.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 00:30:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,3NG] Smarować wtryskiwacz ?
PostNapisane: 06.wrz.2006 17:37:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Czy przy montażu wtryskiwaczy należy czymś posmarować powierzchnie stykające się ze sobą wtryskiwacza i przewodu paliwowego ? Pytam bo pomiędzy nimi niema żadnej uszczelki. We wtryskiwaczu od strony przewodu jest stożkowy otwór. Podejrzewam że w przewodzie paliwowym będzie stożek pasujący do tego otworu. Czy szczelność połączenia zależy tylko od przylegania tych powierzchni ? Jakim momentem dokręcać taki wtryskiwacz ?

Pozdrawiam

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 07:06:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Piszcie nie krępujcie się :peace: Kurcze bo w sobotę będę wymianiał i przydałoby się abym coś wiedział ;-)

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 07:16:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nic nie smaruj. tam jest tak jakby stozek i samo sie uszczelni po dokręceniu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 07:23:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki :) Tak właśnie myślałem ale wolałem się upewnić żeby nie pozatykać sobie nowych wtryskiwaczy.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 06:28:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
No i pojawił się mały problem. Mianowicie po wymianie wtryskiwaczy (wymieniona również uszczelka pod kolektorem ssącym, rury gumowe do krokowca - jedna była pęknięta, tulejki prowadzące wtryskiwacz i jego uszczelki) trudno z rana odpalić samochód. Na starych wtryskiwaczach (przynajmniej jeden lał) w zimny poranek trzeba było około 2 sek. pokręcić, przerwać po czym znów przekręcić i wtedy palił prawie zawsze od pierwszego strzału. Jak się odpalało na jeden raz to odpalał ale nie chodził jeden, dwa cylindry. Po wymianie niema problemu z równym odpaleniem ale żeby ruszył trzeba kręcić 3-5 sek. Co mogłem pokopać. Zaznaczam że wszystko robiłem bardzo starannie bez pośpiechu. A byłbym zapoomniał przepłukałem jeszcze krokowca benzyną bo wewnątrz był straszny syf.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: