.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 01:23:30

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zawieszenie b4 pilne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: 02.sie.2006 22:11:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2006 18:03:44
Posty: 42
Lokalizacja: KONIN
A więc sprawa jest pilna ponieważ wymieniłem z 2 miechy temu amory 4 szt tulejki na wachaczach sworznie gumy . Nie wymieniłem natomiast końcówek drążków kierownicy i łożysk na amorach , sprawa tyczy sie przodu .Kilka dni temu coś puka stuka i takie tam kurde se myśle na pewno coś co nie wymieniłem :?: :?: ale stabilizatory były ok , łożyska po naprawie chodziło wporzo , a tu dziś zaglądam po odkręceniu lewego przedniego koła samaru nawalone na fele no i przegub kurde co jest był zmieniany :?: :?: kosztował 150 zeta może za tani :?: :?: Pytanie brzmi czy to wina tego co założył czyli źle, smar wyleciał i po przegubie jaki kupić żeeby wytrzymał z 20tys i jeszcze chcę kupić końcówki drążków polećcie jaakieś dobre. b4 2.0+lpg :/ :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 22:39:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 13:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Kup Optimal albo Moog a jak bedziesz nakladal gume to najpierw musisz dac troche smaru tak zeby bylo w kulkach w przegubie a nie w tej gumowej oslonie . Nastepnie trzeba zachowac odleglosc aby guma przy wyprostowanych kolach nie byla zbyt daleko ani zbyt blisko dlatego skreca sie kierownice do oporu i dopiero zaklada opaske ta mala co jest na drazku połosi (oczywiscie na przegubie musisz miec dobrze docisnieta opaske ta wieksza juz wczesniej) . Smaru wystarczy i nie pakuje sie tego tam tak duzo .Wazne jest aby gumy były szczelne to bedziesz jezdzil bezawaryjnie długo

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 23:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2006 18:03:44
Posty: 42
Lokalizacja: KONIN
Dzięki za info ale jesio jakie końcówki drążka kier. pytałem w sklepie i gościu powiedział od 20-35 zł tylko????? takie tanie chyba badziewie chociaż drogie nie zawsze najlepsze hmmm. Jeśli chodzi o przegub to bym sam wymienił ale reke mam nie sprawną do końca wiec jesto problem dla mnie od pół roku ,jestem zmuszony płacić złodziejom którzy nic nie umią zrobić tylko kase brać :| stwierdziłem że teraz bryczki nie zostawię samej przy wymianie czegokolwiek.Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 10:53:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 14:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Taka rade, jak bedziesz zakładał gume na przegub, to rozbierz go najpierw, na czesci pierwsze i wyczyść dokładnie wszystkie elementy, bo jeżeli zamierzasz tylko rzucic smar to nie ma sensu, przez kilka kilometrów przejechanych od pekniecia gumy wpadło tam stosunkowo sporo piachu i syfu, który bardzo szybko powyciera Ci wszystkie kulki i koronki na łozyskach, po 500 km bedziesz miał cały przegub zewnetrzny do wymiany.

pzdr.
M.

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: