor pod blosa?
A moze obydwoma?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 17:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
photokom napisał(a):
Sa tylko te 2 sruby o ktorych pisales. Przynajmniej innych nie znalazlem. Czyli ktora sruba krecic, zeby ustawic reduktor pod blosa?
A moze obydwoma?


są rózne szkoły ustawiania. Jedni piszą, żeby wszystko rozkręcić na max...

Ja uważam, żeby tak nie robić, szczególnie z tą śrubką po boku. Odkręcić ją ew. 1 obrót (żeby nie zakłucać za mocno charakterystyki reduktora). A napięcie membrany ustawić gdzieś na połowę regulacji, albo wykręcić do 2/3 regulacji (bedzie wieksze cisnienie do dyspozycji) i taka powinna być pozycja wyjściowa i od tego zacząć.

Bedzie tak, ze jak skręcisz reduktor to bedziesz musiał rozkręcić blosa i na odwrót.

Później sam dojdziesz jakie ustawienie jest optymalne.

...Początkowo w blosie nie podpieraj za mocno przesłony skośną śrubką (bo moze byc tak ze na wolnych bedzie zalewać gazem). Jak juz ustawisz jako tako wolne obroty to mozesz z nią kombinować.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 17:36:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Okazuje sie ze ta dolna sruba jest tylko do spuszczania syfu. Jest tylko ta jedna wystajaca sruba z boku a nad nia druga na imbusa. Rozumiem ze tej na imbusa mam nie ruszac. Ta wystajaca tez zostawic tak jak byla dla miksera?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 08:28:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
photokom napisał(a):
Okazuje sie ze ta dolna sruba jest tylko do spuszczania syfu. Jest tylko ta jedna wystajaca sruba z boku a nad nia druga na imbusa. Rozumiem ze tej na imbusa mam nie ruszac. Ta wystajaca tez zostawic tak jak byla dla miksera?


w reduktorach BRC jest tak, że imbusem reguluje się napięcie membrany a śrubka którą mozna kręcić ręką jest do dawki na wolnych obr. Nie mam danych odnośnie landi.


Ale mozesz to sprawdzić. Trzymaj obroty na poziomie powiedzmy 3tys i jak skręcisz na max śrubkę od dodatkowej dawki na wolnych to silnik powinien dalej normalnie prawocwać. w ten sposob mozesz spr ktora jest ktora (tylko pamietaj pozycje wyj :D )

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: