.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2025 00:38:36

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABT] Nierówna praca na niskich obrotach
PostNapisane: 14.sie.2006 15:51:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 23:42:08
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Witam mam Audi 80 B4 2.0 jednopunkt. Co jakiś czas jak wrzucam na luz lub wciskam sprzęgło samochód pracuje nierówno obroty spadają do około 400-500 ale autko nie gaśnie, czasami też obroty rosną do około 4000 obrotów bez wciskania pedału gazu. Wymieniłem już silniczek krokowy ale sytuacja się powtarza.Jeśli zna ktoś jakąś inną przyczynę to proszę o podpowiedź Pozdrawiam!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 19:00:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
lpg jest pewnie wiec to lpg smieci , jedz do fachowca niech to wyreguluje chyba ze jestes zadny wiedzy to sie baw ale to Ci troche zajmie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 20:09:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 16:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Pytanie dodatkowe, takie objawy na obu paliwach, czy tylko na LPG? Jeśli oczywiście wogóle jest LPG :)

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 10:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 23:42:08
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Tak jest LPG i dzieje się to na obu paliwach więc nie jest to raczej wina gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 10:21:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A kiedy zmieniales swiece, kable WN i kopolke z palcem? Moze po prostu uklad zaplonowy juz wysiada i Ci gubi zaplony.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 12:10:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 23:42:08
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
To może być przyczyna bo kopułki nie zmieniałem a świece i przewody 2 lata temu. Ale czy może być jeszcze jakaś inna usterka. Może ktoś się na tym zna lepiej odemnie. Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 13:21:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 16:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Proponuję sprawdzić czy guma pod korpusem wtrysku nie ma gdzieś pęknięcia (lewe powietrze), to częsty przypadek. Jeśli jest ok. to TPS do sprawdzenia i nastawnik przepustnicy, no i oczywiście sprawdź tą kopułkę i palec.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 19:29:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 23:42:08
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Wielkie dzięki za pomoc techniczną Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 22:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 21:16:47
Posty: 60
Lokalizacja: Lublin
Danek napisał(a):
Proponuję sprawdzić czy guma pod korpusem wtrysku nie ma gdzieś pęknięcia (lewe powietrze), to częsty przypadek. Jeśli jest ok. to TPS do sprawdzenia i nastawnik przepustnicy, no i oczywiście sprawdź tą kopułkę i palec.


Dokładnie u mnie był problem z ta gumową "uszczelką" - była pęknięta i samochód jak był zimny to szarpał. Teraz jest lepiej ale dalej mam odczucie "braku mocy" gdy jest zimny (po minucie jest wszystko OK). Brat cioteczny zdiagnozował właśnie kopułkę i palec - dośc mocno jest to wyrobione. Mam w planach wymianę tych elementów i mam nadzieję, że będzie już całkiem OK :)

_________________
OOOO Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM '93 [CGT - gearbox, IMASAF exhaust] PB95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Nastawnik Przepustnicy
PostNapisane: 18.sie.2006 21:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2006 21:47:06
Posty: 1
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Raczej na 100% masz wytarty nastawnik przepustnicy (nie mylic z silniczkiem krokowym to to z drugiej strony) a zazwyczaj wyciera sie styk na zakresie wolnych obrotów samego raczej sie nie wymienia jest bardzo precyzyjnie ustawiony i srubki powinny byc oryginalnie zaplabowane. Wymienia sie go w całosci razem z aluminiowa podkaldka do której jest przykrecony. Sądze że to rozwiaze twoj problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: