.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 14:37:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 01:03:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Rebu napisał(a):
OK zostawmy zuzycie paliwa w spokoju niech bedzie ze jest to subiektywny parametr chociaz jak pokonujesz rocznie 30 tys km to nawet 3 miejsce po przeciinku moze byc kuszące. Caly czas sie krecimy wokol tego ze ja twierdze ze magnetyzery cos tam daja (majac swoje dotychczasowe doswiadczenia) ale zaznaczam ze dowiem sie o tym przy najblizszej diagnostyce jak ten silnik na to znosi. zalozylem to cudo wlasnie po to zeby sie przekonac jak zadziala. I tyle.


Owszem, na trzecim miejscu po przecinku magnetyzer może dać niewielki przyrost zużycia - jak każdy dodatkowy balast. Przecież jak to paliwo wypłynie spod magnesu, to pole na niego już nie działa. Więc jak to może się przekładać na jego właściwości? Gdyby to było takie proste, to konkurencja firm motoryzacyjnych już dawno wymusiła by stosowanie magnesów w każdym nowym samochodzie.

Pozdrawiam
Jozef

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 08:33:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
mały v8 napisał(a):
szogun0 napisał(a):
Mały przyczep jeszcze ze dwa magnesy do dachu w środku to będziesz miał do czego przypinać łopatę do odrzucania śniegu w zimie. ;-) A na tylnych drzwiach koło zapasowe na magnesie. Plus magnetyzery na felgach, żeby w zimie nie trzeba było zapinać łańcuchów. Wystarczy je położyć obok koła i same się założą.
Pozdr.

Jasne posiadacz osiemdziesiątki w nowej budzie pewnie sie zmagnetyzował i temat go drażni bo wydał 200 pln a ktos za to potańczy :diabel: Przyznaj sie ze zwyczjnie ktoś Cie oszukał.

Jeśli o mnie chodzi to w kwestii magnesów i magnetyzerów nikt mnie nie oszukał. Powód. Magnesy mam w aucie w głośnikach.
Nie wydałem ani 1 PLN na magnetyzery, a opinię o nich mam chyba podobną do ciebie (tak mi się wydaje).
Może mnie źle zrozumiałeś ale chciałem kontynuować twój wątek na temat przydatności magnesów do podwieszania różnych elementów. :D :peace: [/url]

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 12:55:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
szogun0 napisał(a):
Magnesy mam w aucie w głośnikach.
To załóż sobie magnetyzery na kablach od głośnika-będzie większy bas :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 17:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
jeszcze lepiej sprawdzaja sie magnetyzery umieszczone w sąsiedztwoe komputera sterujacego praca silnika, o ECU mowa :D Ale wtedy muszą być silne te magnetyzery, a jak są słabe, to trzeba zdjac obudowe ECU i wpakować je kilka mm od elektroniki w srodku :D

Efekt murowany :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 17:20:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Klej napisał(a):
jeszcze lepiej sprawdzaja sie magnetyzery umieszczone w sąsiedztwoe komputera sterujacego praca silnika, o ECU mowa :D Ale wtedy muszą być silne te magnetyzery, a jak są słabe, to trzeba zdjac obudowe ECU i wpakować je kilka mm od elektroniki w srodku :D

Efekt murowany :D

Ja bym sie bał że informacje wypływające z komputera mogą sie zlepiać ze sobą i blokować na wyjściu, a przez to silnik będzie nierowno pracował :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 17:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
a ja powiem więcej załozyłem magneryzer pół roku temu.I co się okazało.Że od tamtej pory zapomniałem zatankować audiczke a przejechałem 3 tys.km.Czyli wychodzi że na magnetyzerach spalanie może spaść do "0" :diabel:

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 17:22:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
No dobrze już. Myślę że przekazanie dotarło.
Wystarczy tego spamu. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: