.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 03:43:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 22:19:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Taaaaaak ... rzeczywiście trzeba spojrzeć inaczej na magnetyzery, czyli magnesy neodymane.
Mają inne zastosowania np wtrzymywanie liczników energii elektrycznej lub wodomierzy , pewnie tak samo działają w samochodach wtrzymując bieg paliwka - stąd pewnie niższe spalanie.
Chyba pokombinuję też w moim B5 ... założę z 10 sztuk w zderzaku i będę jeździł za autobusami ... wystarczy wrzucić na luz a resztę zrobi fizyka ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 22:41:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
albo wyobraźcie sobie ,że coś Wam odpada... to magnetyzer pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 23:50:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
hmm, a ja zamontuje chyba sobie magnetyzery na przewodach do kompa, bo kurcze cos za duzo prądu mi konfiskuje :D a moze bedzie szybszy, bo prąd bedzie lepszy :D:D:D


W samochodzie można sobie jeszcze przy daszku przeciwsłonecznym zamontować i przyczepiać do tego okulary przeciwsloneczne :D


a co do zderzaka... hmm dobry pomysł... ale mam lepszy :D
zamontuje sobie w zderzaku i w garażu przy scianie... zrobie to tak, ze będą się wzajemnie odpychaly, wtedy jak bede wjezdzal po pijaku do garazu to nie bedzie obaw, ze otre gdzies Audiole :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 07:25:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Basket, a na przystanku jak juz bedziesz za autobusem stal powskakuja Ci lachony do wozu :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 07:36:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Albo kanary z kontrola biletów :diabel:

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 07:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale tylko blachary ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 07:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ja mam magnetyzery w moim pociętym na cztery części audi.Stoi od 2 miechów w krzakach i nie zauważyłem żadnego zjawiska które wskazywało by na jakieś mniejsze spalanie.
Chociaż przyznam szczerze że emisja spalin od tamtego czasu zmalała :D :): :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 07:51:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Z zaprzyjaźnionego forum :) Polecam

Cytuj:
Korzystając z chwili wolnego czasu poczytałem w książkach i podłubałem w internecie. Jeżeli kogoś interesuje zdanie chemika czyli mnie to niech czyta a jeśli nie, to niech przejdzie do ciekawszego topica
Pominę tu teoretyczne rozważania, których 80% spotkanych w internecie to kompletne bzdury, skupię się tylko na praktycznych i doświadczalnych wynikach.
Nie ulega wątpliwości, że pole magnetyczne ma wpływ na właściwości substancji, nie tylko fizyczne (magnesowanie) ale także chemiczne oraz strukturę cząsteczek. Wykrył to w 1831 roku Faraday a 60 lat poźniej dwóch typków opatentowało metodę uzdatniania wody (zmniejszenie pH i zmiękczenie) za pomocą pola magnetycznego. W końcu van der Vaals dostał nagrodę Nobla za badania między innymi w tej dziedzinie, a nagród nie rozdają za ściemę...

O ile oddziaływanie pola magnetycznego na małe cząsteczki jedno lub dwu składnikowe (wodór, ozon, woda) jest wyraźne o tyle oddziaływanie na węglowodory jest niewielkie. Aby cokolwiek dało się zauważyć muszą być spełnione pewne warunki:
1. Pole musi być bardzo silne czyli skupione
2. Musi oddziaływać na paliwo odpowiednim biegunem
3. Predkośc przepływu paliwa musi być duża bo nie jest istotny czas oddziaływania, lecz częstotliwość przecinania linii sił pola magnetycznego.
4. Kierunek przepływu paliwa był prostopadły do linii sił tego pola

Jako, że nie jest możliwe istnienie magnesu jednobiegunowego (na nic tu pomysł kolegi aby odciąć jeden biegun ) tak samo jak nie jest możliwe aby w wyniku dysocjacji powstały jony tylko np. dodatnie, ani w procesie redukcji nic się przy okazji nie utleniło, stosuje się normalne magnesy tylko o osłabionym i rozproszonym (np. metalową płytką) jednym biegunie, co zwiększa natężenie i skupienie pola drugiego bieguna.

Pierwsze badania na zastosowaniem magnetyzerów do paliwa prowadzili Niemcy podczas II wojny. Chodziło im o to aby zmniejszyć ilość dymu unoszącego się z gazów spalinowych pozostawianego przez silniki samolotów wojskowych. Udało się, zawartość dymu w spalinach silnika lotniczego została ograniczona do niewidocznego minimum, o 99% zmniejszona emisja tlenku węgla (CO), węglowodorów (HC) i tlenków azotu (NOx), a efektem ubocznym było niewielkie zmniejszenie ilości zużytwgo paliwa, około 0,1%

To są niezaprzeczalne fakty i na nich... ktoś postanowił zarobić Te fakty nijak się mają do samochodu, chodzi o punkty 1 i 3 a także częsciowo 4, które wymieniłem wyżej. Za pomocą jednego magnesiku jaki nam proponują w magnetyzerze nie da się wytworzyć odpowiednio silnego pola. Prędkość przepływu paliwa jest nieporównywalnie mniejsza niż w samolocie (o promie kosmicznym nie wspominam bo po pierwsze paliwem jest wodór a w związku z tym inny skutek działania magnetyzera o czym pisałem w poście powyzej, a i prędkość jest też "kosmiczna" bo pompy tłoczą wodór z prędkościa przydźwiekową ).
I jeszcze punkt 4. Bardzo istotne jest ustawienie magnesu: linie sił pola muszą być prostopadłe do strumienia cieczy. Odchyłka przekłada się (nie pamiętam wzorów) kwadratowo lub logarytmicznie na zmniejszenie efektu działania. I jak przy tym wyglada montowanie magnetyzera na przewodzie paliwowym na parkingu?

Co do zużycia paliwa. Owszem jest mniejsze. Z tym, że o ile samolot zuzywa go 2000 litrów na godzinę i ten 0,1% da się zauważyć, to nasza Asterka ze swoimi 7 l/h (przy prędkości 100km/h) zaoszczędzi 0,007 l/h (albo inaczej l/100km) czyli jakieś 0,05 litra na zbiorniku Oczywiście zakładamy, że stosujemy taki zestaw magnetyzerów jak w samolocie a nie mikry magnesik, szybkość przepływu jest taka sama jak w samolocie (a przecież jest mniejsza jakieś 300 razy) oraz mamy równie precyzyjny montaż urzadzenia jak w samolocie (oczywiście jesteśmy równie precyzyjni jak inzynierowie Boeninga ).
Jeżeli dziś założyłbym magnes to przy założeniu, że mam takie warunki pracy urządzenia jak w samolocie, po przejechaniu 100 000 km (czyli w moim przypadku po około 8 latach) popatrzyłbym na niego z wdzięcznością: zaoszczędziłeś mi 50 litrów paliwa przez 8 lat Myślę, że więcej wyparowałoby ze zbiornika przez te lata

Jednym słowem wielka ściema i wyciaganie pieniędzy od ludzi, aczkolwiek oparte na solidnych, naukowych i prawdziwych podstawach.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 10:53:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zuru napisał(a):
Basket, a na przystanku jak juz bedziesz za autobusem stal powskakuja Ci lachony do wozu :)

Ostatecznie mnie przekonałeś Wojtek ... :P :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 11:12:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
baskecik napisał(a):
zuru napisał(a):
Basket, a na przystanku jak juz bedziesz za autobusem stal powskakuja Ci lachony do wozu :)

Ostatecznie mnie przekonałeś Wojtek ... :P :):

nie zapominaj tylko o tym że musisz dobrac odpowiednią ilość magnetyzerów żeby przyciąganie do autobusu było na tyle mocne żebyś jechał, ale jednocześnie na tyle słabe żebyś mógł sie od niego oderwac i nie skończyć w zajezdni :peace:[/url]

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 11:33:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2006 20:54:16
Posty: 12
Lokalizacja: Wrocław
Szkoda kasy... Za te magnetyzer lepiej zatankowac autko...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 13:06:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
mały v8 napisał(a):
Dołącze sie do tematu , mam nissana patrola , nabyłem go z magnetyzerami, i uważam że magnetyzery są NIEZBEDNE!!!!, poprostu jak dłubie cos przy silniku,( a dłubie raz w tygoniu) to spokojnie do nich przyczepiam sobie wszystkie narzędzia!!! do magnetyzerów paliwowych przyczepiam klucz 8/10 , 13/14 ,i dwa śrubokrety, do magnetyzera od powietrza klucze 17/19 , przecinak i młotek, wiec niech nikt nie mówi ze to są niepotrzebne śmieci bo ja naprawde tego uzywam, do tego od spodu mozna "doklejać " odkrecone śruby i podkładki....POLECAM!!!

Mały przyczep jeszcze ze dwa magnesy do dachu w środku to będziesz miał do czego przypinać łopatę do odrzucania śniegu w zimie. ;-) A na tylnych drzwiach koło zapasowe na magnesie. Plus magnetyzery na felgach, żeby w zimie nie trzeba było zapinać łańcuchów. Wystarczy je położyć obok koła i same się założą.
Pozdr.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 13:28:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Simpson napisał(a):
baskecik napisał(a):
zuru napisał(a):
Basket, a na przystanku jak juz bedziesz za autobusem stal powskakuja Ci lachony do wozu :)

Ostatecznie mnie przekonałeś Wojtek ... :P :):

nie zapominaj tylko o tym że musisz dobrac odpowiednią ilość magnetyzerów żeby przyciąganie do autobusu było na tyle mocne żebyś jechał, ale jednocześnie na tyle słabe żebyś mógł sie od niego oderwac i nie skończyć w zajezdni :peace:[/url]

Myślę że coś się wykombinuje. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 20:38:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.mar.2006 12:28:16
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Myślenic / małopolska
Widze ze slowo magnetyzer jest przyslowiowym kijem w mrowisku. wydawalo mi sie ze po to jest to forum zeby wymieniac opinie nawet skrajne. Jedni sobie chwala jazde na magnetyzerach inni na wiagrze ;)
Jednak racja jest jak d... kazdy ma swoją.
Czy magnetyzer cos wnosi pozytywnego do mojego auta przekonam sie przy najblizszych pomiarach
jesli spaliny sie nie poprawiią wrzuce tu informacje i bede zadowolony ze w tym silniku nie ma juz nic do poprawiania oprocz lania dobrego paliwa i oleju
Wracajac jeszcze do tego co pisalem o gaznikowym silniku to mozna sugerowac ze obnizone zuzycie paliwa jest subiektywnym odczyciem kazdego uzytkownika magnetyzerow
ale jak wytlumaczyc mniejsze wskazania na analizatorze spalin?
Rowno 10 lat temu popularny wtedy tygodnik motoryzacyjny motor ostro probowal lansowac przedluzenie produkcji poczciwego malucha - chodzilo o zmniejszenie emiisji spalin w tych autach bo konczyl sie ostatni rok kiedy nowo rejestrowane maluszki byly zwolnione z obowiazku posiadania katalizatora. Wykonali pare testow. Jednym z pozytywnych testow bylo wlasnie zastosowanie magnetyzerow- tych oryginalnych jednobiegunowych. Chyba sobie wtedy jaj nie robili
chociaz kto wie zyjemy w czasach kiedy mozna kupic kazda opinie rzeczoznawcy - nazywa sie to "artykul sponsorowany"

;)

_________________
było: Audi 80 Avant 1,9TDI; jest: A6C5 Avant 1,9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 20:50:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kolego, przeprowadź taki test.
Wywal paliwko ze zbiornika i zalej go 5 litrami paliwa. Najpierw przed założeniem magnetyzera przejedź autostradą i zanotuj wynik - tzn przy ilu km skonczylo sie paliwo. Testuj z jednostajna predkoscia, w miare mozliwosci oczywiscie.
Powtóz pomiar z zalozonym magnetyzerem i podaj różnicę w spalonym paliwku ... mysle ze do 3 zer po przecinku wystarczy zeby Cie przekonac.
Kazde inne śpiewki są bezzasadne ... fakt ze zaloaysz magnetyzer , spowoduje ze bedziesz jeździł spokojniej i spalisz mniej paliwka, ot pewna autosugestia ... reszta w podlinkowanym artykule :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 21:12:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
szogun0 napisał(a):
Mały przyczep jeszcze ze dwa magnesy do dachu w środku to będziesz miał do czego przypinać łopatę do odrzucania śniegu w zimie. ;-) A na tylnych drzwiach koło zapasowe na magnesie. Plus magnetyzery na felgach, żeby w zimie nie trzeba było zapinać łańcuchów. Wystarczy je położyć obok koła i same się założą.
Pozdr.

Jasne posiadacz osiemdziesiątki w nowej budzie pewnie sie zmagnetyzował i temat go drażni bo wydał 200 pln a ktos za to potańczy :diabel: Przyznaj sie ze zwyczjnie ktoś Cie oszukał.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 21:45:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 20:28:04
Posty: 19
Lokalizacja: czyzowice woj. Śląskie
Cześć wszystkim
Sprawdzałem temat magnetyzerów na allegro . piszą że mozna zaoszczędzić do 22% . Czyżby sprzedawali bez VAT - u ? . może o to w tym chodzi ? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 21:54:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.mar.2006 12:28:16
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Myślenic / małopolska
OK zostawmy zuzycie paliwa w spokoju niech bedzie ze jest to subiektywny parametr chociaz jak pokonujesz rocznie 30 tys km to nawet 3 miejsce po przeciinku moze byc kuszące. Caly czas sie krecimy wokol tego ze ja twierdze ze magnetyzery cos tam daja (majac swoje dotychczasowe doswiadczenia) ale zaznaczam ze dowiem sie o tym przy najblizszej diagnostyce jak ten silnik na to znosi. zalozylem to cudo wlasnie po to zeby sie przekonac jak zadziala. I tyle.

Info dla malego: Kosztowalo to 50 zlotych 15 lat temu liczac inflacje to moze byc 200 zlotych fakt !!!. ale 15 lat to juz sprawa sie przedawnila i moge naskoczyc temu co mnie oszukal.
javascript:emoticon(':/')
n
Racja: te dwiescie zlotych moglo pojsc na browary wypite wspolnie na jaklms zlocie pewno inna bylaby rozmowa ale moze to jeszcze kiedys nadrobimy jesli swymi postami nie zamknalem sobie wlasnie wjazdu na zlot.

_________________
było: Audi 80 Avant 1,9TDI; jest: A6C5 Avant 1,9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 22:15:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Rebu napisał(a):
OK zostawmy zuzycie paliwa w spokoju niech bedzie ze jest to subiektywny parametr chociaz jak pokonujesz rocznie 30 tys km to nawet 3 miejsce po przeciinku moze byc kuszące. Caly czas sie krecimy wokol tego ze ja twierdze ze magnetyzery cos tam daja (majac swoje dotychczasowe doswiadczenia) ale zaznaczam ze dowiem sie o tym przy najblizszej diagnostyce jak ten silnik na to znosi. zalozylem to cudo wlasnie po to zeby sie przekonac jak zadziala. I tyle.

Info dla malego: Kosztowalo to 50 zlotych 15 lat temu liczac inflacje to moze byc 200 zlotych fakt !!!. ale 15 lat to juz sprawa sie przedawnila i moge naskoczyc temu co mnie oszukal.
javascript:emoticon(':/')
n
Racja: te dwiescie zlotych moglo pojsc na browary wypite wspolnie na jaklms zlocie pewno inna bylaby rozmowa ale moze to jeszcze kiedys nadrobimy jesli swymi postami nie zamknalem sobie wlasnie wjazdu na zlot.


Bardzo piękna wypowiedż, jednak szkoda tych niewypitych piw, ale jezeli bedzie nam dane obiecuje ze nadrobimy :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 22:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rebu napisał(a):
OK zostawmy zuzycie paliwa w spokoju niech bedzie ze jest to subiektywny parametr chociaz jak pokonujesz rocznie 30 tys km to nawet 3 miejsce po przeciinku moze byc kuszące. Caly czas sie krecimy wokol tego ze ja twierdze ze magnetyzery cos tam daja (majac swoje dotychczasowe doswiadczenia) ale zaznaczam ze dowiem sie o tym przy najblizszej diagnostyce jak ten silnik na to znosi. zalozylem to cudo wlasnie po to zeby sie przekonac jak zadziala. I tyle.

Info dla malego: Kosztowalo to 50 zlotych 15 lat temu liczac inflacje to moze byc 200 zlotych fakt !!!. ale 15 lat to juz sprawa sie przedawnila i moge naskoczyc temu co mnie oszukal.
javascript:emoticon(':/')
n
Racja: te dwiescie zlotych moglo pojsc na browary wypite wspolnie na jaklms zlocie pewno inna bylaby rozmowa ale moze to jeszcze kiedys nadrobimy jesli swymi postami nie zamknalem sobie wlasnie wjazdu na zlot.

Jesteśmy otwarci i tolerancyjni (nooo może nie wszyscy , ale większość).Wpadaj na zlot i nie bierz niczego do siebie ;)
Jeszcze parę postów i przyznasz nam rację, niemniej ładnie się bronisz :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: