.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 19:54:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co to za czujnik???B4 115KM 92r.benzyna -gaz
PostNapisane: 11.wrz.2006 14:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Co to za czujnik pod maską przy kolektorze ssącym od strony wtryskiwacza na pierwszy cylinder,ten czyjnik jest przykręcony tylko do blaszki i przychodzą do niego tylko dwa kabelki wciskane każdy osobno,jakaś temperatura pod maską?????Jeżeli ktoś wie co to zaczujnik to proszę o podpowiedź i ewentualnie jak go sprawdzić?Pozdr Leonk :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 15:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Witam.
Jest to czujnik, a raczej włącznik który załącza wentylator, gdy zapłon jest wyłączony aby schłodzić komore silnika. :peace:

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 22:00:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jesli sa 2 wentylatory - visco i el. to pod czas pracy silnika chlodzi visco, jak wylaczysz zaplon, to przy rozgrzanym motorku, pod maska po czasie tworzy sie poduszka goracego powietrza i ten czujnik ma za zadanie w tym przypadky zalaczyc went. i ochlodzic komore silnika. A jak chcesz go sprawdic, to wylacz zaplon i przygrzej suszarka do wlosow :peace:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 22:05:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
opperator napisał(a):
Jesli sa 2 wentylatory - visco i el. to pod czas pracy silnika chlodzi visco, jak wylaczysz zaplon, to przy rozgrzanym motorku, pod maska po czasie tworzy sie poduszka goracego powietrza i ten czujnik ma za zadanie w tym przypadky zalaczyc went. i ochlodzic komore silnika. A jak chcesz go sprawdic, to wylacz zaplon i przygrzej suszarka do wlosow :peace:

a gdzie w abk jest visco? bo nie widzialem :)

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 22:43:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
A to sorki :/( wszedzie mi sie te 5 widza i snia) Mimo to to, zasada dzialania powinna byc taka sama.....

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 07:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Potwierdzam, czujnik temperaturowy . Słuzy do usuwania zatoru cieplnego. Podobno jakies pęcherzyki gazu sie tworzą w rurkach z paliwem i redukcja temperatury ma zniwelowac ten proces ( przeczytane bodajże gdzieś na forum).. Sprawdzic mozesz w ten sposób ,że po normalnej jeździe (po nagrzaniu do normalnego stanu pracy) jak wyłaczysz zapłon (nie pamietam czy tez kluczyk musi byc wyjęty -ot audi ) powinien sie załaczyc wentylator.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: