opperator napisał(a):
miczek.mk napisał(a):
... w automacie silnik kręcił tylko w pozycji P, teraz nie wiem co zmostkować, żeby rozrusznik kręcił zawsze. Proszę o rady.
A co, w pozycji "N", jak miales automata, nie krecil?
Natomiast, Hans, czy mozesz wytlumaczyc w kilku slowach, takiemy laikowi, jak ja, na czym polega zaleznosc i zasada dzialania ped. ham. a skrzyni autom.?
Automata nie odpalisz w pozycji innej niż P lub N .Jednak tak jak kolega napisał nie ma w aucie nic co by było pozostałością po automacie.
Nie wiem napewno ale to nie przekaźnik blokował tylko czujnik pod wajchą zmiany biegów.
Spróbuj może na nowo utworzyć wiązkę od rozrusznika do stacyjki.
W moim automacie nie było przekaźnika.
Pogrzebałem troszkę. Wydaje mi się że to przełącznik o takim numerze był odpowiedzialny za odpalanie auta : 443 927 127a
Ok

znajdłem.Szukaj przekaźnika o nr 443 951 253T. W skrzynce przekaźników pod deska. Prawdopodobnie gniazdo nr 2
Pozdrawiam