.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 12:43:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 17:19:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
ADAM 12 napisał(a):
Reasumując:
-ustawiałem już ogrom aut na lampie stroboskopowej i żadne nie chodziło tak jak trzeba.
Zawsze ustawiam na dzwięk pracującego silnika i zawsze jest dobrze.

To pewnie przez nasze paliwko :D :peace: . Czyżby miało odmienną liczbę oktanową od tej napisanej na dystrybutorze :?: ;-)

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 18:46:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
Byk napisał(a):
Czyli reasumując:

-przestawić regulację lampy na zero
-zewrzeć styki w złączu
-ustawić w oknie koło skrzyni zapłon na zero (nie piętnaście)czyli na kreskę

?

dokladnie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 07:36:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
No wieć wczoraj wieczorem ustawiłem wg. przepisu, ale w okienku szukałem tych 15 stopni wybitych (tak jak w D.Korpie, Autodacie, oraz info od mechaników z 2 warsztatów). Wydaja mi się że znalazłem (nie czyściłem ponieważ było już za ciemno) wybite 15 (na 90% jak przeczyszcze to będe wiedział). Lampa na zero. Swoją drogą wiem do czego służy to pokrętło na lampie. Ustawiamy przy 0, kręcąc możemy odczytać kąt wyprzedzenia albo błąd jaki mamy. Ustawiałem ze zwartymi stykami. Auto jeździ gorzej niż ustawione przez serwis. Jest bardziej mułowate. Jeśli założymy że teraz jest ok to poprzednio miałem wyprzedzony zapłon o 10 stopni. Znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu (dalej nie wiem do czego służą) kompletnie się rozjechały. Obroty jałowe jeszcze trochę spadły :( (jak odpala wentylator na jałowym to silnik prawie gaśnie).
Jednego się boję mianowicie przedwczoraj na tym wyprzedzonym zapłonie o 10 stopni trochę poszalałem (oczywiście nie w mieście) tak ładnie szedł że nie mogłem się powtrzymać :evilbat: . Ładne parę kilometrów widział 5 tys. obr. i więcej (przy okazji upierdzieliło się coś w wydechu - śmierdzi spalinami i pierdzi oraz krócieć z tyłu silnika od rury z płynem chłodzącym zaczął przepuszczać na kolektor). Na trójce piskał oponami :) Martwię się czy nie zwaliłem sobie tym gniazd.
Mam jeszcze jedno pytanie. Ile można bezpiecznie dla silnika wyprzedzić zapłon do normalnej jazdy ? Jazda tak do 4 tys. czasem (ale bardzo rzadko - tak z 5 razy na tydzień) pod czerwone pole.

PS
Najlepszy w tym wszystkim jest namalowany pasek na kole przez poprzednika który jak się wydawało jest na zerze. Lecz po dokładnych oględzinach wyszło że jest on umieszczony ot tak gdzieś. Daleko mu do zera i tych 15 stopni. Ciekawe co na niego było ustawione ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 09:32:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mauzer napisał(a):
zmienia się ;-) na vagu się ustawia cały aparat na wartość od 254 do 1 (blok 00 poz 9) aw polu 10 odczytuje wart kąta zapłonu, i tak samo jest dla NG że ustawiamy wszystko na zero i dopieszczamy lampą wszystkie znaki przy zmostkowanym złączu, po rozpięciu zworki, komp sam sobie steruje.


no nie wiem, w mc krecilismy i zaplon nie dygał, zeby bylo smieszniej na odpalonym silniku wypinalismy wtyczke z aparatu zaplonowego i silnik dalej pracował, tak samo w S4. moim zdaniem w tych silnikach jest to tylko po to żeby ECU zorientowałł się przy odpaleniu w jakiej pozycji jest wałek rozrządu, bo na podstawie czujnikow na wale nie jest w stanie tego stwierdzić.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: