.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 11:27:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 19:38:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Witam

zrobiłem pomiarki, oto wyniki:

pozycja wyjściowa max dół max góra
dół-środek 859 ohma 870 ohma 5160 ohma
góra-środek 4880 ohma 4920 ohma 1660 ohma
góra-gół 4030 ohma 4030 ohma 4030 ohma

proszę o weryfikację
zmiana rezystancji płynna - liniowa

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 15:18:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
a czy możliwe jest aby problem z uruchamianiem zimnego silnika czy też silnika po dłuższym postoju był wynikiem cofania się paliwa - brakiem odpowiedniego ciśnienia w układzie paliwowym? Nagminnie bowiem zdarza się że silnik załapuje za drugim razem
Czy da się to jakoś zdiagnozować bez manometru? I czy zasobnik ciśnieniowy (droga rzecz pomiędzy pompą paliwa a filtrem paliwa) da sie naprawić?

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: