.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 13:51:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 AAH jakie paliwo do 2.8 AAH ?
PostNapisane: 07.wrz.2006 21:10:34 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
jakie paliwo lejecie do 2.8 AAH? jeżdżę na LPG sekwencyjna instalka, więc benzynka służy do rozruchu i rozgrzania silniku, więc raczej długo jest w zbiorniku. Do wczoraj miałem w baku zwykłą Pb95 a raczej jej resztki. Zauważyłem że rano kiepsko mi odpalał i z opóźnieniem reagował na gaz przy zimnym silniku, jakby się dławił. Myślałem że może ssanie się nie załącza. Ale wczoraj nalałem Pb98 Verva i jakby te objawy zniknęły. Czy to mogła być wina tego że auto jeździło na Pb95 czy po prostu benzyna się zestarzała w zbiorniku? Z tego wiem producent zalecał do tego silnika Pb98

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 21:14:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Możesz lać 95 lecz w małych ilościach i częściej(około 10L).Nie dopuszcaj do rererwy bo posypie się pompa.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 22:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Jak już masz LPG to wszystko jedno czy wlewasz 95 czy 98.Zdrowia silnikowi to nie doda :D Możliwe że wlałeś chrzczone paliwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 22:57:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ja leję V-Power Racing i to w ilościach ok. 1 baku na miesiąc. Reszta to LPG. Nigdy nie schodzę ze stanem paliwa poniżej 1/4 baku, a staram się utrzymywać w połowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 23:30:21 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Chrzczone paliwo raczej nie było, tankuję tylko na tych lepsiejszych stacjach :D tym bardziej że problem występował wcześniej. Nawet lałem jakieś świństwo do czyszczenia wtrysków. A po Pb98 jakby wszystko ustąpiło

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 14:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
ja mam ten sam silnik też w c4 tez mam LPG sekwencje i ten sam objaw rano po odpaleniu chce ruszać z miejsca i czasami mam tak że prawie zgaśnie ale silnik podbije sobie sam obroty i dalej już naormalnie myślałem że to np przewody WN ale nie zawsze dzieje się to przy deszczu lub po czasem jest czasem nie trudno powiedzieć poza tym objawem nic innego się nie dziej

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 18:18:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
ja mam podobny objaw rano na zimnym silniku jak jade to mi szarpie ustępuje dopiero po lekkim rozgrzaniu a jeżdże na shell 95 myślałem że to filtr paliwa ale dałem nowy i dalej tak jest ale niezastanawiałem się czy to może być wina paliwa zatankuje dzisiaj v-powera i rano sprawdze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 23:39:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Macie nieszczelności w dolocie - tak samo miałem jak miałem właśnie nieszczelny dolot i gaz podciśnieniowy - po zmianie na sekwencję i uszczelnieniu dolotu nie znam tego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 12:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
ale u mnie to się dzieje bardzo żadko i mam sekwencje ale jak się zdarzają takie sytuacje to zawsze rano na benzynie jeszcze się nie zdąży przełączyć jak już rusze to poza pierwszym nacisnięciem pedału gazu się nie zdarza

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: