.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 15:50:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [aah C4] skrocenie dolotu
PostNapisane: 11.wrz.2006 21:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Witam przeszukalem wszystko o skroceniu dolotu ale dalej mam pytania ktore sa dla mnie zagadka. Mianowicie tak jak mowilem mialem autem wypadek i taniej wyszlo zakupienie drugiej audiczki na czesci. Wczoraj i dzis rozbieralem kolektor i caly dolot i mam problem gdyz mam zalozony tylko jeden zawor z trzema wyjsciami na wezyki (bedzie to od wegla aktywnego - z tego co pisaliscie) na wtyczke czarna z kabelkami bialo-zolty i bialo-zielony. W garazu znalazlem cala obudowe filtra z przeplywomierzem i nie jednym lecz dwoma zaworkami- jeden ten sam co wczesniej pisze a drogi z brazowa wtyczka i czterema wyjsciami na wezyki. I teraz nie wiem ktore mialem wczesniej zalozone i dlaczego ta audica na czesci miala inne rozwiazanie a byl ten sam silnik?? Nastepny problem jest ze nie mam wogole wtyczki brazowej zeby podpiac ten drogi zaworek. Od czego wyprowadzic kabelki do tego drugiego zaworka??? Silowniczek i blaszki w kolektorze sa wporzadku. I ostatnie pytanie czy na luzie jak wkrece audiczke powyzej tych 4100 obrotow czy tez powinno sie otworzyc skrocenie dolotu??
GrzesB nie wiem czy pisales o podcisnieniach, kontynuacje kolektora ale nie moglem znalesc

Pozdrawiam i mam nadzieje ze i tym razem pomozecie

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [aah C4] skrocenie dolotu
PostNapisane: 11.wrz.2006 22:32:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Danon napisał(a):
GrzesB nie wiem czy pisales o podcisnieniach, kontynuacje kolektora ale nie moglem znalesc

Pozdrawiam i mam nadzieje ze i tym razem pomozecie


Nie pisałem - nie mam na to czasu teraz. Co do sterowania skracaniem jest to wykonywane bezpośrednio z ECU - według mnie ta Twoja audica na części to ABC a nie AAH - tam tego zaworka nie było... Co ciekawe - obie wtyczki do zaworków idą w jednym peszlu. Na postoju też skraca dolot - jedynym warunkiem dla otwarcia zaworka jest prędkość obrotowa silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: