.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.paź.2024 11:49:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie są przyczyny przymulenia oraz szarpania silnika 3b??
PostNapisane: 18.wrz.2006 11:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
1. Brak mocy. Wolna nie jest, ale nie jedzie jak powinna jechac. Objaw taki że na 0,7 bara jedzie podobnie jak na 1,3 bara. N75 jest w porządku, Ic szczelny, ale nawet jakby była nieszczelność gdzieś w dolocie to i tak nie powinno być tak że na 0,7 jest to samo co na 1,3.

Jakie mogą być przyczyny zamulenia?? Ja rozważam:
- przekażnik pompy paliwa że nie daje max. napięcia
- filtr paliwa
- komputer


2 Szarpie przy większym ciśnieniu. Ale z grymasami - tzn kiedy jej sie podoba. Zlepilem IC bo myslalem ze przez to. IC przy 5 barach nie puszczal wiec zamontowany. Jazdy testowe a tu nadal szarpie. Kiedys na szarpanie pomagalo zagiecie wezyka cisnieniowego idacego do kompa by ten nie widzial jakie jest cisnienie. Wiec zagialem wezyk a tu nadal szarpanie na cisnieniu od 1bar wzwyz. Jako ze mielismy N75 sprawny pod ręką to podmienilismy w celu wykluczenia takiej awarii. Jazdy testowe na innym n75 i zero szarpania. No to mysle juz wiemy co jest przyczyna. Znow zakladamy stary n75 i odziwo nie szarpie. Wiec co tu moze byc przyczyna szarpania wykluczajac nieszczelnosc??
Moja opcje:
- walniety mapsensor - tylko czemu szarpie skoro zaginam wezyk a on wtedy doladowania nie ma prawa widziec
- walniety komputer
Ma ktoś jakieś pomysły??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 13:55:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
przepływka mogła sie wysypać. Znajomy niedawno wymieniał u siebie bo coś kulał samochód.

diagnostyka coś wywala?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 13:56:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
- co mówi Pan Vag
- sprawdzana Elektryka WN?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 17:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Pod Vaga podepne na dniach. Przeplywka tez mi niedlugo przyjdzie nowa to sprawdze. Przewody WN wymienilem bo stare przebijaly.
Ale ogolnie szarpanie bylo od zawsze raz mniej raz bardziej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 21:19:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Pompa i przekaznik raczej ok, gdyz AFR jest dobry, mieszanke ma bogata wiec pompa wyrabia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 07:27:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pilachgt napisał(a):
mieszanke ma bogata wiec pompa wyrabia.


hmm. To moze warto przyjrzeć się układowi zapłonowemu.

Sprawdzić od razu czy nie zalało świec olejem przez uszkodzoną uszczelkę pod pokrywą.

Świeczki wiadomo, bosh, albo ngk z elektrodami jak igiełki :)
palec rozdzielacza zwężony.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 10:22:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Lukasik napisał(a):
pilachgt napisał(a):
mieszanke ma bogata wiec pompa wyrabia.


hmm. To moze warto przyjrzeć się układowi zapłonowemu.

Sprawdzić od razu czy nie zalało świec olejem przez uszkodzoną uszczelkę pod pokrywą.

Świeczki wiadomo, bosh, albo ngk z elektrodami jak igiełki :)
palec rozdzielacza zwężony.


Oleju zero w swiecach. Uszczelka jest oki. Myslalem nad swiecami czy nie sa juz troche zuzyte, ale jakos nie widzi mi sie kupowac nowe zeby sie potem okazalo ze nic to nie dalo.
Poczekam na przeplywke i na vaga. Jak to nic nie zmieni to chyba trza bedzie nowe swieczki zapodac :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 10:44:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Tutaj autor zapodaje kilka opcji od których może kuleć 20Vt.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... html#plugs

... to akurat do świeczek ale całą stronę warto przeczytać.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 12:25:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Lukasik napisał(a):
Tutaj autor zapodaje kilka opcji od których może kuleć 20Vt.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... html#plugs

... to akurat do świeczek ale całą stronę warto przeczytać.



:peace: :peace: :peace: :peace:
Ciekawa stronka. Kilku rzeczy ciekawych mozna się dowiedziec.
Trzeba bedzie pobawic sie niedlugo kompresorem i posprawdzac rurke z kolektora do kompa. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: