.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2025 03:11:16

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: spadajace obroty na IGS w c4 AAR
PostNapisane: 17.sie.2006 17:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 18:41:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szepietowo
Witam
mam problem ze swoim autem
chodzi o wolne obroty a raczej ich brak po przejechaniu jakiś 15-20 km
do tego momentu niby jest ok chociaż te obroty spadają sukcesywnie tzn. stopniowo z 800 na 750-600 jak jadę dalej to już na wolnych na luzie tarpie silnikiem i przygasa
miłem wcześniej taki sam objawa na zwykłej instalce i myślałem ,że igs coś zmieni ale niestety usterka została
poza tym wydaje mi się ,że silnik powinien być trochę bardziej dynamiczny no i prędkość maź większa niż 180 km/h-185 km/h
tak samo jest na pb to znaczy z osiągami bo wolne są cały czas no może z jakimiś skokami od 700-1000
lambda niby pracuje , czujnik temp wymieniony choć stary był ok
klapa też wyregulowana na analizator spalin dolot szczelny
nie wiem już za co się brać myślę nad wymianą całego wtrysku pb na jakiś używany- tylko czy nie wyrzucę pieniędzy w błoto
dodam ,że nigdy nie miałem strzałów na gazie i klapa jest prosta
silnik pokazuje dobre ciśnienie i nie pobiera oleju
z góry dzięki i pozdrawiam

_________________
C 4 2,3 AAR '92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 12:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 21:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Gdzies na forum byl juz temat zanikania wolnych obrotów na gazie w tych silnikach... Jak nie trzyma Ci już obrotów, to czy po wyłączeniu silnika, odpaleniu na benzynie i przelaczeniu na gaz jest OK?

Jeżeli tak to problem leży najprawdopodobniej w zanikającym ciśnieniu paliwa przy wyłączonej pompie paliwowej (jeżeli masz odłączaną przy pracy na gazie)

Wg mnie chyba lepiej zeby pompa pracowała (tyle ze wtedy musi byc wiecej wachy w baku, zeby nie pracowala na sucho, bo sie spali) dlatego, ze cisnienie paliwa musi być nawet przy pracy na gazie w tych motorach...

Użyj szukajki i znajdz ten temat, gdzie o tym bylo dokladniej... Temat byl dosc obszerny...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: